Ik begrijp jou!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:02 schreef Ludootje het volgende:
Oh, en kan een mod misschien die kleine "p" in de TT fixen? Ik vind het er op esthetisch vlak niet uitzien
Ik ben mij ook diep aan het schamen nu, geloof me! Heb een TR ingevuldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het valt op ja en ik zou me eraan storen als ik het topic had geopend
we zijn nog op blz 1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:15 schreef Adolecens het volgende:
Duurt wel lang voor de modjes komen...![]()
misschien ook ff melden in de feebback en een PM naar RE en CC sturen?
Ja maar ik heb er zelf zo'n gruwelijke hekel aan, en dan maak ik zélf zo'n fout... echt een dwangneuroot-technische no-noquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
daar hoef je je niet voor te schamen, maf
Vraag me af of dat sneller gaat als TR...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:15 schreef Adolecens het volgende:
Duurt wel lang voor de modjes komen...![]()
misschien ook ff melden in de feebback en een PM naar RE en CC sturen?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik zie een kleine P in de TT
Echt niet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik zie een kleine P in de TT
Dat is hun krachtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
Waar zijn die mods als je ze nodig hebt? Ze zijn er ook altijd als je ze niet nodig hebt.
Dat is de kracht van de modsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
Waar zijn die mods als je ze nodig hebt? Ze zijn er ook altijd als je ze niet nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |