abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:23:16 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65146207
Ja, tof .

I love them.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65146301
Vreselijk. Al mogen ze wel verder als ze allemaal weer een Wibra-trui aandoen.
That's all folks!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:28:52 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65146358
om te horen waren ze zeker wel OK, maar dan dus wel met het beeld op zwart
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65146438
Een hele band vol met Rebecca's, nee dank je .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:44:49 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65146755
Lekker boeiend of ze maat 36 of 38 hebben.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65146819
Maar maakt dit je serieus vrolijk?
That's all folks!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:47:44 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65146833
Mij niet. Wat een bagger.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:48:09 #8
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65146845
Is dat zo vreemd dan?! Gewoon leuke gospel.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:50:27 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65146903
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef BVO het volgende:
leuke gospel.
Contradictio in terminis.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65149727
Was wel leuk, maar.. het verraste me niet echt. Dus ik weet niet of zo'n groepje mij eventueel alle liveshows zou kunnen boeien.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:43:28 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65150148
Wat een afgunst.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65155548
Verschrikkelijk ja
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:24:21 #13
88233 Steve
Still the best.
pi_65155556
Ach ja, het was wel leuk. Voor erbij.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:26:36 #14
13973 ranja
image means nothing
pi_65155633
Ik vraag me af waarom dit soort groepen door moet gaan. Alsof die echt kans maken te gaan winnen en vervolgens de top 40 zullen bestormen.
Als je al wilt dat de radiostations je winnaar gaan draaoien moet je zeker niet met dit genre aankomen.
  zondag 18 januari 2009 @ 10:21:48 #15
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_65164081
Ik vond ze juist ontzettend goed In tegenstelling tot de anderen waren zij heel egr goed op elkaar ingespeeld met zingen en dat met zo'n grote groep! Dat zie ik de anderen nog niet doen

Het repetoire kan wel een probleem worden
pi_65183828
Ze zingen steeds 'bladerdeeeeeeeeeeeeeeeg bladerdeeg bladerdeeg'
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 18 januari 2009 @ 20:18:10 #17
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_65184074
Leuk, maar ik heb dan ook een zwak voor reli-groepjes Ze zijn altijd zo bezield en muzikaal vaak heel goed onderling afgestemd
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_65210350
Het klonk goed, daar valt weinig van te zeggen.

Krijg alleen altijd een beetje braakneigingen wanneer ze bij een commercieel programma het Christendom komen promoten. Brighter day valt qua tekst nog mee maar pik dan ff een 'commercieel' nummer en laat zien dat je daar wat van kan maken als groepje.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 19 januari 2009 @ 15:38:47 #19
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_65210961
Leuk, mee niet
  maandag 19 januari 2009 @ 15:40:33 #20
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65211040
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:25 schreef Tim_G het volgende:
Het klonk goed, daar valt weinig van te zeggen.

Krijg alleen altijd een beetje braakneigingen wanneer ze bij een commercieel programma het Christendom komen promoten. Brighter day valt qua tekst nog mee maar pik dan ff een 'commercieel' nummer en laat zien dat je daar wat van kan maken als groepje.
Wat een bullshit, iedereen haalt ergens anders zijn inspiratie vandaan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65212702
Ik vind dat gospel eigenlijk wel leuk

dat christendom hadden we voor mij ook achterwege mogen laten
pi_65212964
die mensen zingen al heel lang samen, erg veel vooruit gang zal er niet in komen.
pi_65213461
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:40 schreef BVO het volgende:

[..]

Wat een bullshit, iedereen haalt ergens anders zijn inspiratie vandaan.
Euuhhmm? Ja zeg toch niet dat dit niet mag? Laat ze lekker zingen in de kerk als ze daar plezier in hebben

Maar het genre heeft niks maar dan ook echt niks met een X Factor of iets wat daarop mag lijken te maken. Dus als je serieus wilt meedoen kies dan voor een ander genre.

Ps. dit is mijn mening he! Zeg niet dat het een vaststaand feit is ofzo
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:36:10 #24
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65261949
Daar ben ik het gewoon niet mee eens. Deze mensen kunnen zingen, hebben plezier in wat ze doen, zijn duidelijk ingespeeld op elkaar, en hebben een sterke inspiratiebron. Ik kijk daar liever naar dan een dom inspiratieloos breezerventje dat wat teksten opdreunt, zonder enig gevoel.

En ach, dat kerkelijke.. niet elk nummer hoeft in het teken te staan van The Lord, toch?! Genoeg mooie R&B en samenzang die over hele wereldse thema's gaat. Ik ben daar bij hen wel benieuwd naar, ze boeien me meer dan de zóóóveelste breezerslet.

En ik vind de muziek mooi.

.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:53:39 #25
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_65262847
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef BVO het volgende:
Daar ben ik het gewoon niet mee eens. Deze mensen kunnen zingen, hebben plezier in wat ze doen, zijn duidelijk ingespeeld op elkaar, en hebben een sterke inspiratiebron. Ik kijk daar liever naar dan een dom inspiratieloos breezerventje dat wat teksten opdreunt, zonder enig gevoel.

En ach, dat kerkelijke.. niet elk nummer hoeft in het teken te staan van The Lord, toch?! Genoeg mooie R&B en samenzang die over hele wereldse thema's gaat. Ik ben daar bij hen wel benieuwd naar, ze boeien me meer dan de zóóóveelste breezerslet.

En ik vind de muziek mooi.

.
Ik vind het ook wel mooi, maar een hele plaat is toch wel net iets te veel van het goede.

Ik ben het mee eens dat er genoeg mooie R&B nummers zijn (zelf luister ik liever naar R&B), maar vaak zingen bandjes als C-united alleen gospel. Aangezien je gospel niet in de hitlijsten vind geef ik ze weinig kans. Tenzij ze ook nummers als Think en I Say A Little Prayer geloofwaardig kunnen brengen.

Destiny's Child zongen ook gospel, maar brachten deze nummers niet uit als singels. Als ze het zo doen, hebben ze meer kans.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:56:43 #26
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65263004
Die verdome hitlijst. Kom op, face it, GEEN van de X-Factors zal succes hebben. Niemand niet. Dus denk niet commercieel maar muzikaal. En dan is iets verfrissends, wat afwisseling, wat authentieks.. toch alleen maar mooi?!

En zelfs al was het alleen gospel... tja, de een zingt gospel, de ander zingt rock, de ander zingt Hollandse herrie. Ieder zijn smaak. Ik vind gospel wel fijn af en toe. En ik vind het een leuke variatie op al dat midde-of-the-road gehumpel van de rest.

Ik zie het al voor me. Zo'n leuke dikke negerin met wat geschreeuw, een stel springende lui erachter, helemaal los, praise the Lord, joehoe! Ik word er nu al vrolijk van.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65263178
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:56 schreef BVO het volgende:
Die verdome hitlijst. Kom op, face it, GEEN van de X-Factors zal succes hebben. Niemand niet. Dus denk niet commercieel maar muzikaal. En dan is iets verfrissends, wat afwisseling, wat authentieks.. toch alleen maar mooi?!

En zelfs al was het alleen gospel... tja, de een zingt gospel, de ander zingt rock, de ander zingt Hollandse herrie. Ieder zijn smaak. Ik vind gospel wel fijn af en toe. En ik vind het een leuke variatie op al dat midde-of-the-road gehumpel van de rest.

Ik zie het al voor me. Zo'n leuke dikke negerin met wat geschreeuw, een stel springende lui erachter, helemaal los, praise the Lord, joehoe! Ik word er nu al vrolijk van.
Jammer dat je het niet kan zien omdat je in Spanje zit
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:00:44 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65263209
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Jammer dat je het niet kan zien omdat je in Spanje zit
Ik heb daar retesnelle internet, dus ik kijk de filmpjes na en geef mijn enthousiate lof en kritiek naderhand.

.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65263279
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik heb daar retesnelle internet, dus ik kijk de filmpjes na en geef mijn enthousiate lof en kritiek naderhand.

.

Nou oke dan maar
pi_65603321
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:27:56 #31
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65603344
Nigy en ik zijn fan.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_65613748
Kan Nigy niet hier komen posten? Als een soort vervanging van jou.. ik leid hem wel rond
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:36:19 #33
88233 Steve
Still the best.
pi_66314100
Ik vind het maar een stom groepje.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:39:59 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66314196
ik heb het nu inderdaad wel gezien met ze... ze kunnen goed zingen hoor maar laat ze dat lekker in de kerk doen, zit weinig pop potentieel in
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66314875
Ze vervelen snel! Heb dan liever Buurman en Buurman, die kunnen nog een hoop leuke momenten opleveren
pi_66315411
Vind het helemaal niets. Ik heb echt een intense hekel aan deze groep.
Die reactie van de jury, met name Gordon, was gisteren ook echt zwaar overdreven. Ik vrees dat de jury ze nog de liveshows in gaat sturen ook.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_66316515
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:29 schreef UltraR het volgende:
Vind het helemaal niets. Ik heb echt een intense hekel aan deze groep.
Die reactie van de jury, met name Gordon, was gisteren ook echt zwaar overdreven. Ik vrees dat de jury ze nog de liveshows in gaat sturen ook.
Haha ben ik ook bang voor, ik heb ook een verschrikkelijk hekel aan troepje idioten
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_66324827
Ik vind ze super.
They are representin St. Maarten, Antillen.
  maandag 23 februari 2009 @ 01:08:20 #39
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_66360545
Oke, ik vond ze beetje mwa tot nu toe.
Laatste uitzending (vrijdag) was daarintegen echt goed. Ze zongen niet alleen goed samen en toonvast, maar ze maakten het nummer helemaal naar wat bij hun past. Vooral het meerstemmige stukje was echt goed.

Ik hoop maar dat ze WEL in de liveshows komen, ze hebben zeker wel potentie.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  maandag 23 februari 2009 @ 14:54:30 #40
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_66374602
Ik wordt er niet echt warm van.... overdreven gedoe. Vindt het ook een beetje belachelijk dat Gordon helemaal uit zijn dak staat te gaan als hun gaan optreden... Angela is een meeloper dus die stond ook al uit haar dak te gaan...
pi_66374657
Ja het is net alsof de jury zowat klaarkomt.
Superoverdreven.
Alsof ze ook maar iets te maken gehad hebben met het talent of de uitvoering van alle kandidaten.
pi_66784486
Yes! Eruit!

Ik had Eric al hoog zitten, maar hij is nu nog meer in mijn achting gestegen. Perfecte keuze om deze nietszeggende personen af te laten vallen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_66788900
Ja, toch wel fijn. Ze hadden gewoon elke week een zelfde kunstje uitgehaald in liveshows volgens mij. Er zat geen uitdaging in voor Eric en ik denk dat het grote publiek het ook wel snel gezien had met ze. De samenzang klopt wel, maar ze zijn niet boeiend.
That's all folks!
pi_66788941
Die ene negert had wel mooie blauw/grijze ogen.
Ze hadden inderdaad meer show moeten brengen. Het was te braaf.
Qua styling puik, maar het showelement was afwezig.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 01:22:37 #45
13973 ranja
image means nothing
pi_66789587
Ha... ze deden me vanavond echt denken aan zo'n band die elke zaterdagmiddag op het Binnenwegplein in Rotterdam staat.... het woord van de heer te verkondigen.
Doei
  zaterdag 7 maart 2009 @ 03:36:46 #46
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66790913
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 00:43 schreef Regina7 het volgende:
Die ene negert had wel mooie blauw/grijze ogen.
Ze hadden inderdaad meer show moeten brengen. Het was te braaf.
Qua styling puik, maar het showelement was afwezig.

De styliste kon er niks meer van maken. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke stelletje lelijkerds in een band gezien zeg! Moeder natuur had toendertijd zeker een rustdag.
pi_66791690
Mja, Erik had wel een punt dat ze als groep goed klinken, maar solo niet sterk zijn.
Tot dat besef zullen ze intussen zelf ook wel zijn gekomen, want 't is waar.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_66792794
Ik ben blij dat ze eruit zijn!
pi_66793255
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 03:36 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]


De styliste kon er niks meer van maken. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke stelletje lelijkerds in een band gezien zeg! Moeder natuur had toendertijd zeker een rustdag.
Tja, inteelt hè? Dat zie je wel vaker binnen die religieuze groeperingen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_66793362
UltraR, dat gaat wel te ver, hoor
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_66793532
Dat valt reuze mee hoor. Het is echt waar. Kijk eens bij streng gereformeerde gemeenten. Je ziet het duidelijk.
Niets raars aan. Alle huwelijken vinden binnen kleine kring plaats. Daardoor zijn echtparen, te, dicht aan elkaar gerelateerd en dat heeft sterke invloed op de kinderen binnen die huwelijken. De "kwaliteit" van het DNA gaat achteruit: Inteelt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_66793737
Maar niets wijst er toch op dat deze mensen ook onder de door jou genoemde 'streng gereformeerde groep waarin gehuwd wordt binnen een kleine gemeente' vallen
(Het kan zijn dat ik iets gemist heb)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_66793877
Niet streng gereformeerd, dat gebruikte ik slechts als voorbeeld. Maar dat hoeft ook niet. Dat zijn niet de enige religieuze gemeenschappen waarin dit voorkomt.
Ze vormen een gospel-koor binnen een kerkgemeenschap die, aan hun samenstelling te zien, voornamelijk uit Surinamers bestaat. Minderheden hebben sowieso de neiging naar elkaar toe te trekken. En ik vind ze, zacht uitgedrukt, niet bepaald een mooi uiterlijk hebben. Dit alles bij elkaar leid bij mij tot de conclusie dat inteelt aannemelijk is.

[ Bericht 9% gewijzigd door UltraR op 07-03-2009 11:49:57 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_66794066
Ben eigenlijk wel 'blij' dat ze niet door zijn . Ze zijn goed hoor, daar niet van, maar kunnen weinig meer groeien en daarom zal het elke week hetzelfde zijn en daardoor minder interessant om naar te blijven kijken. Dus erg goede keuze van Eric .
pi_66794725
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 11:41 schreef UltraR het volgende:
Niet streng gereformeerd, dat gebruikte ik slechts als voorbeeld. Maar dat hoeft ook niet. Dat zijn niet de enige religieuze gemeenschappen waarin dit voorkomt.
Ze vormen een gospel-koor binnen een kerkgemeenschap die, aan hun samenstelling te zien, voornamelijk uit Surinamers bestaat. Minderheden hebben sowieso de neiging naar elkaar toe te trekken. En ik vind ze, zacht uitgedrukt, niet bepaald een mooi uiterlijk hebben. Dit alles bij elkaar leid bij mij tot de conclusie dat inteelt aannemelijk is.
Koor => Surinaams => lelijk = inteelt?
Nee hoor, er zijn genoeg lelijkerts zonder dat daar inteelt aan te pas komt.
Hoewel... als ik naar prins Charles kijk... dat zou wel een prettig voorbeeld zijn tégen huwelijken binnen de familie
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_66794783
Goed voorbeeld: koninklijke families.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_66794890
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 12:19 schreef UltraR het volgende:
Goed voorbeeld: koninklijke families.
Ik weet nu niet of je sarcastisch bedoelt
Maar.. geef toe... die is écht lelijk. Hahaha!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_66794940
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:41 schreef UltraR het volgende:
Ze vormen een gospel-koor binnen een kerkgemeenschap die, aan hun samenstelling te zien, voornamelijk uit Surinamers bestaat. Minderheden hebben sowieso de neiging naar elkaar toe te trekken. En ik vind ze, zacht uitgedrukt, niet bepaald een mooi uiterlijk hebben. Dit alles bij elkaar leid bij mij tot de conclusie dat inteelt aannemelijk is.
Alsof elke negert in NL een Surinamer is. Het zijn Antillianen, dommie. Ze komen voornamelijk uit St Maarten nederlandse antillen.
Leer onderscheid maken.
pi_66796786
Hallelujah! Ze zijn eruit!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_66800103
Gordon had K.L.E.M. naar huis gestuurd. Hij geilt op goed zingende negers zonder toekomst in de muziek business.
pi_66806537
Nou inderdaad, we mogen blij zijn dat Eric deze categorie doet. Anders hadden ze er zeker nog in gezeten...
pi_66831206
Het verbaast me dat er zoveel negatief commentaar op C-United in dit topic te vinden is. Muzikaal gezien was het behoorlijk sterk: loepzuivere meerstemmigheid en solo waren de meesten ook helemaal niet verkeerd. Dat Eric ze naar huis heeft gestuurd met het commentaar dat hun solostemmen niet sterk genoeg zijn vind ik zwak van hem. De solostemmen van K.L.E.M. zijn namelijk zwakker en dat geldt mijns inziens ook voor Buurman & Buurman, die er trouwens bij het laatste optreden muzikaal gezien weinig van bakten (vals!).

Ik verdenk Eric er dus van dat hij niet voor muzikaliteit heeft gekozen, maar voor leuke televisie. Buurman & Buurman zijn gewoon interessanter om naar te kijken (ook al zijn het twee ontzettend domme kleuters), C-United was wat braaf en onopvallend. Ik vond ze echter een genot om naar te luisteren, en heb nauwelijks valse noten bij ze gehoord. Samen met One-J (of hoe ze nu ook mogen heten) staken ze wat zang betreft met kop en schouders boven de rest van de groepjes uit.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:29:40 #63
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66833288
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:25 schreef FrankW het volgende:
Het verbaast me dat er zoveel negatief commentaar op C-United in dit topic te vinden is. Muzikaal gezien was het behoorlijk sterk: loepzuivere meerstemmigheid en solo waren de meesten ook helemaal niet verkeerd. Dat Eric ze naar huis heeft gestuurd met het commentaar dat hun solostemmen niet sterk genoeg zijn vind ik zwak van hem. De solostemmen van K.L.E.M. zijn namelijk zwakker en dat geldt mijns inziens ook voor Buurman & Buurman, die er trouwens bij het laatste optreden muzikaal gezien weinig van bakten (vals!).

Ik verdenk Eric er dus van dat hij niet voor muzikaliteit heeft gekozen, maar voor leuke televisie. Buurman & Buurman zijn gewoon interessanter om naar te kijken (ook al zijn het twee ontzettend domme kleuters), C-United was wat braaf en onopvallend. Ik vond ze echter een genot om naar te luisteren, en heb nauwelijks valse noten bij ze gehoord. Samen met One-J (of hoe ze nu ook mogen heten) staken ze wat zang betreft met kop en schouders boven de rest van de groepjes uit.
Je hebt helemaal gelijk. Erik koos en zal altijd duidelijk blijven kiezen voor commercie. Daar is niks op tegen.
Het is natuurlijk wel lullig dat het op die manier moet gaan maar je weet dat het altijd in de muziekbiz zo gegaan is alleen hoop je altijd dat het nooit bij je favorieten zal gebeuren. Dat is bijna onvermijdelijk in de mbiz.
De solostemmen van C-U zijn iig beter dan die van B&B. Vooral de stem van de kleine van C-U zit kwalitatief gezien op Tamla Motown niveau.
Ik ben geen KLEMfan maar ik moet wel zeggen dat ze vocaal ontzettend zijn gegroeid. Ik was wel behoorlijk verrast ja. De stem van die lange was lekker vol en krachtig en dat donker meisje heeft een prachtige stem, maar dat niet alleen, ze heeft een mooie eigen sound die duidelijk herkenbaar is. Als ik haar stem hoor dan weet ik dat zij het is. Misschien wel een solist in wording.....
  zondag 8 maart 2009 @ 23:18:29 #64
246338 ArchibaldTheWise
Grandwizard of Wisdom
pi_66844722
Ja, die Kimberly(donkere) is vocaal best goed inderdaad, maar ik denk dat ze zich veiliger in een groep voelde na haar afgang tijdens het Juniorsongfestival gebeuren.
Respect my wisdom, or endure the wrath of the hazardous incompetence I refer to as vengeance.
  maandag 9 maart 2009 @ 00:20:07 #65
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_66846773
Vond ze toch wel goed....
Vooral vrijdag.

Maar ik zei vanaf begin al dat ik ze niet het eindstreep zag halen.
pi_66849230
ik was het wel met Erik eens eigenlijk....

maar dat kan ook komen door het feit dat gospelachtige groepen me niet erg aanspreken moet ik toegeven.

Ik denk niet dat er nog veel meer groei en verbetering ik was gekomen (en daarmee bedoelik zeker niet dat ze slecht zijn!), maar het is leuker voor het programma om mensen met talent beter te zien worden. Wat dat betreft had OneJ er ook uit kunnen gaan

Maargoed, dat ligt ook weer anders denk ik?
Ja doei.
pi_66849234
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben eigenlijk wel 'blij' dat ze niet door zijn . Ze zijn goed hoor, daar niet van, maar kunnen weinig meer groeien en daarom zal het elke week hetzelfde zijn en daardoor minder interessant om naar te blijven kijken. Dus erg goede keuze van Eric .
oh, dat dus

Ja doei.
pi_66850128
Ik had gehoopt dat ze de mannen en de vrouwen zouden splitsen en een leuk solonummer zouden remixen < scheve uitleg, kan er niets beters van maken In elk geval niet van die voor de hand liggende Fevernummers.
pi_66850195
ergens hoopte ik nog, dat ze dat ene zusje dat WEL wat deed daar nog bij zouden proppen
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2009 @ 19:20:25 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66870056
Gordon vindt het schandalig dat ze niet door zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66871614
ik vind ook wel 's wat
Ja doei.
pi_66894129
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:20 schreef borisz het volgende:
Gordon vindt het schandalig dat ze niet door zijn.
Waar heb je dat gehoord?

Voorspelbaar trouwens hoor dat Gordon het op neemt voor een groepje zingende negers.
pi_66895586
Gisteren bij RTL Boulevard gaf Gorden dat te kennen en Angela uitte haar teleurstelling op FunX.
Allemaal voor de show want die juryvisits die waren toch niet live dus dus die juryleden wisten het allang.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:50:30 #74
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66897248
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:07 schreef Rosalyne het volgende:
Gisteren bij RTL Boulevard gaf Gorden dat te kennen en Angela uitte haar teleurstelling op FunX.
Allemaal voor de show want die juryvisits die waren toch niet live dus dus die juryleden wisten het allang.
Het is nu echt menens bij de juryleden.
Ze willen allemaal winnen dus als ze iemand onderuit kunnen halen dan doen ze dat gewoon.
There's a fucking psychowar going on now!!
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:08:46 #75
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_66979694
C-United gaat een single uitbrengen, stond in de Metro (ofzo) vandaag. Iemand die ik ken is de man van 1 van de dames, dus ja hoor ook nog wel eens wat (niet al te veel).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:23:26 #76
246338 ArchibaldTheWise
Grandwizard of Wisdom
pi_66980228
Yup, las het vandaag ook inderdaad, beetje overmoedig van ze als je het mij vraagt, het is spijtig dat ze eruitgestemd zijn, maar ver zouden ze ook niet komen.
En eerlijk gezegd kijk ik niet bepaald uit naar een 'Praise Him Everyday' op de radio.

Uit de Metro geplukt :


C-United niet blij met Eric van Tijn
Uit X Factor gegooide groep komt deze week met single

Zanggroep C-United werd afgelopen weekend door jurylid Eric van Tijn uit X Factor gekn##*@rd,een beslissing waar collega Gordon op zijn zachtst gezegd niet blij mee is. In RTL Boulevard gingen de twee elkaar verbaal te lijf,maar er ontbrak één kant van het verhaal: die van C-United. Zangeres Ogenda Adolphin verteltexclusief aan Metro waarom ook C-United het moeilijk heeft met de beslissing van Van Tijn. De reden voor de verrassende beslissing om C-United weg te sturen was dat er geen rek meer zou zitten in de reeds aanwezige kwaliteit,en ‘het gebrek aan goede solisten’. Iets waar de dames en heren van C-United twee weken geleden, toen de opnames gemaakt werden, nog wel mee konden leven. “We konden het wel accepteren, maar toen dit ineens begon gingen we terugkijken”, vertelt Ogenda Adolphin, verwijzend naar het ‘relletje’ tussen Gordon en Van Tijn deze week. “Toen realiseerden we ons dat Eric bij de andere groepen steeds tips heeft gegeven, maar bij ons constant zei dat alles gewoon goed was. Terwijl wij wel hebben gevraagd wat we konden verbeteren. Maar dan zei hij ‘wat jullie doen is gewoon perfect’. Alleen toen hij ons eruit zette kwam hij met het argument dat onze solo’s niet sterk genoeg zijn.En dat klopt niet, dan had hij dat gelijk moeten zeggen.” HET GEVOEL LEEFT DAN ook dat er misschien een andere reden is geweest om C-United weg te sturen. “Wijzelf beseffen ook wel dat wij geen normale, alledaagse groep zijn”, vertelt Adolphin. “We zijn anders, hebben een nieuwe sound en natuurlijk ook een gospelachtergrond. En ik denk zeker dat dat een risico is, en ook dat hij dat vindt. Maar dat lijkt mij in dit soort programma’s juist een uitdaging.” Maar zoals gezegd kwam Van Tijn met een andere reden, wat op Adolphin nogal tegenstrijdig overkomt. “Want het ene moment zegt hij dit en het andere moment weer iets anders, en dat vinden wij jammer. Wees dan eerlijk tegen ons en zeg bijvoorbeeld dat de marketing voor ons moeilijk zal zijn omdat we een grote groep zijn en misschien niet zo aantrekkelijk als andere jonge meiden. Dan hadden we denk ik wel meer rust gehad. Nu zijn we op een punt gepakt dat niet helemaal terecht is en dat is eigenlijk een beetje onder de gordel.” WAT EXTRA ZUUR IS, is dat C-United in de handen van Gordon waarschijnlijk wél gewoon door was gegaan naar de liveshows. “Dat denken wij ook”, aldus Adolphin. “Gordon heeft ook gewoon gelijk als hij zegt dat we niet als solisten maar als groep zijn gekomen. Dus kan je ons daar eigenlijk ook niet op afstraffen. Eric is verder een hele leuke vent en hebben we veel van hem geleerd, maar het punt waar hij het oordeel op baseert om ons eruit te sturen, daarover heeft hij het nooit met ons gehad. Dat maakt het moeilijk om te verwerken.”

Terugslaan met single over avontuur in televisieprogramma X Factor C-United heeft direct nadat het X Factor-avontuur ten einde kwam een nummer gemaakt over hun ervaringen bij het programma. “Daarin willen we overbrengen dat we hoe dan ook, ook al zijn we door een programma of door één persoon niet gekomen waar we moeten zijn, er toch zullen komen. Niet door arrogantie, maar door talent en doorzettingsvermogen”, vertelt Ogenda Adolphin namens de zanggroep. “We willen het deze week nog uitbrengen, vrijdag of zaterdag. En dat doen we via media als YouTube en radiozenders die al hebben aangegeven dat ze nummers van ons willen horen.”

[ Bericht 88% gewijzigd door ArchibaldTheWise op 12-03-2009 19:46:47 ]
Respect my wisdom, or endure the wrath of the hazardous incompetence I refer to as vengeance.
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:16:30 #77
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_66982212
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Yup, las het vandaag ook inderdaad, beetje overmoedig van ze als je het mij vraagt, het is spijtig dat ze eruitgestemd zijn, maar ver zouden ze ook niet komen.
En eerlijk gezegd kijk ik niet bepaald uit naar een 'Praise Him Everyday' op de radio.

Uit de Metro geplukt :


Deze zogenaamde "mediafight" is in de achterkamer door RTL Xfactor bobos bedacht om meer kijkcijfers ( lees smsjes) binnen te halen. Leuk geprobeerd!
pi_66989537
Ze wilden gewoon niet zoveel pigment in de liveshows.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:49:55 #79
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_66994896
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef Regina7 het volgende:
Ze wilden gewoon niet zoveel pigment in de liveshows.
Wie is ze?

Ik vind het namelijk logisch dat C-United eruit is gezet door van Tijn, die commercieel denkt. De jongens van One Jay waren overduidelijk de allerbeste van alle groepjes en zowel Buurman en Buurman als Klem zijn beter voor de kijkcijfers, verkopen beter bij een jong publiek en zijn ook nog flink kneedbaar. Ik ben het wel eens met die dame van C-united dat van Tijn deze marketing-technische reden had moeten vertellen ipv dat flauwekul verhaal over solo's.
pi_66995721
Ze is 'X-factor'. Waarom C-United dan zoover laten komen?
Waren ze bang voor Gordon?
pi_67001410
Ik denk dat alle 3 de andere juryleden erg te spreken waren over C-United. Alleen Erik niet, en dus laat hij ze vallen in de jury-visit. En dat is zijn goed recht.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:43:43 #82
13973 ranja
image means nothing
pi_67002967
Tja, ergens kan ik ze wel gelijk geven. Erik, zeg gewoon dat het gaat om het niet commercieel genoeg zijn. Iedereen tevreden en niemand die er iets tegen in kan brengen.
Ik had bij de 1e auditie al het idee van 'klinkt technisch wel goed maar is dit iets voor de x-factor'?
Ik zit niet op meer muziek van hun te wachten in elk geval....

Misschien wordt het tijd dat de EO met een c-factor begint ofzo? Als je ook al kijkt naar de hoeveelheid ex-deelnemers die nu in dat circuit rondhangen, Sharon en X6 en Angelique ook al zag ik laatst
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:10:30 #83
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_67005901
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:01 schreef UltraR het volgende:
Ik denk dat alle 3 de andere juryleden erg te spreken waren over C-United. Alleen Erik niet, en dus laat hij ze vallen in de jury-visit. En dat is zijn goed recht.
Zo heb ik nog niet bekeken. Wat goed van je!!
pi_67023229
Tsja ik begrijp Eric ergens wel. Hoe moet je nou verder met een gospelkoor. Ik denk dat Nederland een Antilliaanse gospelkoor meer als een gimmick zien: Leuk voor een keer. Zelfs bij EO's korenslag stemt men liever op koren met huisvrouwen en studenten.
pi_67025452
Te blij gewoon.Ben blij dat ze weg zijn.
Ik zeg ik hou der van
pi_68607464




[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2009 23:46:02 ]
  zondag 3 mei 2009 @ 09:29:07 #87
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68611610
Ze zien er nog steeds niet uit.
Wat zien die lui er beroerd uit zeg!
Niet normaal meer!
pi_68612355
Maar ze waren echt megagoed. Veel beter dan Klem!

En geen gospel gezeik, maar lekkere R&B
pi_68613540
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:24 schreef UltraR het volgende:
Dat valt reuze mee hoor. Het is echt waar. Kijk eens bij streng gereformeerde gemeenten. Je ziet het duidelijk.
Niets raars aan. Alle huwelijken vinden binnen kleine kring plaats. Daardoor zijn echtparen, te, dicht aan elkaar gerelateerd en dat heeft sterke invloed op de kinderen binnen die huwelijken. De "kwaliteit" van het DNA gaat achteruit: Inteelt.
Wat een bullshit zeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68619881
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inteelt
quote:
[..] Zoals uit bovenstaande duidelijk wordt is inteelt een niet onverdeeld gunstige aangelegenheid. Dit geldt ook voor inteelt onder mensen. In principe zouden gunstige genetisch bepaalde eigenschappen in families bevorderd kunnen worden door inteelt, maar inteelt zal bij mensen resulteren in een zeer hoog aantal miskramen en afwijkingen, tot de schadelijke recessieve genen na een tiental generaties voortplanting met niet-verwanten verdwenen zijn. In de meeste samenlevingen rust er een taboe op een huwelijk tussen te nauw verwante familieleden.

De geschiedenis kent echter veel inteelt in adellijke families. Praktisch alle vorstenhuizen in Europa trouwden gedurende vele eeuwen steeds onderling om bezittingen en adellijke titels in de familie te houden. In dit verband is het Habsburgse huis berucht om de veel voorkomende afwijkende onderlip en kin.

Martha's Vineyard, een eiland voor de oostkunst van de Verenigde Staten kende in de 18e en 19e eeuw als een geografisch en infrastructureel geïsoleerd gebied relatief veel mensen met erfelijke doofheid. Dit had tot gevolg dat een groot deel van de (niet-dove) populatie de lokale gebarentaal ook vloeiend beheerste.

De Volkskrant van 26 april 2002 bericht: Eenderde van de Turken en Marokkanen die een partner uit het land van herkomst haalt, trouwt met een neef of een nicht. Een onderzoek door het Universitair Medisch Centrum Utrecht eerder dat jaar wees uit, dat aangeboren afwijkingen de voornaamste doodsoorzaak vormen onder jonge migranten, hetgeen terug te voeren is op de vele huwelijken tussen familieleden. [..]
En het mag algemeen bekend zijn dat een hoop gereformeerden zeer compacte leefgemeenschappen vormen waarbinnen hun complete leven zich afspeelt. Daar vallen dus ook 95% van de huwelijken onder.


Ik kan me verder wel voorstellen dat jij het liever onder het kopje bullshit wil scharen hoor, gezien je nickname en avatar.

[ Bericht 3% gewijzigd door UltraR op 03-05-2009 17:43:19 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 3 mei 2009 @ 17:38:17 #91
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68626676
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg.
Niet alleen inteelt vind er plaats bij de gereformeerde gemeenten
maar ook heel veel incest gevallen komen bij de gereformeerden voor.
Voel je vooral niet aangesproken waarde vriend..............
  zondag 3 mei 2009 @ 20:17:01 #92
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_68632217
quote:
Op zondag 3 mei 2009 09:29 schreef KbenHetZat het volgende:
Ze zien er nog steeds niet uit.
Wat zien die lui er beroerd uit zeg!
Niet normaal meer!
Wat een kinderachtige opmerking weer. Hoe oud ben je eigenlijk?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_68641127
quote:
Leuk hoor die link. Je denkt dat ik niet weet wat inteelt is of wat is je idee?
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:13 schreef UltraR het volgende:
En het mag algemeen bekend zijn dat een hoop gereformeerden zeer compacte leefgemeenschappen vormen waarbinnen hun complete leven zich afspeelt. Daar vallen dus ook 95% van de huwelijken onder.


Ik kan me verder wel voorstellen dat jij het liever onder het kopje bullshit wil scharen hoor, gezien je nickname en avatar.
Het is bullshit omdat ik zelf gereformeerd ben, en dus heel veel gereformeerden ken, maar daarvan is er echt niemand met een neef of nicht getrouwd. Niemand. Niemand zou dat ook normaal vinden.

Dus ik heb geen idee waar je die onzin vandaan haalt, uit je grote duim waarschijnlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68641152
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:38 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Niet alleen inteelt vind er plaats bij de gereformeerde gemeenten
maar ook heel veel incest gevallen komen bij de gereformeerden voor.
Voel je vooral niet aangesproken waarde vriend..............
Heel veel incest gevallen? Flikker toch op man...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68646820
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Leuk hoor die link. Je denkt dat ik niet weet wat inteelt is of wat is je idee?
[..]

Het is bullshit omdat ik zelf gereformeerd ben, en dus heel veel gereformeerden ken, maar daarvan is er echt niemand met een neef of nicht getrouwd. Niemand. Niemand zou dat ook normaal vinden.

Dus ik heb geen idee waar je die onzin vandaan haalt, uit je grote duim waarschijnlijk.
Tuurlijk, het was een beetje een generaliserende post. Ik kan moeilijk precies alle stromingen gaan benoemen waar ik op doel. Ik ben zelf ook gereformeerd opgevoed en daar was het wel degelijk een issue. Mijn eigen broer is getrouwd met iemand waar in de stambomen al vrij snel een bloedband te vinden is.
Ook woon ik een in een buurt met veel streng gereformeerde gemeenten (zwarte kousen kerken, etc.) waar je simpelweg door naar die mensen te kijken al niet meer kunt ontkennen dat er sprake is van inteelt. Je zíet letterlijk aan deze mensen hun uiterlijk (en dan bedoel ik niet de kleding) dat ze uit een gereformeerde gemeenschap komen. Ook zijn er opvallend veel verstandelijk gehandicapten binnen deze gemeenten (hoewel dat ook zou kunnen komen doordat abortus natuurlijk uit den boze is daar.)
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68650048
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef UltraR het volgende:

[..]

Tuurlijk, het was een beetje een generaliserende post. Ik kan moeilijk precies alle stromingen gaan benoemen waar ik op doel. Ik ben zelf ook gereformeerd opgevoed en daar was het wel degelijk een issue. Mijn eigen broer is getrouwd met iemand waar in de stambomen al vrij snel een bloedband te vinden is.
Ook woon ik een in een buurt met veel streng gereformeerde gemeenten (zwarte kousen kerken, etc.) waar je simpelweg door naar die mensen te kijken al niet meer kunt ontkennen dat er sprake is van inteelt. Je zíet letterlijk aan deze mensen hun uiterlijk (en dan bedoel ik niet de kleding) dat ze uit een gereformeerde gemeenschap komen. Ook zijn er opvallend veel verstandelijk gehandicapten binnen deze gemeenten (hoewel dat ook zou kunnen komen doordat abortus natuurlijk uit den boze is daar.)
Waar woon jij dan joh?

Hoe dan ook, het blijft natuurlijk enorm stom om te zeggen "Oh, ze zijn niet de knapsten, het zal wel inteelt zijn." Dat slaat nergens op, dat heb je zelf ook wel door denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68650955
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef UltraR het volgende:

[..]

Tuurlijk, het was een beetje een generaliserende post. Ik kan moeilijk precies alle stromingen gaan benoemen waar ik op doel. Ik ben zelf ook gereformeerd opgevoed en daar was het wel degelijk een issue. Mijn eigen broer is getrouwd met iemand waar in de stambomen al vrij snel een bloedband te vinden is.
Ook woon ik een in een buurt met veel streng gereformeerde gemeenten (zwarte kousen kerken, etc.) waar je simpelweg door naar die mensen te kijken al niet meer kunt ontkennen dat er sprake is van inteelt. Je zíet letterlijk aan deze mensen hun uiterlijk (en dan bedoel ik niet de kleding) dat ze uit een gereformeerde gemeenschap komen. Ook zijn er opvallend veel verstandelijk gehandicapten binnen deze gemeenten (hoewel dat ook zou kunnen komen doordat abortus natuurlijk uit den boze is daar.)
ja want een verstandelijke handicap kan je al constateren als abortus nog tot de mogelijkheden behoort
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68653706
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:07 schreef UltraR het volgende:

[..]

Tuurlijk, het was een beetje een generaliserende post. Ik kan moeilijk precies alle stromingen gaan benoemen waar ik op doel. Ik ben zelf ook gereformeerd opgevoed en daar was het wel degelijk een issue. Mijn eigen broer is getrouwd met iemand waar in de stambomen al vrij snel een bloedband te vinden is.
Ook woon ik een in een buurt met veel streng gereformeerde gemeenten (zwarte kousen kerken, etc.) waar je simpelweg door naar die mensen te kijken al niet meer kunt ontkennen dat er sprake is van inteelt. Je zíet letterlijk aan deze mensen hun uiterlijk (en dan bedoel ik niet de kleding) dat ze uit een gereformeerde gemeenschap komen. Ook zijn er opvallend veel verstandelijk gehandicapten binnen deze gemeenten (hoewel dat ook zou kunnen komen doordat abortus natuurlijk uit den boze is daar.)
Het kan nooit inteelt zijn aangezien 1 van de C-united leden een neger is met blauwgrijze ogen.
Wat blijkt geeft van het feit dat ze uit die contreien juist hartstikke gemixt zijn.
pi_68653743
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja want een verstandelijke handicap kan je al constateren als abortus nog tot de mogelijkheden behoort
Yep: syndroom van Down.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68653804
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:37 schreef UltraR het volgende:

[..]

Yep: syndroom van Down.
niet iedere verstandelijke handicap is het syndroom van Down...

edit - laten we het maar weer over c-united gaan hebben
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68653814
Ik heb het idee dat dit helemaal niet meer over c-united gaat .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_68653935
Wat een aparte invalshoek inderdaad, hierboven.
That's all folks!
pi_68653990
nieuwe pagina, nieuwe kansen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68654954
Wel even op 50 posts per pagina zetten dan.

Wel leuk dat ze weer even hun opwachting maken. Er is dus geen grote wrok vanwege hun afvallen.
That's all folks!
pi_68655845
Ik heb ook nog een filmpje gemaakt, alleen staat deze op de telefoon van mijn moeder. Ik zal ze binnenkort wel even plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')