Tja, in je jeugd wordt je mentaal gevormd, dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
Typisch een geval van zelfoverschatting, hij kan echt geen hoger niveau dan Utrecht aan en aangezien Utrecht dit jaar een beter elftal heeft dat kan meestrijden om plaats 6 a 7 en dus play offs was er nog genoeg eer te behalen.
Omdat ie een Cricket-gay was?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja, in je jeugd wordt je mentaal gevormd, dat blijkt wel weer.
Ik snap het ook niet. Ik denk dat elke Nederlandse subtopper hem wel wil hebben, maar misschien wil hij het weer in het buitenland proberen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:38 schreef SCH het volgende:
Ben het helemaal eens met je tong, zeker na vorig seizoen. Snap er niks van.
Slimme jongen ook met zijn VWO en liefhebber van cricket.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
Leuke voetballer, jammer van zijn carrièreverloop.
Hij heeft toch een beetje een etiket van "blessuregevoelige jongen" aan zich kleven. Wellicht dat dat een rol speelt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik denk dat elke Nederlandse subtopper hem wel wil hebben, maar misschien wil hij het weer in het buitenland proberen?
idd jammer hoor,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch een beetje een etiket van "blessuregevoelige jongen" aan zich kleven. Wellicht dat dat een rol speelt?
Misschien had hij ook gewoon moeten bijtekenen bij Utrecht en dit jaar met een flink verstrekt Utrecht moeten vlammen om dan een echte klapper te maken.
Volgens mij waren het gewoon breuken en heeft ie het afgelopen seizoen alle wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch een beetje een etiket van "blessuregevoelige jongen" aan zich kleven. Wellicht dat dat een rol speelt?
Misschien had hij ook gewoon moeten bijtekenen bij Utrecht en dit jaar met een flink verstrekt Utrecht moeten vlammen om dan een echte klapper te maken.
Hij heeft ook gewoon pech gehad, maar als je er twee keer een heel seizoen hebt uitgelegen, dan heb je de naam blessuregevoelig te zijn. Dan moet je het toch al gauw doen met een club net onder je niveau die "een gokje" moet nemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het gewoon breuken en heeft ie het afgelopen seizoen alle wedstrijden gespeeld.
Hij speelde toch geweldig het afgelopen seizoen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon pech gehad, maar als je er twee keer een heel seizoen hebt uitgelegen, dan heb je de naam blessuregevoelig te zijn. Dan moet je het toch al gauw doen met een club net onder je niveau die "een gokje" moet nemen.
Eens, maar van een deukje (in zijn geval zijn blessures) kom je in de voetballerij niet snel af. Hij moet geluk hebben dat er gekocht gaat worden bij subtoppers in Nederland vlak voor de deadline. Dan zullen ze snel moeten handelen en heb je met v/d Gun wat meer zekerheid dan met een of andere derderangsvoetballer uit Oezbekistan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij speelde toch geweldig het afgelopen seizoen ?
Kruisbanden. In ieder geval allebei de knieën, misschien wel meerdere keren. En dat blijft een zwakke plek...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het gewoon breuken en heeft ie het afgelopen seizoen alle wedstrijden gespeeld.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
23 mooi aantal als je terugkomt uit die blessures.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Blupp het volgende:
[..]
ook afgelopen seizoen heeft hij heel veel wedstrijden gemist hoor
23 gespeeld
Als ze bij bv. VVV echt knaken zouden hebben, kunnen ze zich in een keer veilig "kopen" met contractloze spelers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar traint ie nu?
Van der Gun
Lucius
Timmer
Vennegoor of Hesselink
Voldoende goede Nederlanders nog zonder contract
Vander Gun is wel een klasse beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef Halcon het volgende:
Dat wel, maar een buitenlandse club wint het gauw van een Nederlandse club. Volgens mij willen Gun, Lucius en Vennegoor sowieso wel in het buitenland spelen.
TImmer moet maar bij Zwolle gaan keepen.
Lucius en Vennegoor zijn ook welkom bij vrijwel elke Eredivisieclub.quote:
21 gespeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Blupp het volgende:
[..]
ook afgelopen seizoen heeft hij heel veel wedstrijden gemist hoor
23 gespeeld
Alleen voor Vennegoor, spelers die bij een Nederlandse BVO hebben gespeeld krijgen geen overschrijving meer.... Tenzij je hele goede relaties bij de bond hebt, zoals AFC.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je als hoofdklasser echt de topklasse wilt bereiken, zijn er nog wel kansen.
Sinds wanneer is van der Gun een spits ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja?
Vennegoor loopt 1 op 2,2 qua doelpunten.
Ik denk niet dat hij een stapje terug wil doen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:44 schreef Ytereo het volgende:
Nog steeds geen club, Kom toch gewoon naar Feyenoord
Issie opeens keeper dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is van der Gun een spits ?
Dat zegt niemand, maar om nu een vleugelspeler qua doelpunten te gaan vergelijken met een spits is appels met peren vergelijken.quote:
Dan had hij beter bij Utrecht kunnen blijven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoorde dat hij meetraint bij ADO?
Een speler die er zoveel intrapt als hij fit is en speelt, en topscorer kan worden, is gewoon een spits of aanvaller lijkt me. Vleugelspeler is dan een beetje te weinig credit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar om nu een vleugelspeler qua doelpunten te gaan vergelijken met een spits is appels met peren vergelijken.
Wordt ie toch nog keeper?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef kevin6188 het volgende:
Van der Gun kan geen topscorer worden. Ik vind het meer een vleugelspeler dan een spits. Er is overigens niets mis met vleugespelers, die kun je ook weleens nodig hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een speler die er zoveel intrapt als hij fit is en speelt, en topscorer kan worden, is gewoon een spits of aanvaller lijkt me. Vleugelspeler is dan een beetje te weinig credit.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef kevin6188 het volgende:
Heb het opgevangen, geen idee of het klopt. Probeer dat hier eigenlijk te achterhalen.quote:
Voor zover ik weet is daar geen sprake van.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb het opgevangen, geen idee of het klopt. Probeer dat hier eigenlijk te achterhalen.
Ik kan me niet voorstellen dat hij een contract bij Ado gaat tekenen, met alle respect. Dat zou echt een afgang zijn.. Ik denk ook niet dat er in Den Haag geld is om zijn salaris op te hoesten..quote:
Volgens mij niet, zag m ook niet op trainingen en let tegenwoordig heel goed opquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb het opgevangen, geen idee of het klopt. Probeer dat hier eigenlijk te achterhalen.
Ja, hij doet het best goed bij NAC. Is geen stap hoger, maar is ook geen geval van gegokt en verloren. Hij was hooguit arrogant, maar heeft een tijdje in Japan best leuk gedaan. Terug bij NAC waar hij een vaste waarde is. Het zal nooit een topper worden, maar het is een stevige verdediger achterin waar je goed op kan bouwen, af en toe een foutje maar dat heeft elke speler.quote:
Daar zat hij vast op te wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Swansea City zou hem willen hebben.
Yep.. Hij wilde perse een buitenlands avontuur en die heeft hij nu gevonden. Veel plezier in Wales zou ik zeggen met en tegen alle houthakkers in The Championshipquote:
Kan kloppen.. Maar lees:quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Volgens de Swansea City website niet, athans, daar zie ik er niets over?
Ik had de indruk dat het hem er vooral om ging om een financiële klapper te maken.. Hij krijgt natuurlijk nu tekengeld + een aardig salaris. Bij FCU kon hij 650.000 euro gaan verdienen meen ik.. Geen idee wat ze hem daar aan salaris gaan betalen?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
Je ziet maar weer waar zelfoverschatting toe leidt. Als hij dit vooraf had geweten had hij gewoon bij FC Utrecht of FC Twente getekend.
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:39 schreef thewishmaster het volgende:
'Ook ADO Den Haag wil Van der Gun'
Cedric van der Gun is volgens RTV West in beeld bij ADO Den Haag. De aanvaller is transfervrij, nadat hij afgelopen zomer zijn contract bij FC Utrecht niet verlengde.
Van der Gun speelde eerder al tussen 2003 en 2005 voor ADO Den Haag. In die periode kwam hij tot 58 competitiewedstrijden, waarin hij twaalf keer scoorde.
Ook Swansea City hoopt de dertigjarige aanvaller aan te trekken. Van der Gun, die eerder voorzichtige interesse van NAC Breda afwees, liet al weten dat hij een overstap naar het Championship wel ziet zitten.
bron: www.voetbalprimeur.nl
Ik vraag me af wat er van dit gerucht waar is.
K denk ondanks dat dat Van der Gun zelf niet wil. En als het op een of andere manier wel gebeurd zal het wel een half jaar worden of zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:43 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Het is wel waar, Atteveld heeft zelf op de radio gezegt.
Hij gaat idd gewoon voor Swansea spelen.. Welk punt wil je precies maken?quote:Op zondag 6 september 2009 20:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als Chain_reaction dit leest zal het wel zo goed als waar zijn
Leuke club? Een club die onderin het championship speelt. Als hij dit vooraf had geweten had hij lekker bij Utrecht gespeeld of bij FC Twente.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:39 schreef tong80 het volgende:
Leuke club voor hem in een mooi voetballand.
Zoals je weet ging het hem er uiteindelijk vooral om, om financieel er nog ff een stuk wijzer van te worden.. Als je dan ergens niet moet zijn is het wel Vvv Venlo.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een faalhaas
Dit is dus geen stap omhoog te noemen, VVV was nog een betere stap geweest wat dat betreft
Ik denk dat Swansea VVV met 6-0 oprolt alshet moet.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een faalhaas
Dit is dus geen stap omhoog te noemen, VVV was nog een betere stap geweest wat dat betreft
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 september 2009 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke keuze, lijkt me geweldig om daar te spelen.
Minstens.. Misschien wel 10-0.. Met vedettes als Ferrie Boddequote:Op donderdag 10 september 2009 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat Swansea VVV met 6-0 oprolt alshet moet.
Bodde stond op het punt bij een grote club te tekenen voordat ie zwaar geblesseerd raaktequote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Minstens.. Misschien wel 10-0.. Met vedettes als Ferrie Bodde
Zouden ze meer als 6 ton betalen? Daar geloof ik geen snars van. Dat zijn salarissen die in Nederland in de eredivisie meer uitzondering dan regel zijn, en dan zou een 2e klasser in Engeland die onderin de competitie acteert dat wel gaan betalen? Waarvan in godsnaam?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Zoals je weet ging het hem er uiteindelijk vooral om, om financieel er nog ff een stuk wijzer van te worden.. Als je dan ergens niet moet zijn is het wel Vvv Venlo.
Schitterend mijn dag is nu al goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:00 schreef Fides het volgende:
Samen met Lee Trundle in de aanval. Dat wordt nog wat. Voor diegene die Lee 'showboatt' Trundle niet kennen, zie dit filmpje!
Ook raar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
trundle speelt al tijden niet meer bij swansea maar volgens mij bij bristol city.
Ik weet niet precies wat een 'goede' buitenlander verdient bij Swansea, maar in ieder geval een stuk meer dan in Venlo. Of hij daar ook meer dan 6 ton verdient zou ik niet weten.. Ik vermoed van wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zouden ze meer als 6 ton betalen? Daar geloof ik geen snars van. Dat zijn salarissen die in Nederland in de eredivisie meer uitzondering dan regel zijn, en dan zou een 2e klasser in Engeland die onderin de competitie acteert dat wel gaan betalen? Waarvan in godsnaam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |