Thnxquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef belsen het volgende:
Ik heb jullie OP upgeload op mijn eigen webspace, daar wordt ie niet verneukt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef belsen het volgende:
Lievvvvquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef belsen het volgende:
Nu kan het nogquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:14 schreef The_Dean het volgende:
Klopt
Zit nu lekker een Laney Linebacker af te beulen. Clean nog wel
Klinkt dat een beetje goed trouwens?quote:
Joah, vind ik wel... voor zover ik clean kenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt dat een beetje goed trouwens?
Moet je bij dat ding de electronica ook helemaal zelf doen of zit dat wel al in elkaar geklust ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen nog meer lakken, maar ik moest hem gewoon even in elkaar zetten (+1 snaar)
Deels, maar daar heeft Dean me even mee geholpenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je bij dat ding de electronica ook helemaal zelf doen of zit dat wel al in elkaar geklust ?
Dit moet een grap zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:13 schreef GoodGawd het volgende:
LOL en die tekst ernaast ook XD
Dit is tot nu toe wel de slechtste die ik in 2009 heb gezien.
Ja nee, stel je voor dat je je gitaar even stemt...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:13 schreef GoodGawd het volgende:
LOL en die tekst ernaast ook XD
Dit is tot nu toe wel de slechtste die ik in 2009 heb gezien.
Hij was te druk met geforceerd uit het ritme spelen denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja nee, stel je voor dat je je gitaar even stemt...
Nee, ik vind mutsen gaafquote:
Pimp!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:54 schreef VaderJacob het volgende:
Owkee ik heb het volgende probleem!
Ik wil voor mijn Musicman basgitaar een nieuwe witte slagplaat hebben.
Zo een dus!
http://www.guitarpartsresource.com/STGB5304NOTCH.jpg
Alleen nu kan ik die in de regio nergens krijgen (rotterdam en omstreken). En op maat laten maken vind ik nogal prijzig, dus ik dacht mischien weten jullie nog een plek waar ik het kan proberen. Of voor een redelijke prijs kan laten maken!
Ja die had ik gezien. Maar wil graag een echt witte!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pimp!
http://link.marktplaats.nl/218049436
Dan stel ik voor dat je hem met witte reus gaat wassenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien. Maar wil graag een echt witte!
Of gewoon graffity eroverquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je hem met witte reus gaat wassen
Ik denk dat dat hondslelijk wordquote:
Hoe heet die docu?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:55 schreef SNArky het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, er was net een super toffe documentaire over een Nederlandse gitaarbouwer in New York, zeker een aanrader om nog een keer te kijken op Uitzending Gemist!
Stuk wit plastic. Snijden/zagen. Boren. Schroeven maar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien. Maar wil graag een echt witte!
waar gaat die bas met dat ventje heenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:17 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mij met de mooie fender.
Dat was toch die pedo ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik kwam net Adje van de Berg tegen in de supermarkt! Coole shit!
Adje is neem ik aan wel bekend onder de gitaristen hier.
Ga je even heel snel heel hard schamen, dude.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:08 schreef The_Dean het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Talking Guitars, maar zo te zien is hij nog niet op Uitzending Gemist te zien. Het gaat trouwens over gitaarbouwer Flip Scipio.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef allsystemshalt het volgende:
met open akkoorden
quote:meer open accoorden
Ik heb dat juist andersom, als ik een nummer met bijvoorbeeld heel veel lage B's speel (224442) dan krijg ik kramp, mijn goede voornemen dus: meer barré spelenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb kramp in mijn linkerhand.
Dit omdat ik net met de site van justin wat nummers met open akkoorden heb gespeeld.
*Ik speel dus teveel barrè![]()
Dus je speelt je hele leven open akkoorden >_>; ?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:02 schreef KaMo het volgende:
Ik kan meeste barrés niet omdat mijn vingers het niet aankunnen (te kort ofzo)
Ik wil dat wel eens zien een vinger die korter is dan een gitaarhals breedquote:Op zondag 18 januari 2009 01:00 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dus je speelt je hele leven open akkoorden >_>; ?
Die zijn er genoeg. Ga maar eens op een kraamafdeling kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil dat wel eens zien een vinger die korter is dan een gitaarhals breed
Ik weet waarom hij geen barre-akkoorden kan pakkenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. Ga maar eens op een kraamafdeling kijken.
Nja, als je hem om hebt loopt de nek eigenlijk gezien in de breedte... en de breedte is dan de hoogte... en voor Daan en Herman is het dan de diepte, want ze hebben hem andersom...quote:Op zondag 18 januari 2009 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil dat wel eens zien een vinger die korter is dan een gitaarhals breed
groupies geneukt?quote:Op zondag 18 januari 2009 04:31 schreef guitarist het volgende:
DAAAMN. Ik heb vanavond echt mijn vetste optreden ooit gehad!
Ze zijn iet te kort, alleen ik kan niet snel switchen tussen barré en open akkoord. Ik denk dat het door mijn kleine handen komt.quote:Op zondag 18 januari 2009 08:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als je hem om hebt loopt de nek eigenlijk gezien in de breedte... en de breedte is dan de hoogte... en voor Daan en Herman is het dan de diepte, want ze hebben hem andersom...
Wat was de vraag ook alweer?
Ik kan het ook niet hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ze zijn iet te kort, alleen ik kan niet snel switchen tussen barré en open akkoord. Ik denk dat het door mijn kleine handen komt.
leuke globequote:Op zondag 18 januari 2009 11:44 schreef The_Dean het volgende:
Uh, ik heb nog geen Guitar Hero waarom?
[ afbeelding ]
Beter een gat in je vloer dan andersom zeg ik dan altijd maarquote:Op zondag 18 januari 2009 11:53 schreef brother52 het volgende:
Er zit een gat in de vloer.
Damn, ik heb me weer eens verslapen
Beter een gat in je vloer, dan een vloer in je....quote:Op zondag 18 januari 2009 11:53 schreef brother52 het volgende:
Er zit een gat in de vloer.
Damn, ik heb me weer eens verslapen
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
Maar ja, had je nu niet iets noordelijker moeten zijn?
Jaquote:Op zondag 18 januari 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beter een gat in je vloer, dan een vloer in je....
Maar ja, had je nu niet iets noordelijker moeten zijn?
Kan dat Guitar Hero ook op de PS2? Heb me er nooit in verdiept, maar nu hier toch zo'n ding staat...
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 18 januari 2009 12:15 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja
http://www.consoleshop.nl/product/24638/guitar-hero-ps2.html
En voor pc:quote:
Veel mensen, ook boven. Ging super goed. Goede reacties. Toffe zaal. Toffe mensen!quote:
gadverdamme wat is dat nou weer voor een vies SM pakjequote:Op zondag 18 januari 2009 11:44 schreef The_Dean het volgende:
Uh, ik heb nog geen Guitar Hero waarom?
[ afbeelding ]
lache! coole recensie, kun je wat meequote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Veel mensen, ook boven. Ging super goed. Goede reacties. Toffe zaal. Toffe mensen!
Een 7,5 op 3voor12
Gaafquote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Veel mensen, ook boven. Ging super goed. Goede reacties. Toffe zaal. Toffe mensen!
Een 7,5 op 3voor12
Welk pakje?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:34 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
gadverdamme wat is dat nou weer voor een vies SM pakje
Tussen 2 nummers door een verbandje krijgen van de eerste hulp is daarintegen weer helemaal niet Metal.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaafmooie recensie!
*Bloedende bassist die op een rickenbacker ragd het lijkt wel METAL
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tussen 2 nummers door een verbandje krijgen van de eerste hulp is daarintegen weer helemaal niet Metal.
Die resten aan de benen en de mislukte zelfmoordacties aan de pols.quote:
Wat was er dan aan de hand.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tussen 2 nummers door een verbandje krijgen van de eerste hulp is daarintegen weer helemaal niet Metal.
Jaaa, een Rickenbacker uit '80!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat was er dan aan de hand.
En ik zeg het nogmaals:
Zijn bass
Ik quote:quote:Op zondag 18 januari 2009 12:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Een 7,5 op 3voor12
Sinds wanneer is dat een compliment?quote:Met wat levenservaring, begeleiding, goede productie en windje mee, zou hier zomaar de nieuwe Krezip, Leaf of Hit Me TV kunnen staan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:37 schreef Metaalkop het volgende:
Eindelijk de moeite genomen om het modelnummer van m'n gitaar eens op te zoeken. Richwood RD-16-CE dus. Plaatje:
[ afbeelding ]
nou sure, je mag ze hebben, jij liever dan ikquote:Op zondag 18 januari 2009 16:19 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Mooi ding![]()
Btw over dat Guitar Hero , gaan julie lekker met die plastic gitaartjes spelen dan speel ik wel met wat er nog meer op die foto's staat![]()
(Niet die kleuter voor de pedo's onder ons)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |