Is natuurlijk bullshit dit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:49 schreef The_Hives het volgende:
maar als je die zak chips open maakt in de winkel en hiervan gaat eten (proeven) en vervolgens de zak geopend (en dus half leeg terugzet) kunnen de winkel-medewerkers je eigenlijk niets maken. Ik wist dit totdat gister een collega me dit vertelde ook niet.
Jij gelooft alles wat je collega's je vertellen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:49 schreef The_Hives het volgende:
Maar wat bij velen niet bekend is, is dat je eigenlijk alles mag proeven voordat je het koopt en dat de winkel er in principe niets aan kan doen. Als je bijvoorbeeld een zak chips in je 'binnenzak' steekt en zonder te betalen de winkel uitloopt kun je aangehouden worden, maar als je die zak chips open maakt in de winkel en hiervan gaat eten (proeven) en vervolgens de zak geopend (en dus half leeg terugzet) kunnen de winkel-medewerkers je eigenlijk niets maken. Ik wist dit totdat gister een collega me dit vertelde ook niet.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat je collega's je vertellen?
nee hoor, wij 'kunnen' er in principe ook niets van zeggen als mensen bij ons in de winkel uit de snoep bakken wat pakkenquote:
Geef eens een link waar je dit allemaal vandaan hebt. Want enkel vertrouwen op een verhaaltje van een collega is natuurlijk erg ongeloofwaardig....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee hoor, wij 'kunnen' er in principe ook niets van zeggen als mensen bij ons in de winkel uit de snoep bakken wat pakken
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:52 schreef jusdOrange het volgende:
Toevallig heeft een leerkracht van me dit ook eens verteld..
Oh ja? En waarom niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee hoor, wij 'kunnen' er in principe ook niets van zeggen als mensen bij ons in de winkel uit de snoep bakken wat pakken
Met die 10 miljoen neem ik genoegen, blijft er meer voor jou over. PM.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef Dzy het volgende:
Lijkt me wel een soort van geruststellend leven als je zo goedgelovig bent.
Ik kan je trouwens multimiljonair maken door je 60 miljoen op je rekening te storten, dan moet jij 40 miljoen daarvan verder naar een andere rekening sluizen. In verband met een financieel belasting technisch truukje moet jij eerst 5000 euro naar mij overmaken, anders kun je maar 10 miljoen houden. Indien je geïnteresseerd bent krijg ik graag PM.
Dat kun je welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij trekt het wel heel erg uit het verbandquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef Dzy het volgende:
Ik kan je trouwens multimiljonair maken door je 60 miljoen op je rekening te storten, dan moet jij 40 miljoen daarvan verder naar een andere rekening sluizen. In verband met een financieel belasting technisch truukje moet jij eerst 5000 euro naar mij overmaken, anders kun je maar 10 miljoen houden. Indien je geïnteresseerd bent krijg ik graag PM.
Moet je het de dag vantevoren in de koelkast leggen helemaal achter de melk zodat ze het niet zien. Anders heb je lauw bier.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:55 schreef kurk_droog het volgende:
Dan ga ik vanmiddag maar even wat bier proevenUiteraard laat ik het onderste laagje staan..
Dat lijkt me een goede deal, looking forward to do businessquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef Dzy het volgende:
Bij ons in de supermarkt kan je ook snoep scheppen en daar hangt een briefje bij: "Ook 1 snoepje pakken is diefstal"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat doe ik ookquote:
onderbouw dan eens waarom dit bullshit is?quote:
Jij komt met het verhaal .... dan mag jij eerst even met bewijzen en bronnen aankomen om aan te tonen dat het klopt. Tot dan is het gewoon ongeloofwaardig en hoogstwaarschijnlijk bullshit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
onderbouw dan eens waarom dit bullshit is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |