Texel?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik woon tegenwoordig ergens waar ze niet snel zullen komen, omdat ze dan moeten betalen. Er is ook niet of nauwelijks OV. Bovendien vallen ze hier ook erg op. Echt een mooie plek en toch nog zeer dichtbij de Randstad.
Nee. Niet gek gedacht, maar da's veel te ver weg van de randstad.quote:
Ik geef 't op.. zeg het maar! (Ik zal 't niet verder vertellen..!)quote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Niet gek gedacht, maar da's veel te ver weg van de randstad.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef PDOA het volgende:
Bijlmer bajes?
Waar in Nederland bestaat nog zoiets?quote:Op zondag 25 januari 2009 09:24 schreef Lemmeb het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in een allochtonenvrije omgeving woon.
Ik woon 15km onder Utrecht in een plaatsje met vrij weinig multicul-volk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waar in Nederland bestaat nog zoiets?
GVD altijd hetzelfde met die vrouwen, ik zou zeggen preventief allemaal achter het aanrecht in huizen opsluiten.quote:http://www.brabantsdagblad.nl/regios/tilburg/4482572/Vrouw-pleegt-overval-in-Albert-Heijn.ece
Vrouw pleegt overval in Albert Heijn
maandag 09 februari 2009 | 14:14 | Laatst bijgewerkt op: maandag 09 februari 2009 | 14:25
Tekstgrootte
TILBURG - In de Albert Heijn aan de Dalempromenade (Reeshof) heeft een vrouw maandag een overval gepleegd. Dat gebeurde aan het begin van de middag.
Bij de overval is geen wapen gezien, aldus de politie. Die liet een SMS-alert uitgaan met het signalement van de vrouw. Verdere gegevens ontbreken nog.
Nouja, we hebben er drie ofzo. Maar die worden al weggepest door de lokale jeugd, dus dat gaat de goeie kant op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waar in Nederland bestaat nog zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |