Je moet ze daarna ook geen bakje melk geven . . .quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm. Ze deed wat hyper en kwam pas na twee dagen weer binnen in het huis maar verder ging het goed.
Ook ?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm. Ze deed wat hyper en kwam pas na twee dagen weer binnen in het huis maar verder ging het goed.
Ik hoorde er ook goede verhalen over.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan ook tampons in je anus stoppen, Ik las ergens dat het in de VS helemaal de shit is, dus tong probeer het eens en deel je ervaring hier.
In combinatie met alcohol dan he, zodat je snel dronken wordt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan ook tampons in je anus stoppen, Ik las ergens dat het in de VS helemaal de shit is, dus tong probeer het eens en deel je ervaring hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |