Vandaar ook de ' ' .quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Dat is geen date meer dan! Maar zoiets als "hey, ben je thuis, dan kom ik ff langs!"![]()
Ik zie het vanzelf.quote:Ze passen mooi bij haar naakte lichaam paarse trui
Dat moeten we binnenkort maar weer eens doen dawgquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
Dat is geen date meer dan! Maar zoiets als "hey, ben je thuis, dan kom ik ff langs!"![]()
[..]
En hey!quote:Ze passen mooi bij haar naakte lichaam paarse trui
quote:
Oke wie ben je?quote:
mijn lijstje zou leeg blijvenquote:
* Ludootje gaat toch eens in dat fobo van Duimelot kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
o.
Ik had er niet eens een reden bij hoeven zetten zie ik
Maar, als ik mensen aan elkaar moet gaan koppelen uit de SC:
Auto en ArTiC
Mr Box/Kwaak en Murmeli
Ludootje en Duimelot
Ado en ik
eerst denken dan posten editertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
o.
Auto en ArTiC
Kwaak en Murmeli (die gaan toch l trouwen, is een veilige gok)
verder geen idee
Zeg, je verneukt mn editquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje gaat toch eens in dat fobo van Duimelot kijken
Die is hier geloof ik gekomen toen ik een Fok! break had
Jammer, al gequote.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
o.
Auto en ArTiC
verder geen idee
Oke mijn lijstjequote:
Oh hoh! Mij weg editten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
o.
Auto en ArTiC
verder geen idee
exact zoals je in het echt bent, flapuitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doe ik nooit
Ik edit alles 15 keer
jij vindt me engquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke mijn lijstje
RC
JB
Duimelot
Lixi
Vencodark
Knuffelzacht
Cue
Daarnet stond ik nog niet op z'n lijstje hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke mijn lijstje
RC
JB
Duimelot
Lixi
Vencodark
Knuffelzacht
Cue
Dit is geen SCquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef timbob het volgende:
Ik denk dat ik me ook maar eens in deze SC moet gaan mengen
gezien de omstandigheden...
Hoi allemaal!
idd, het is een date topicquote:
Ja daarom wil ik kijken of je echt zo eng in het echt als ik denk dat je bent.quote:
En ik blijf vrijgezelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ach, dat weet ik niet zeker... volgens mij zou t wel kunnen
Heb maar even een post in haar fobo gemaaktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doe ik nooit
Ik edit alles 15 keer
Oh sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarnet stond ik nog niet op z'n lijstje hoor
Als jij verlegen bent, vind je me vast heel engquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik kijken of je echt zo eng in het echt als ik denk dat je bent.
3 kiddo'squote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb maar even een post in haar fobo gemaakt
ik wil jou wel met MrBox, maar dat wil je zelf nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik blijf vrijgezelmocht mijn lot bij deze fokkers liggen
![]()
dat gaat zijn dood worden ben ik bangquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij verlegen bent, vind je me vast heel eng
MNR, werk in de ICT als consultant en woon in Eindhoven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke wie ben je?
Wat doe je?
Waar woon je?
Hmmm... meteen seks hebben zou ik niet doen als je oprecht gevoelens hebt voor die meid. Ik zou gewoon contact met haar blijven houden en ook rond blijven kijken. Als je iemand tegenkomt met wie het klikt, zou ik daarvoor gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Feitosa het volgende:
Even een vraagje hoe jullie over het volgende denken.
Je "date" een dame waarmee je het samen erg gezellig hebt ( incl sex ) Ze heeft voorlopig wel ff tijd nodig ( zware jaren achter de rug )
Zouden jullie gewoon verder zoeken/daten en daarbij ook sex met een andere vrouw hebben?
Vind het namelijk een beetje een grijs gebied.
mannen maken vrouwenlijstjesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Grappig; de mannen maken lijstjes en de vrouwen niet
Toch wel, muts!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Feitosa het volgende:
Je kan ook geen vraag stellen in dit kippenhok......![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Sinds wanneer staat Tegan onderaan bij jou?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef mrbox het volgende:
Ach onzin lijstjes tijd (op volgorde)
Vencodark
Red_cat
Duimelot
Tegan
heel goedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb maar even een post in haar fobo gemaakt
Sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil jou wel met MrBox, maar dat wil je zelf niet
Leuk, wat zijn je hobby's ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR, werk in de ICT als consultant en woon in Eindhoven.
[..]
Hmmm... meteen seks hebben zou ik niet doen als je oprecht gevoelens hebt voor die meid. Ik zou gewoon contact met haar blijven houden en ook rond blijven kijken. Als je iemand tegenkomt met wie het klikt, zou ik daarvoor gaan.
En anders draai je het om: hoe zou jij het vinden als je in haar schoenen zou staan? Maakt het gebied iets minder grijs misschien
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:48 schreef Howl het volgende:
Mijn lijstje dan: CueGirllie, CherryLips en MNR (maar dan wil ik eerst haar foto eens zien).
De vrouwen posten ze niet. Klein verschil...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Ja de laatste tijd is ze niet zo tof meerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat Tegan onderaan bij jou?
Er komen vast wel nieuwe singles.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:52 schreef xFriendx het volgende:
Doe je het goed qua lijstjes en koppelmogelijkheden dan kan je wellicht op korte termijn dit topic opdoeken
De vraag is dan of ie geintresseerd is in het uiterlijk of de persoon..quote:
Ik vind haar oprecht leuk , maar heb ook geen zin om de eeuwige wachter te worden die daarna de deur voor z,n neus dichtgesmeten krijgt , als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR, werk in de ICT als consultant en woon in Eindhoven.
[..]
Hmmm... meteen seks hebben zou ik niet doen als je oprecht gevoelens hebt voor die meid. Ik zou gewoon contact met haar blijven houden en ook rond blijven kijken. Als je iemand tegenkomt met wie het klikt, zou ik daarvoor gaan.
En anders draai je het om: hoe zou jij het vinden als je in haar schoenen zou staan? Maakt het gebied iets minder grijs misschien
Owja ik ben geen vrouwquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouwen posten ze niet. Klein verschil...
waarom doen mannen dat altijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb er wel bijgezegd dat het van jou uit kwam
Ja maar...quote:
Ik reageer alleen maar op wat auto zegt. Ik heb niet gecontroleerd of dat op de waarheid is gebaseerd.quote:
heb je haast ofzo? als ze leuk is kan je toch wel ff het aankijken, ze zal echt geen drie jaar nodig hebben. Geef het een maand (of 2) dan moet ze er wel uit zijn toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht leuk , maar heb ook geen zin om de eeuwige wachter te worden die daarna de deur voor z,n neus dichtgesmeten krijgt , als je snapt wat ik bedoel.
Beetje zoeken naar balans.
Awww, was ist passiert?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd is ze niet zo tof meer
Ik weet niets over haar (MNR) uiterlijk. Dus dat zou de vraag wel moeten beantwoorden, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is dan of ie geintresseerd is in het uiterlijk of de persoon..
Heb geen haast, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je haast ofzo? als ze leuk is kan je toch wel ff het aankijken, ze zal echt geen drie jaar nodig hebben. Geef het een maand (of 2) dan moet ze er wel uit zijn toch?
Hoezo er is toch niks mis mee om te weten hoe iemand er uit ziet die hier in dit topic post?quote:
Zolang je het nog prettig vind, kun je het wel aankijken, anders niet meer doen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht leuk , maar heb ook geen zin om de eeuwige wachter te worden die daarna de deur voor z,n neus dichtgesmeten krijgt , als je snapt wat ik bedoel.
en die andere twee dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef Howl het volgende:
Ik weet niets over haar uiterlijk. Dus dat zou de vraag wel moeten beantwoorden, dacht ik zo.
Ze ziet er hartstikke leuk uit. Ik heb het met eigen ogen waargenomen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo er is toch niks mis mee om te weten hoe iemand er uit ziet die hier in dit topic post?
Jezelf indekken, is man-eigenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom doen mannen dat altijd
Zozo, nog ene hele motivatie! Grappigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik wil wel eens een keer met automatic_ daten... gewoon om te kijken hoe haar persoonlijkheid is, en welke richting ze later wil , ook benieuwd naar haar keuzes in sommig momenten .
(para)psychologie, kleding maken en mijn vriendenquote:
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
De vrouwen posten ze niet. Klein verschil...
Ik kan me er niet druk meer om maken, maar vindt het wel leuk dat ie me erbij zetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
De vraag is dan of ie geintresseerd is in het uiterlijk of de persoon..
Ik begrijp goed wat je bedoelt. Wel, dan lijkt het me een goed idee om niet direct met een ander in bed te duiken (dan verspeel je je kansen meteen) en gewoon rond te kijken terwijl je contact met haar onderhoudt. Krijg je vanzelf je antwoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:55 schreef Feitosa het volgende:
Nee hoor, maar ik heb in het verleden wel eens fouten gemaakt die ik nu wens te voorkomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zolang je het nog prettig vind, kun je het wel aankijken, anders niet meer doen...
Maar het lijkt mij zo of je er inmiddels wel genoeg van hebt, of lees ik dat verkeerd?
Alhoewel je als man tegenwoorig schijnbaar niet meer mag zeggen dat je kinderen leuk vindt, want dan ben je meteen een pedofielquote:
Rustig aan. Een stap te gelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik wil wel eens een keer met automatic_ daten... gewoon om te kijken hoe haar persoonlijkheid is, en welke richting ze later wil , ook benieuwd naar haar keuzes in sommig momenten .
Voor de rest zie ik Ado en JB samen al kinderen krijgen en ruzieen over wie nu aan de PC mag
MNR en tijnbrein , doe het wel save he?
Oh, das misschien nog wel beter ook.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Voor de rest zie ik Ado en JB samen al kinderen krijgen en ruzieen over wie nu aan de PC mag
Ik heb 4 laptops en 6 computers...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik ben niet bang hoor , ik blijf van lieve, kleine, onschuldige ,schattige meisjes af.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, nog ene hele motivatie! Grappig
Al wekt het ook al vragen bij mij op, haha.
Enne, weet waar je aan begint!
Zie je, hij is het met me eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Zucht, ik ga spijt van mijn lijstje krijgen.quote:
Nee kloptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo er is toch niks mis mee om te weten hoe iemand er uit ziet die hier in dit topic post?
Geen probleem, wel even drie schapen en een kameel overhandigen voor er tot ruil wordt overgegaan...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mag ik dan aan Janies gekoppeld worden?
Ja maar de kids (alle 9 !!! ) hebben de andere computers al !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb 4 laptops en 6 computers...![]()
dat komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |