Vandaar ook de ' ' .quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Dat is geen date meer dan! Maar zoiets als "hey, ben je thuis, dan kom ik ff langs!"![]()
Ik zie het vanzelf.quote:Ze passen mooi bij haar naakte lichaam paarse trui
Dat moeten we binnenkort maar weer eens doen dawgquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Dat is geen date meer dan! Maar zoiets als "hey, ben je thuis, dan kom ik ff langs!"![]()
[..]
En hey!quote:Ze passen mooi bij haar naakte lichaam paarse trui
quote:
Oke wie ben je?quote:
mijn lijstje zou leeg blijvenquote:
* Ludootje gaat toch eens in dat fobo van Duimelot kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
o.
Ik had er niet eens een reden bij hoeven zetten zie ik
Maar, als ik mensen aan elkaar moet gaan koppelen uit de SC:
Auto en ArTiC
Mr Box/Kwaak en Murmeli
Ludootje en Duimelot
Ado en ik
eerst denken dan posten editertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
o.
Auto en ArTiC
Kwaak en Murmeli (die gaan toch l trouwen, is een veilige gok)
verder geen idee
Zeg, je verneukt mn editquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje gaat toch eens in dat fobo van Duimelot kijken
Die is hier geloof ik gekomen toen ik een Fok! break had
Jammer, al gequote.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
o.
Auto en ArTiC
verder geen idee
Oke mijn lijstjequote:
Oh hoh! Mij weg editten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
o.
Auto en ArTiC
verder geen idee
exact zoals je in het echt bent, flapuitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doe ik nooit
Ik edit alles 15 keer
jij vindt me engquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke mijn lijstje
RC
JB
Duimelot
Lixi
Vencodark
Knuffelzacht
Cue
Daarnet stond ik nog niet op z'n lijstje hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke mijn lijstje
RC
JB
Duimelot
Lixi
Vencodark
Knuffelzacht
Cue
Dit is geen SCquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef timbob het volgende:
Ik denk dat ik me ook maar eens in deze SC moet gaan mengen
gezien de omstandigheden...
Hoi allemaal!
idd, het is een date topicquote:
Ja daarom wil ik kijken of je echt zo eng in het echt als ik denk dat je bent.quote:
En ik blijf vrijgezelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ach, dat weet ik niet zeker... volgens mij zou t wel kunnen
Heb maar even een post in haar fobo gemaaktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doe ik nooit
Ik edit alles 15 keer
Oh sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarnet stond ik nog niet op z'n lijstje hoor
Als jij verlegen bent, vind je me vast heel engquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik kijken of je echt zo eng in het echt als ik denk dat je bent.
3 kiddo'squote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb maar even een post in haar fobo gemaakt
ik wil jou wel met MrBox, maar dat wil je zelf nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik blijf vrijgezelmocht mijn lot bij deze fokkers liggen
![]()
dat gaat zijn dood worden ben ik bangquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij verlegen bent, vind je me vast heel eng
MNR, werk in de ICT als consultant en woon in Eindhoven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke wie ben je?
Wat doe je?
Waar woon je?
Hmmm... meteen seks hebben zou ik niet doen als je oprecht gevoelens hebt voor die meid. Ik zou gewoon contact met haar blijven houden en ook rond blijven kijken. Als je iemand tegenkomt met wie het klikt, zou ik daarvoor gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Feitosa het volgende:
Even een vraagje hoe jullie over het volgende denken.
Je "date" een dame waarmee je het samen erg gezellig hebt ( incl sex ) Ze heeft voorlopig wel ff tijd nodig ( zware jaren achter de rug )
Zouden jullie gewoon verder zoeken/daten en daarbij ook sex met een andere vrouw hebben?
Vind het namelijk een beetje een grijs gebied.
mannen maken vrouwenlijstjesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Grappig; de mannen maken lijstjes en de vrouwen niet
Toch wel, muts!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Feitosa het volgende:
Je kan ook geen vraag stellen in dit kippenhok......![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Sinds wanneer staat Tegan onderaan bij jou?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef mrbox het volgende:
Ach onzin lijstjes tijd (op volgorde)
Vencodark
Red_cat
Duimelot
Tegan
heel goedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb maar even een post in haar fobo gemaakt
Sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil jou wel met MrBox, maar dat wil je zelf niet
Leuk, wat zijn je hobby's ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR, werk in de ICT als consultant en woon in Eindhoven.
[..]
Hmmm... meteen seks hebben zou ik niet doen als je oprecht gevoelens hebt voor die meid. Ik zou gewoon contact met haar blijven houden en ook rond blijven kijken. Als je iemand tegenkomt met wie het klikt, zou ik daarvoor gaan.
En anders draai je het om: hoe zou jij het vinden als je in haar schoenen zou staan? Maakt het gebied iets minder grijs misschien
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:48 schreef Howl het volgende:
Mijn lijstje dan: CueGirllie, CherryLips en MNR (maar dan wil ik eerst haar foto eens zien).
De vrouwen posten ze niet. Klein verschil...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Ja de laatste tijd is ze niet zo tof meerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat Tegan onderaan bij jou?
Er komen vast wel nieuwe singles.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:52 schreef xFriendx het volgende:
Doe je het goed qua lijstjes en koppelmogelijkheden dan kan je wellicht op korte termijn dit topic opdoeken
De vraag is dan of ie geintresseerd is in het uiterlijk of de persoon..quote:
Ik vind haar oprecht leuk , maar heb ook geen zin om de eeuwige wachter te worden die daarna de deur voor z,n neus dichtgesmeten krijgt , als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR, werk in de ICT als consultant en woon in Eindhoven.
[..]
Hmmm... meteen seks hebben zou ik niet doen als je oprecht gevoelens hebt voor die meid. Ik zou gewoon contact met haar blijven houden en ook rond blijven kijken. Als je iemand tegenkomt met wie het klikt, zou ik daarvoor gaan.
En anders draai je het om: hoe zou jij het vinden als je in haar schoenen zou staan? Maakt het gebied iets minder grijs misschien
Owja ik ben geen vrouwquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouwen posten ze niet. Klein verschil...
waarom doen mannen dat altijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb er wel bijgezegd dat het van jou uit kwam
Ja maar...quote:
Ik reageer alleen maar op wat auto zegt. Ik heb niet gecontroleerd of dat op de waarheid is gebaseerd.quote:
heb je haast ofzo? als ze leuk is kan je toch wel ff het aankijken, ze zal echt geen drie jaar nodig hebben. Geef het een maand (of 2) dan moet ze er wel uit zijn toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht leuk , maar heb ook geen zin om de eeuwige wachter te worden die daarna de deur voor z,n neus dichtgesmeten krijgt , als je snapt wat ik bedoel.
Beetje zoeken naar balans.
Awww, was ist passiert?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd is ze niet zo tof meer
Ik weet niets over haar (MNR) uiterlijk. Dus dat zou de vraag wel moeten beantwoorden, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is dan of ie geintresseerd is in het uiterlijk of de persoon..
Heb geen haast, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je haast ofzo? als ze leuk is kan je toch wel ff het aankijken, ze zal echt geen drie jaar nodig hebben. Geef het een maand (of 2) dan moet ze er wel uit zijn toch?
Hoezo er is toch niks mis mee om te weten hoe iemand er uit ziet die hier in dit topic post?quote:
Zolang je het nog prettig vind, kun je het wel aankijken, anders niet meer doen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht leuk , maar heb ook geen zin om de eeuwige wachter te worden die daarna de deur voor z,n neus dichtgesmeten krijgt , als je snapt wat ik bedoel.
en die andere twee dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef Howl het volgende:
Ik weet niets over haar uiterlijk. Dus dat zou de vraag wel moeten beantwoorden, dacht ik zo.
Ze ziet er hartstikke leuk uit. Ik heb het met eigen ogen waargenomen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo er is toch niks mis mee om te weten hoe iemand er uit ziet die hier in dit topic post?
Jezelf indekken, is man-eigenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom doen mannen dat altijd
Zozo, nog ene hele motivatie! Grappigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik wil wel eens een keer met automatic_ daten... gewoon om te kijken hoe haar persoonlijkheid is, en welke richting ze later wil , ook benieuwd naar haar keuzes in sommig momenten .
(para)psychologie, kleding maken en mijn vriendenquote:
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
De vrouwen posten ze niet. Klein verschil...
Ik kan me er niet druk meer om maken, maar vindt het wel leuk dat ie me erbij zetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
De vraag is dan of ie geintresseerd is in het uiterlijk of de persoon..
Ik begrijp goed wat je bedoelt. Wel, dan lijkt het me een goed idee om niet direct met een ander in bed te duiken (dan verspeel je je kansen meteen) en gewoon rond te kijken terwijl je contact met haar onderhoudt. Krijg je vanzelf je antwoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:55 schreef Feitosa het volgende:
Nee hoor, maar ik heb in het verleden wel eens fouten gemaakt die ik nu wens te voorkomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zolang je het nog prettig vind, kun je het wel aankijken, anders niet meer doen...
Maar het lijkt mij zo of je er inmiddels wel genoeg van hebt, of lees ik dat verkeerd?
Alhoewel je als man tegenwoorig schijnbaar niet meer mag zeggen dat je kinderen leuk vindt, want dan ben je meteen een pedofielquote:
Rustig aan. Een stap te gelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik wil wel eens een keer met automatic_ daten... gewoon om te kijken hoe haar persoonlijkheid is, en welke richting ze later wil , ook benieuwd naar haar keuzes in sommig momenten .
Voor de rest zie ik Ado en JB samen al kinderen krijgen en ruzieen over wie nu aan de PC mag
MNR en tijnbrein , doe het wel save he?
Oh, das misschien nog wel beter ook.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor de rest zie ik Ado en JB samen al kinderen krijgen en ruzieen over wie nu aan de PC mag
Ik heb 4 laptops en 6 computers...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik ben niet bang hoor , ik blijf van lieve, kleine, onschuldige ,schattige meisjes af.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, nog ene hele motivatie! Grappig
Al wekt het ook al vragen bij mij op, haha.
Enne, weet waar je aan begint!
Zie je, hij is het met me eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Zucht, ik ga spijt van mijn lijstje krijgen.quote:
Nee kloptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo er is toch niks mis mee om te weten hoe iemand er uit ziet die hier in dit topic post?
Geen probleem, wel even drie schapen en een kameel overhandigen voor er tot ruil wordt overgegaan...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mag ik dan aan Janies gekoppeld worden?
Ja maar de kids (alle 9 !!! ) hebben de andere computers al !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb 4 laptops en 6 computers...![]()
dat komt wel goed
Kijk, dat is mooi, haha.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ik ben niet bang hoor , ik blijf van lieve, kleine, onschuldige ,schattige meisjes af.
Dat is mooi. Maar wel subjectief. En uiterlijk is lang niet alles.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze ziet er hartstikke leuk uit. Ik heb het met eigen ogen waargenomen...
Volgens mij niet zolang je haar Janies noemt ipv JBquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mag ik dan aan Janies gekoppeld worden?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef AirwiN het volgende:
Geen probleem, wel even drie schapen en een kameel overhandigen voor er tot ruil wordt overgegaan...
Awwwww, Airquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef AirwiN het volgende:
Ze ziet er hartstikke leuk uit. Ik heb het met eigen ogen waargenomen...
Ze heeft ook voldoende persoonlijkheid en karakter om dat subjectieve, leuke uiterlijk aan te vullen. Maar ook dat is subjectief.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is mooi. Maar wel subjectief. En uiterlijk is lang niet alles.
Ik doe mn best, maar hij is nogal veeleisendquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ja maar de kids (alle 9 !!! ) hebben de andere computers al !
En JB leer je maar eens aan te passen aan Ado ;D
Iedereen weet het hiero , maar niemand durft het te zeggen, ik ben toch zo slapen dus doe ik het maar ,
Okay dan: blond, bruin, donker of rood?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is mooi. Maar wel subjectief. En uiterlijk is lang niet alles.
Pfff dat ligt aan de situatie , zou echt zoveel kunnen/willen vragen maar de sfeer moet er wel toe zijn, begrijp je ? Soms staat het zo gevoelig .quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi, haha.
Maar bedoelde; Op welke keuzes doel je?
Ja tuurlijk mag je dat grappig vinden. En er is niks mis met een beetje nieuwschierig te zijn. En verder interessante hobby's. Draag je die kleding ook zelf die je maakt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik bekeek het ook even van mijn kant (ik weet nl. hoe ik eruit zie). Ik vond het gewoon grappig dat hij dat wilde weten (had ik niet echt aan zien komen, zeg maar). Mag ik toch grappig vinden tijn?
En ja hoor Maarten, supersafe
Kijk mij niet verbaasd zijn...quote:
er is niks mis met veeleisendheid.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar hij is nogal veeleisend
En ik moet nog uit met De Kardinaal![]()
En aan wie moeten die schapen en kameel eigenlijk overhandigd worden?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, jij gaat echt wel scoren in de Derrick
Ik wilde alleen aangeven dat uiterlijk nogal persoongebonden is. Maar NMR lijkt mij best wel een leuk persoon.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft ook voldoende persoonlijkheid en karakter om dat subjectieve, leuke uiterlijk aan te vullen. Maar ook dat is subjectief.
www.vandale.nlquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
Ja tuurlijk mag je dat grappig vinden. En er is niks mis met een beetje nieuwschierig te zijn. En verder interessante hobby's. Draag je die kleding ook zelf die je maakt?
Oh nog nooit geweest daar, is dat puik danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Anders gaan we daarna wel even naar de Kosten Koper, succes verzekerd
Ik wilde op mijn beurt aangeven dat dat ook geldt voor ontwikkeling, persoonlijkheid en karakter. Wat de één fantastisch vindt, vindt de ander weer niks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wilde alleen aangeven dat uiterlijk nogal persoongebonden is. Maar NMR lijkt mij best wel een leuk persoon.
Donker haar heeft toch mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay dan: blond, bruin, donker of rood?
Had Kluts niet ook ooit zo'n avatar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef sitting_elfling het volgende:
single zijn heeft ook zo zn voordelen
x2 zoals ze overkomt iigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind MNR ergens ook wel iets hebben
Yep, beetje de Derrick wat muziek betreft, wellicht iets meer moderne nummers tussendoor. Maar echt zo'n plek waar mensen eindigen als ze nog niemand gevonden hebben om 04:00quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh nog nooit geweest daar, is dat puik dan?
je bedoelt deze avatar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had Kluts niet ook ooit zo'n avatar?
Keep on dreamingquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Dusss.. MNR wanneer komen de kinderen? En wij worden ook wel uitgenodigd op de trouwerij he?
Hoe denken jullie eraan als jullie docheter op haar 16de vertelt dat ze zwanger is ! Dan worden MNR en tijn opeens OPA en OMA !!!
*kan zijn dat ik ietsje vooruit denk... maar het is de waarheid ! *
Toch wel in de versie van het Goede Doel dan he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
Mijn buren hebben een Hollands feestje geloof ik
"Is er een plaaaaaaaaaaaaaaaats tussen de sterrunnnnn waar ik héééén kan gaaaan?!?!"
yep, precies diequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
je bedoelt deze avatar?
[ afbeelding ]
We hebben dezelfde muzieksmaak, kan toch? Ik heb mijn avatar al vanaf het begin en ik neem aan dat zei dat ook heeft.
ja, alleen komt die versie niet boven hun eigen gezang uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch wel in de versie van het Goede Doel dan he?
Zoals ie het verwoord, lijkt het daar niet opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch wel in de versie van het Goede Doel dan he?
Wat is er mis met het goede doelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
"Is er een plaaaaaaaaaaaaaaaats tussen de sterrunnnnn waar ik héééén kan gaaaan?!?!"
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Dusss.. MNR wanneer komen de kinderen? En wij worden ook wel uitgenodigd op de trouwerij he?
Hoe denken jullie eraan als jullie docheter op haar 16de vertelt dat ze zwanger is ! Dan worden MNR en tijn opeens OPA en OMA !!!
*kan zijn dat ik ietsje vooruit denk... maar het is de waarheid ! *
Jason Brooks / Hed Kandiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
yep, precies die
Ok, wist ik niet. Heb ook geen idee waar die avatar vandaan komt eerlijk gezegd
Pft, en ik zes maanden geleden nog balen van de asociaal harde housemuziek van mijn bovenbuurvrouw... Dit is nog veel erger...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
ja, alleen komt die versie niet boven hun eigen gezang uit
Een muziekstijl, Hed Kandiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
yep, precies die
Ok, wist ik niet. Heb ook geen idee waar die avatar vandaan komt eerlijk gezegd
Aj! Dan val ik helaas door de mand!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
Donker haar heeft toch mijn voorkeur.
quote:
Ok, weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een muziekstijl, Hed Kandi
*opvangt*quote:
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Oh sorry mij spellingquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
www.vandale.nl
Jups, die draag ik ook zelf
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Same here to you bothquote:
Maling , ... want op de kast is too easyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk vooral of jij me nu in de maling zit te nemen of werkelijk denkt dat je me op de kast kunt krijgen. Ik hoop het eerste want bij het laatste stel je me teleur
Airquote:
helemaal niks!! ik kan er ook om lachen1 het klinkt gezellig en het is lekkere muziekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:15 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Wat is er mis met het goede doel
thnxquote:
achermequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik gok teveel gesnoept bij dr tante
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
quote:
Uitgebreid gegeten vanavond. Er is heerlijk voor mij gekookt. Daarna filmpje gekeken en nu nog even moe worden... Dus ja, ik vermaak mij wel...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:18 schreef MNR het volgende:
Waar ben jij allemaal mee bezig jongen?
Vermaak je je een beetje
Het is niet echt belangrijk de haar kleur. Wat voor kleur is je haar eigenlijk?quote:
Geen idee Automatic_ is ook al wegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:20 schreef Paul het volgende:
Zijn er al mensen gaan verkeren met elkaar door deze topicreeks?
Volgens mij zijn er in ieder geval wel verkeerde dingen gebeurd door deze topicreeksquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:20 schreef Paul het volgende:
Niet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:21 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Geen idee Automatic_ is ook al weg
Jij gaat een date voor mij PM'en? Je doet nogal je best ervoor is het niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Maling , ... want op de kast is too easy![]()
Maaruh , er wordt wel gePMt he , over een date?
Anders doe ik het wel even !![]()
nee, wel gaan neuken, telt dat ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:20 schreef Paul het volgende:
verkeerd?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in ieder geval wel verkeerde dingen gebeurd door deze topicreeks
Krijg je als men geen leven heeft hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:23 schreef PrincePolly het volgende:
OMg hier is zowaar wat te doen op zaterdagavond!
Wieeequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, wel gaan neuken, telt dat ook?
Ik doe helemaal niets Air, helemaal niets. Het begon allemaal met de opmerking van Ludootje, hij is de schuldige!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:19 schreef AirwiN het volgende:
Uitgebreid gegeten vanavond. Er is heerlijk voor mij gekookt. Daarna filmpje gekeken en nu nog even moe worden... Dus ja, ik vermaak mij wel...
En jij? Weer bezig met mannen het hoofd op hol brengen?
Dat gaat je niks aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Maling , ... want op de kast is too easy![]()
Maaruh , er wordt wel gePMt he , over een date?
Anders doe ik het wel even !
Is dat alles wat het voor jou betekent?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in ieder geval wel verkeerde dingen gebeurd door deze topicreeks
Baai Ludoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:26 schreef Ludootje het volgende:
Shit, door al dit geouwehoer vergeten te eten... Mensen, nog een fijne avond
Je vind het lekker, geef het nou gewoon openlijk toe !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat alles wat het voor jou betekent?
Smakelijk!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:26 schreef Ludootje het volgende:
Shit, door al dit geouwehoer vergeten te eten... Mensen, nog een fijne avond
Jij bent onbewust bekwaam. Je speelt meer met mannen dan je bewust bent...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:24 schreef MNR het volgende:
Ik doe helemaal niets Air, helemaal niets. Het begon allemaal met de opmerking van Ludootje, hij is de schuldige!![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:24 schreef MNR het volgende:
Heeft ze voor je gekookt? Wat liefJullie zijn ook leuk samen. Goeie humor
Uhmm durf het bijna niet te vragen maar *hint*?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over jou heb?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben me idd van geen kwaad bewust, tbh.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:27 schreef AirwiN het volgende:
Jij bent onbewust bekwaam. Je speelt meer met mannen dan je bewust bent...
Mooi, dat tovert een glimlach op mijn gezichtquote:![]()
en
![]()
![]()
Hoi RZ waarom kijk je zo?quote:
Het geeft ook niks. Het hoort bij je.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:32 schreef MNR het volgende:
Ik ben me idd van geen kwaad bewust, tbh.
Of er is iets, of hij is een beetje overspoeld door de posts van vandaagquote:
Hij is boos dat zijn naam niet genoemd is bij het koppelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Of er is iets, of hij is een beetje overspoeld door de posts van vandaag
Wanneer niet dan?quote:
We weten het niet totdat hij het ons gaat vertellen tijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
Hij is boos dat zijn naam niet genoemd is bij het koppelen.
Hij kan altijd nog zichzelf nog aan iemand gaan koppelen hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij is boos dat zijn naam niet genoemd is bij het koppelen.
Volgens mij is gelijk weer verdwemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:37 schreef MNR het volgende:
[..]
We weten het niet totdat hij het ons gaat vertellen tijn
RZ en ik zijn ooit aan elkaar gekoppeld doorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij kan altijd nog zichzelf nog aan iemand gaan koppelen he
Dat is het geen koppelen hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog zichzelf nog aan iemand gaan koppelen he
Punt 1; Tja, dan is het geen date-materiaalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef PrincePolly het volgende:
Stel: je hebt zeg maar PM contact met iemand hier (voor het eerst) en ze zit nou al te zeiken en bijdehand te doen, terwijl jij gewoon gelijkt hebt. En ze wil ook al geen nudie-pictures sturen. Wat dan?![]()
Als jij nog meer gaat neuken dan valt kleine Q. van je lichaam af... Slet!quote:
Dan heb je denk ik gewoon heel veel pechquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef PrincePolly het volgende:
Stel: je hebt zeg maar PM contact met iemand hier (voor het eerst) en ze zit nou al te zeiken en bijdehand te doen, terwijl jij gewoon gelijkt hebt. En ze wil ook al geen nudie-pictures sturen. Wat dan?![]()
PC afsluiten en rukkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef PrincePolly het volgende:
Misschien is dit iets voor ONZ wat ik kan dit niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef PrincePolly het volgende:
realiseren dat vrouwen echt zo zijn en al die mannen die dat eerder bij je deden fake warenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef PrincePolly het volgende:
als ik het in gedachten uitspreek, voel ik me indirect aangesprokenquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nog meer gaat neuken dan valt kleine Q. van je lichaam af... Slet!
Nee, want we hebben gewoon zwijgend besloten dat jij te goed bent voor de vrouwen in dit topicquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want we hebben gewoon zwijgend besloten dat jij te goed bent voor de vrouwen in dit topic
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor ONZ wat ik kan dit niet serieus nemen.
zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor ONZ wat ik kan dit niet serieus nemen.
Ik neem je nooit serieusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
zouden meer mensen moeten doen
Ik had niets anders verwacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want we hebben gewoon zwijgend besloten dat jij te goed bent voor de vrouwen in dit topic
Ik kom regelmatig in ONZ.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
zouden meer mensen moeten doen
Ik blijf weer alleen over ,zie ik.quote:
Oh ja, dat is ook zo, dat was in de vorige singles-reeks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:39 schreef MNR het volgende:
[..]
RZ en ik zijn ooit aan elkaar gekoppeld doorLiquidootje
Dat vond ik toch altijd zo'n held
vooral zoiets serieus nemen, echt...doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik blijf weer alleen over ,zie ik.![]()
En net uit eten geweest met allemaal stelletjes of onderdelen van stelletjes
Volgens mij is er vast nog wel een leuke single over jouw RZ. Niet getreurt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je alleen over blijft. Er zijn meer mensen niet genoemd. Dat komt niet door jou of zo, maar omdat sommige wel hun voorkeur uitspreken en anderen nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:45 schreef RealZeus het volgende:
Dat lijstje is korter dan het lijstje met mannen die je wel wil daten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is voor mij trouwens gemakkelijker een lijstje te maken van mannen hier in t topic die ik NIET wil daten
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vooral zoiets serieus nemen, echt...doen
Als ik jou zie weer een beetje beterquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef Q. het volgende:
Koud en moe maar verder erg okay. En met jou?![]()
owee als ik bovenaan staquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is voor mij trouwens gemakkelijker een lijstje te maken van mannen hier in t topic die ik NIET wil daten
Moeilijk te zeggen: afgaand op dit topic vind ik Murmeli en Duimelot wel leuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je alleen over blijft. Er zijn meer mensen niet genoemd. Dat komt niet door jou of zo, maar omdat sommige wel hun voorkeur uitspreken en anderen niet
It's that simple.
Wie vind jij nu toffe vrouwen hier?
doe eens!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er een meer uitgesproken mening overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijstje is korter dan het lijstje met mannen die je wel wil daten?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik jou zie weer een beetje beter
FOK!quote:Heb vandaag lekker gekeet met vriendin en zit nu onwijs te lachen achter Fok!
Zal ik een beker warme choc voor je maken?
quote:
*toet*quote:
Dan sluit ik mij aan bij Ado. Kom maar op met die knuppel!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat niet, maar daar heb ik wel een meer uitgesproken mening over
En wat als jij op dat lijstje staat?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
doe eens!
leuk voor de knuppel en hoenderhok enzo
En welke vrouwen in je eigen omgeving vind je leuk?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef RealZeus het volgende:
Moeilijk te zeggen: afgaand op dit topic vind ik Murmeli en Duimelot wel leuk.![]()
dude, heb je een blinddoek om?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als jij op dat lijstje staat?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
daar trek ik mij niet zovee van aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Degenen die denken dat daar uberhaupt een kans toe is, moeten dringend een cursus begrijpend lezen gaan doen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:51 schreef tijnbrein het volgende:
ik zal jou es serieus nemenquote:
Ohquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat staat ie duidelijk niet Tijn
Ik moest oprecht lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degenen die denken dat daar uberhaupt een kans toe is, moeten dringend een cursus begrijpend lezen gaan doen...
jawel, ik wil dat wetenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga niet zeggen wie ik echt niet wil ontmoeten, dat staat wat lullig en hoe doe ik dat als ik ooit een keer naar een meet zou willen?
Wel makkelijk met het voorstellen. Degenen die je boos aankijken, die heb je genoemd!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga niet zeggen wie ik echt niet wil ontmoeten, dat staat wat lullig en hoe doe ik dat als ik ooit een keer naar een meet zou willen?
Die mensen die je niet mag gewoon negeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das Waar, nou ehm...
RZ en Tijnbrein
is dat alles?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das Waar, nou ehm...
RZ en Tijnbrein
Je zei zelf dat mensen dat niet moesten doenquote:
Ik kan er nog wel een paar opnoemen als je wil, maar dan lieg ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is dat alles?![]()
nah, valt weer tegen
Gaan we nou cryptisch lopen doen ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zei zelf dat mensen dat niet moesten doen
Moet ik t af en toe wel doen dan?
Vele vrouwen zijn je al voorgegaan...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan er nog wel een paar opnoemen als je wil, maar dan lieg ik
nee, ik hou niet van liegenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een paar opnoemen als je wil, maar dan lieg ik
Hoe jong dan?quote:
Wat ben jij nieuwsgierigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gaan we nou cryptisch lopen doen ofzoTis Noon + 12 u know
Jij zei dat sommige mensen je niet zo serieus moesten nemen (of ik vatte het iig zo op) en toen zei ik: nou, ik neem je niet serieus en toen zei jij:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gaan we nou cryptisch lopen doen ofzoTis Noon + 12 u know
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:51 schreef MNR het volgende:
[..]
En welke vrouwen in je eigen omgeving vind je leuk?
Ik houd niet van liegenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vele vrouwen zijn je al voorgegaan...
idem ditoquote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga niet aan lijstjes beginnen, ken daar simpelweg de mensen hier niet goed genoeg voor.
Ik ook niet...quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das Waar, nou ehm...
RZ en Tijnbrein
Stuur die naaktfoto's nou maar gewoonquote:
je bent 26 zei je, je komt jonger over...quote:
Dat is normaal hoor.quote:
Ok.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:Geen, ik kom niet echt veel interessante vrouwen tegen
misschien heeft ze de SEX SC's gevolgdquote:
Hè, wat ben je weer lekker direct.. *sighsquote:Op zondag 18 januari 2009 00:02 schreef PrincePolly het volgende:
Stuur die naaktfoto's nou maar gewoon
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]Geen, ik kom niet echt veel interessante vrouwen tegen
Werkt het?quote:
Dat ik nogal jong over kom heeft vooral te maken dat ik moeite heb met sociale interactie en daardoor soms raar reageer en ik heb nog weinig ervaring met relaties enzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je bent 26 zei je, je komt jonger over...
Ik wil dit keer een man en geen derde kind
Je lijkt me niet zo vrouw-vriendelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef RealZeus het volgende:
Zeg JB, ik ben nou toch ook wel benieuwd waarom ik in jouw anti-verlanglijstje sta
puur toeval, kwam zo uitquote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Hè, wat ben je weer lekker direct.. *sighs
Nee die looptquote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
misschien heeft ze de SEX SC's gevolgd
.
Er zit zelden iemand in en als er iemand in zit is het een ouwe taart of een dronken kerel.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je rijdt in een buurtbus. De kans dat je daar singles ontmoet is groter dan als je met de plaatselijke vmbo bus rondstuurt.
85 plussers included though
Hey internetheld, goed bezig met je makkelijke, kansloze grappen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef PrincePolly het volgende:
Je rijdt in een buurtbus. De kans dat je daar singles ontmoet is groter dan als je met de plaatselijke vmbo bus rondstuurt.
85 plussers included though
nofi maar je komt nogal heel heel heel erg wanhopig over, misschien is het een tip.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik nogal jong over kom heeft vooral te maken dat ik moeite heb met sociale interactie en daardoor soms raar reageer en ik heb nog weinig ervaring met relaties enzo.
Ik snap het. Ik wil ook niet jouw derde kind zijn hoor
Dat laatste kan ik weinig tegen in brengen, dat eerste zou ik een heleboel tegen in kunnen brengen maar ik doe het niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je lijkt me niet zo vrouw-vriendelijk
En ik houd van sex, wat ervaing is fijn
Dat kan je iemand toch ook leren.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je lijkt me niet zo vrouw-vriendelijk
En ik houd van sex, wat ervaing is fijn
Nog een paar maanden, dan rijd ik (als het goed is) op een echte bus.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey internetheld, goed bezig met je makkelijke, kansloze grappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |