Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef LoveProfusion het volgende:exclusief: de speech die Rachel Hazes gaat houden op de crematie van haar moeder Friedel is uitgelekt. Ook vonden wij wat aantekening die wij u niet wilden onthouden:
Nou Friedel,
Ik ben het dan. Je dochter. Rachel.
Daar liggie dan. Het sal wel mindur gesellug worden whore. Nou pa is er ook, die vuile klootsak. Hij heb je nu niet die mooie pimpelpaarse ogenschaduwd opgedaan met die mooie kermisgouwe rand eromheen.
Ben d'r op gewesuh door Picolo. Het is de laatste itliaanse trent. Jah ik heb een nieuwe vrient mensen... ik sag een visioen van Dre. Ik zat in een vuurtoruh en ik stond met Dre ff lekker te paffen en toen kwam Picolo aanroeien met een boot, nou mooie boot hoor, maar hij heb pas egt een mooie catamaran in zijn broek
* pauze voor gelach van het publiek*
In ieder geval nou Dre zei in mijn Visioen dat ik moest springen naar Picolo toe. Nou ik sprong iets te vroeg maar ik bleef gelukkig drijvuh..nou toen hees die Picolo me in die boot. Ik weet dat het erg lijkt op dat verhaal van Kluun maar als hij gaat seiken dan klaag ikhem zo aan want ik heb natuurlijk wel Dre zijn naam te beschermen.
Maar goed...
*pauze..houdt blad voor gesicht so dat mensen denken dat je jankt*
Hier lig ie dan, in je nepgouwe kist. Met je mooie ogenschaduwd en je trouwjurk. Ja want je sei altijd dat je even slank was gebleven als toen je trouwde met pa, die vuile rothond. Maar we sien allemaal dat ik wel slank ben geblevuh na 2 kinderen en jij niet. Maar goed jou wet is wil. Wie de bal wil terugverwachten mot hem ketsen. En daarom lig je er nu in je veel te kleine trouwjurk die helemaal vergeeld is door je gerook.
Ik sal je missuh hoor, al was je soms wel een kutwijf. Je bril komt in Dre's museum naast de pisbakken. In de toiletten, stond je ook altijd zoveel te roddelen en dingen te bekokstofen, rotwijf.
*zwaai naar Dries en Peter Beense, die komen altijd*
Ik weet nog hoe je me voor mijn 3de verjaardag een zonnebank gaf. Na 2 weken moest ik de lampen alweer vervangen omdat ze nonstop aan hadden staan, maar bruin waren we wel.
Nou dat was het dan. Bedankt mensen voor het komen, over een paar maanden is pa aan de beurt dus ik hou het nu maar kort, bovendien heeft shownieuws ook een deadline en ik heb niet veel tijd want picolo heeft zo een zakendeal in een verlaten loods bij de havens met wat Colombianen, wasmiddel ofzo haha.
Nou dalijk krijg je je ultieme sonnebank, laat me effe weten of het wat is.
Nou ma sullen we nog 1 keer poseren? dan haal je eindelijk de voorkant van de telegraaf die je so graag wilde.
*loop naar dat wijf toe*
*trek jurkje bij tieten wat omlaag*
*trek die heks omhoog*
*glimlach en poseer*
*niet vergeten mee te delen in de winst van de verkoop van de foto;s*
*bandje instarten zodat Rox en Dre hun nieuwe single "in rook opgegaan"kunnen zingen
*kist eigenhandig in de oven flikkeren*
*in de gaten houden of Peter Beense het bij 1 plak cake houdt*