op het moment dat je je gasten ervoor laat betalen om hun jas op te hangen, ben je ten alle tijden verantwoordelijk, hoeveel briefjes je ook ophangtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:09 schreef nuget het volgende:
[..]
Je bent als directe helemaal niet aansprakelijk.. je hebt toch netjes gemeld dat je niet verantwoordelijk bent voor diefstal.. als de gardarobe niet verplicht is hebben ze geen poot om op te staan bij mogelijke diefstal.
dat zij dat accepteert, wil niet zeggen dat ik dat doequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan ga ik een keertje bij haar in de winkel proeven
Dat laatste zou ik wel eens een bron voor willen zien want dat zou betekenen dat als je op de bordjes zet dat je niet tot meer dan 1 euro vergoed je eigenlijk hetzelfde hebt als situatie 1.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
op het moment dat je je gasten ervoor laat betalen om hun jas op te hangen, ben je ten alle tijden verantwoordelijk, hoeveel briefjes je ook ophangt
Je hebt wel gelijk als je bijvoorbeeld briefjes ophangt dat je tot een bepaald maximum bedrag vergoed in geval van vernieling/diefstal/kwijtraken. Dan gaat de gast daarmee accoord en kunnen ze nooit méér eisen.
Owja!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Hoezo in de bak? TheTives heeft het toch gezegd? En als hij het gezegd heeft is het waar! WORD!
Bedankt want ik ben serieus benieuwd naar een bron.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
ik ben aardig, topic weer open, reacties al bulshit, onzin en hersenloos gebash heeft niemand wat aan, onderbouwde dingen die het gelijk of ongelijk van TS bewijzen zijn welkom. heb je die niet dan ook niet met je vingers aan het reageer of invoeren knopje komen.
Ik had mn goed onderbouwde reactie straks helemaal getypt enzo. Ik mocht hem toen helaas niet invoeren. Nu weer wel dus ik kan het nu weer opnieuw gaan typen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
ik ben aardig, topic weer open, reacties al bulshit, onzin en hersenloos gebash heeft niemand wat aan, onderbouwde dingen die het gelijk of ongelijk van TS bewijzen zijn welkom. heb je die niet dan ook niet met je vingers aan het reageer of invoeren knopje komen.
quote:
NIET???quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een proefrit is niet vergelijkbaar, daar moet je overigens ook toestemming voor vragen. Je kunt niet zomaar op eigen houtje instappen en de showroom uitrijden met een willekeurige bak.
Pak je er toch 2.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Bij ons in de supermarkt kan je ook snoep scheppen en daar hangt een briefje bij: "Ook 1 snoepje pakken is diefstal"
daar zeg je me watquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:17 schreef Dzy het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik wel eens een bron voor willen zien want dat zou betekenen dat als je op de bordjes zet dat je niet tot meer dan 1 euro vergoed je eigenlijk hetzelfde hebt als situatie 1.
Tot je een keertje je portemonnee bent vergeten of je pinpas het niet doet. Ook al wil je betalen, het is nog steeds niet jouw eigendom.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:01 schreef Oksel het volgende:
Ik trek regelmatig wat open in de supermarkt voor dat ik het afreken. Pak drinken, zak chips. Ik reken het echter altijd wel af. Zelfs soms lege flessen..
En je gaat zeker ook altijd in je ochtendjas naar de supermarkt. Leuke film, The Big Lebowski...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:01 schreef Oksel het volgende:
Ik trek regelmatig wat open in de supermarkt voor dat ik het afreken. Pak drinken, zak chips. Ik reken het echter altijd wel af. Zelfs soms lege flessen..
Ach, ik heb ook wel eens gewoon een pak drinken al half op voor ik bij de kassa ben, het hoort niet maar als je toch sowieso kan betalen en je dorst hebt zie ik het probleem ook niet echt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En je gaat zeker ook altijd in je ochtendjas naar de supermarkt. Leuke film, The Big Lebowski...
!!!quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:24 schreef wyccie het volgende:
Als dit echt waar is zou er geen honger meer zijn! Elke dakloze kan gewoon gratis 'proeven'.
TS, je hebt zojuist een probleem opgelost, dank je.![]()
[..]
nee, dat moet je anders formulerenquote:
Ja maar da's heul zo gek nietquote:Op zondag 18 januari 2009 21:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Toen ik nog 16/17 was dronk ik mijn flesje cola of redbul voor de helft op en rekende toen ook zo af...
De blik in de ogen van die mensenwehehhee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |