Vooral die gebreide woontruien in 1001 kleurtjes, bij voorkeur met een legging eronder.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zagen ze eruit toen ik werd geborenwat een gezellige boel.
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 13:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Vooral die gebreide woontruien in 1001 kleurtjes, bij voorkeur met een legging eronder.
Nou ik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik vind het wel wat hebben hoor.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet je je voorstellen dat onze ouders vroeger in zulke pakjes rondlopen![]()
![]()
Mijn vader had een krullenafro met snor_!!!
Alleen als je jong bent Als je wat ouder bent vindt je zo'n hoerige breezer ook wel leuk om te zien. Het grote nadeel blijft gewoon dat de meeste vrouwen van 30 plus dat niet meer aan kunnen en je hele beeld verpestenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef Oksel het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als je jong bent (14-18) vind je sletterige vrouwen geil. Ik wel tenminste. Hoe hoeriger hoe beter. Meer make-up en korte rokjes. Diep uitgesneden truitjes en hoge hakken. Stringetjes die boven de broek uit komen, randjes kant die je ziet van de BH. Eigenlijk nog steeds wel, alleen wil je er nu niet meer mee over straat.
Wow!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef Oksel het volgende:
Vroeger zagen ze er zo uit: (en "wij", de man, dus ook..)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:31 schreef Renzoku het volgende:
Ik zoek eigenlijk vrouwen met niveau.
Ik lachtequote:Op zondag 18 januari 2009 13:56 schreef Rush20 het volgende:
[..]
Ik had ook nike air maxjes in groep 8 ofzo. Was er superblij mee..totdat ze werden gestolen bij de bowlingbaan, en ik op bowlingschoenen naar huis moest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |