Tja, in je jeugd wordt je mentaal gevormd, dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
Typisch een geval van zelfoverschatting, hij kan echt geen hoger niveau dan Utrecht aan en aangezien Utrecht dit jaar een beter elftal heeft dat kan meestrijden om plaats 6 a 7 en dus play offs was er nog genoeg eer te behalen.
Omdat ie een Cricket-gay was?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja, in je jeugd wordt je mentaal gevormd, dat blijkt wel weer.
Ik snap het ook niet. Ik denk dat elke Nederlandse subtopper hem wel wil hebben, maar misschien wil hij het weer in het buitenland proberen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:38 schreef SCH het volgende:
Ben het helemaal eens met je tong, zeker na vorig seizoen. Snap er niks van.
Slimme jongen ook met zijn VWO en liefhebber van cricket.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
Leuke voetballer, jammer van zijn carrièreverloop.
Hij heeft toch een beetje een etiket van "blessuregevoelige jongen" aan zich kleven. Wellicht dat dat een rol speelt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik denk dat elke Nederlandse subtopper hem wel wil hebben, maar misschien wil hij het weer in het buitenland proberen?
idd jammer hoor,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch een beetje een etiket van "blessuregevoelige jongen" aan zich kleven. Wellicht dat dat een rol speelt?
Misschien had hij ook gewoon moeten bijtekenen bij Utrecht en dit jaar met een flink verstrekt Utrecht moeten vlammen om dan een echte klapper te maken.
Volgens mij waren het gewoon breuken en heeft ie het afgelopen seizoen alle wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch een beetje een etiket van "blessuregevoelige jongen" aan zich kleven. Wellicht dat dat een rol speelt?
Misschien had hij ook gewoon moeten bijtekenen bij Utrecht en dit jaar met een flink verstrekt Utrecht moeten vlammen om dan een echte klapper te maken.
Hij heeft ook gewoon pech gehad, maar als je er twee keer een heel seizoen hebt uitgelegen, dan heb je de naam blessuregevoelig te zijn. Dan moet je het toch al gauw doen met een club net onder je niveau die "een gokje" moet nemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het gewoon breuken en heeft ie het afgelopen seizoen alle wedstrijden gespeeld.
Hij speelde toch geweldig het afgelopen seizoen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon pech gehad, maar als je er twee keer een heel seizoen hebt uitgelegen, dan heb je de naam blessuregevoelig te zijn. Dan moet je het toch al gauw doen met een club net onder je niveau die "een gokje" moet nemen.
Eens, maar van een deukje (in zijn geval zijn blessures) kom je in de voetballerij niet snel af. Hij moet geluk hebben dat er gekocht gaat worden bij subtoppers in Nederland vlak voor de deadline. Dan zullen ze snel moeten handelen en heb je met v/d Gun wat meer zekerheid dan met een of andere derderangsvoetballer uit Oezbekistan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij speelde toch geweldig het afgelopen seizoen ?
Kruisbanden. In ieder geval allebei de knieën, misschien wel meerdere keren. En dat blijft een zwakke plek...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het gewoon breuken en heeft ie het afgelopen seizoen alle wedstrijden gespeeld.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
23 mooi aantal als je terugkomt uit die blessures.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Blupp het volgende:
[..]
ook afgelopen seizoen heeft hij heel veel wedstrijden gemist hoor
23 gespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |