abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68340059
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:31 schreef Duderella het volgende:
Inderdaad, laten we een beetje respect hebben.

RIP Raggel!!!
nietr raggel maar dr moeder!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2009 @ 15:56:11 #102
22592 crew  Ole
pi_68340239
Friedel!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:03:20 #103
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68340472
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:50 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nietr raggel maar dr moeder!
Mag ik Roggel toch nog wel een bitje rust wensen, na alle commoosie!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_68340534
je hebt wel een punt, is ook niet niks
wat voor outfit zal ze aanhebben bij de uitvaart???
pi_68342814
Ajee, da's wel sneu, zouden Dreetje + Rox het nog hebben goedgemaakt met hun oma? Die twee hadden niet meer zoveel contact met haar. Anyway, over de doden niets dan goeds zullen we maar zeggen...
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:38:27 #106
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68350859
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:05 schreef JaneDoe het volgende:
je hebt wel een punt, is ook niet niks
wat voor outfit zal ze aanhebben bij de uitvaart???
Ik gok iets eeeeuhmmmmmmmmm zwarts met eeeuhmmmmmmm veel goud.
Gokje hè?

En Rucola zal wel meekomen om te behoeden dat de as van de vuurpijlen op haar nieuwe ballonnen neerdaalt.
*POEF!*
*POEF!*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2009 @ 21:40:00 #107
22592 crew  Ole
pi_68350917
vergeet de grote zonnebril niet!
pi_68350974
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:40 schreef Ole het volgende:
vergeet de grote zonnebril niet!
Ole, Ole
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:47:00 #109
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68351216
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:27 schreef Suko het volgende:
Ajee, da's wel sneu, zouden Dreetje + Rox het nog hebben goedgemaakt met hun oma? Die twee hadden niet meer zoveel contact met haar. Anyway, over de doden niets dan goeds zullen we maar zeggen...
Je hebt gelijk.

Friedel was een hele leuke vrouw. Heel hartelijk. Knap gezichtje ook en lang niet dom! Humor had ze ook, evenals hobbies. Zo schreef ze graag. Helaas heeft ze haar meesterstuk niet kunnen voltooien. Ze bleef steken bij de spelling van 'Rachel', de hoofdpersoon van haar veelbelovende debuut. Op haar geliefde witte Hartman-tafel voor de stacaravan werd een opengeslagen woordenboek gevonden op de pagina die begon met Ra-ge-bol (m, -'len). Friedel heeft haar veelbelovende werk hier moeten staken. Zoekend naar Rachel.

Wij zullen haar missen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 22:30:48 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68353015
triest.
hoe oud is friedel eigenlijk geworden?
pi_68353056
Ja natuurlijk is het triest. Maar hoe oud ze was weet ik ook niet.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2009 @ 22:32:22 #112
22592 crew  Ole
pi_68353061
63 maar
pi_68353103
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Ole het volgende:
63 maar
Dat is jong triest zeg !!
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 22:35:14 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68353171
63
ze zag er in elk geval wel jaren ouder uit
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2009 @ 22:37:50 #115
22592 crew  Ole
pi_68353258
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
63
ze zag er in elk geval wel jaren ouder uit
Dat heeft Raggel van haar moeder
  † In Memoriam † vrijdag 24 april 2009 @ 22:40:57 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68353374
nah, ik denk meer van de nicotine (en dan heb ik het weer niet over dr nieuwe slapie )
pi_68353756
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Duderella het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Friedel was een hele leuke vrouw. Heel hartelijk. Knap gezichtje ook en lang niet dom! Humor had ze ook, evenals hobbies. Zo schreef ze graag. Helaas heeft ze haar meesterstuk niet kunnen voltooien. Ze bleef steken bij de spelling van 'Rachel', de hoofdpersoon van haar veelbelovende debuut. Op haar geliefde witte Hartman-tafel voor de stacaravan werd een opengeslagen woordenboek gevonden op de pagina die begon met Ra-ge-bol (m, -'len). Friedel heeft haar veelbelovende werk hier moeten staken. Zoekend naar Rachel.

Wij zullen haar missen.
Dat zeg ik, over de doden niets dan goeds.... (foei Suko)
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:51:13 #118
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68353790
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
nah, ik denk meer van de nicotine (en dan heb ik het weer niet over dr nieuwe slapie )
!
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:52:43 #119
58921 Day
You can fly!
pi_68358457
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Duderella het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Wij zullen haar missen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 april 2009 @ 09:47:01 #120
22592 crew  Ole
pi_68360559
Nu kan Roggel aan haar boek beginnen:

"Kind van Friedel, Het Ware Verhaal"

Hoe ik als kind werd gekoppeld aan André, het echte gezicht van Friedel ...
pi_68360722
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:47 schreef Ole het volgende:
Nu kan Roggel aan haar boek beginnen:

"Kind van Friedel, Het Ware Verhaal"

Hoe ik als kind werd gekoppeld aan André, het echte gezicht van Friedel ...
Gut, daar zeg je zo wat! Zie ik haar nog voor aan ook....
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 april 2009 @ 10:04:42 #122
22592 crew  Ole
pi_68360746
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Suko het volgende:

[..]

Gut, daar zeg je zo wat! Zie ik haar nog voor aan ook....
ja als het ene boek er niet komt!
En ze heeft toch ook al een boek over André uitgebracht? Kan dit er ook nog wel bij
pi_68426564
exclusief: de speech die Rachel Hazes gaat houden op de crematie van haar moeder Friedel is uitgelekt. Ook vonden wij wat aantekening die wij u niet wilden onthouden:

Nou Friedel,

Ik ben het dan. Je dochter. Rachel.
Daar liggie dan. Het sal wel mindur gesellug worden whore. Nou pa is er ook, die vuile klootsak. Hij heb je nu niet die mooie pimpelpaarse ogenschaduwd opgedaan met die mooie kermisgouwe rand eromheen.
Ben d'r op gewesuh door Picolo. Het is de laatste itliaanse trent. Jah ik heb een nieuwe vrient mensen... ik sag een visioen van Dre. Ik zat in een vuurtoruh en ik stond met Dre ff lekker te paffen en toen kwam Picolo aanroeien met een boot, nou mooie boot hoor, maar hij heb pas egt een mooie catamaran in zijn broek

* pauze voor gelach van het publiek*

In ieder geval nou Dre zei in mijn Visioen dat ik moest springen naar Picolo toe. Nou ik sprong iets te vroeg maar ik bleef gelukkig drijvuh..nou toen hees die Picolo me in die boot. Ik weet dat het erg lijkt op dat verhaal van Kluun maar als hij gaat seiken dan klaag ikhem zo aan want ik heb natuurlijk wel Dre zijn naam te beschermen.
Maar goed...

*pauze..houdt blad voor gesicht so dat mensen denken dat je jankt*

Hier lig ie dan, in je nepgouwe kist. Met je mooie ogenschaduwd en je trouwjurk. Ja want je sei altijd dat je even slank was gebleven als toen je trouwde met pa, die vuile rothond. Maar we sien allemaal dat ik wel slank ben geblevuh na 2 kinderen en jij niet. Maar goed jou wet is wil. Wie de bal wil terugverwachten mot hem ketsen. En daarom lig je er nu in je veel te kleine trouwjurk die helemaal vergeeld is door je gerook.

Ik sal je missuh hoor, al was je soms wel een kutwijf. Je bril komt in Dre's museum naast de pisbakken. In de toiletten, stond je ook altijd zoveel te roddelen en dingen te bekokstofen, rotwijf.

*zwaai naar Dries en Peter Beense, die komen altijd*

Ik weet nog hoe je me voor mijn 3de verjaardag een zonnebank gaf. Na 2 weken moest ik de lampen alweer vervangen omdat ze nonstop aan hadden staan, maar bruin waren we wel.
Nou dat was het dan. Bedankt mensen voor het komen, over een paar maanden is pa aan de beurt dus ik hou het nu maar kort, bovendien heeft shownieuws ook een deadline en ik heb niet veel tijd want picolo heeft zo een zakendeal in een verlaten loods bij de havens met wat Colombianen, wasmiddel ofzo haha.
Nou dalijk krijg je je ultieme sonnebank, laat me effe weten of het wat is.

Nou ma sullen we nog 1 keer poseren? dan haal je eindelijk de voorkant van de telegraaf die je so graag wilde.

*loop naar dat wijf toe*
*trek jurkje bij tieten wat omlaag*
*trek die heks omhoog*
*glimlach en poseer*
*niet vergeten mee te delen in de winst van de verkoop van de foto;s*
*bandje instarten zodat Rox en Dre hun nieuwe single "in rook opgegaan"kunnen zingen
*kist eigenhandig in de oven flikkeren*
*in de gaten houden of Peter Beense het bij 1 plak cake houdt*
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 april 2009 @ 12:29:20 #124
22592 crew  Ole
pi_68455599

we zijn hier heul niet vals
Hoe komt die Rob de Nijs erbij dat mensen op internet zo gemeen ziijn
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 17:20:15 #125
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68466541
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef LoveProfusion het volgende:
exclusief: de speech die Rachel Hazes gaat houden op de crematie van haar moeder Friedel is uitgelekt. Ook vonden wij wat aantekening die wij u niet wilden onthouden:

Nou Friedel,

Ik ben het dan. Je dochter. Rachel.
Daar liggie dan. Het sal wel mindur gesellug worden whore. Nou pa is er ook, die vuile klootsak. Hij heb je nu niet die mooie pimpelpaarse ogenschaduwd opgedaan met die mooie kermisgouwe rand eromheen.
Ben d'r op gewesuh door Picolo. Het is de laatste itliaanse trent. Jah ik heb een nieuwe vrient mensen... ik sag een visioen van Dre. Ik zat in een vuurtoruh en ik stond met Dre ff lekker te paffen en toen kwam Picolo aanroeien met een boot, nou mooie boot hoor, maar hij heb pas egt een mooie catamaran in zijn broek

* pauze voor gelach van het publiek*

In ieder geval nou Dre zei in mijn Visioen dat ik moest springen naar Picolo toe. Nou ik sprong iets te vroeg maar ik bleef gelukkig drijvuh..nou toen hees die Picolo me in die boot. Ik weet dat het erg lijkt op dat verhaal van Kluun maar als hij gaat seiken dan klaag ikhem zo aan want ik heb natuurlijk wel Dre zijn naam te beschermen.
Maar goed...

*pauze..houdt blad voor gesicht so dat mensen denken dat je jankt*

Hier lig ie dan, in je nepgouwe kist. Met je mooie ogenschaduwd en je trouwjurk. Ja want je sei altijd dat je even slank was gebleven als toen je trouwde met pa, die vuile rothond. Maar we sien allemaal dat ik wel slank ben geblevuh na 2 kinderen en jij niet. Maar goed jou wet is wil. Wie de bal wil terugverwachten mot hem ketsen. En daarom lig je er nu in je veel te kleine trouwjurk die helemaal vergeeld is door je gerook.

Ik sal je missuh hoor, al was je soms wel een kutwijf. Je bril komt in Dre's museum naast de pisbakken. In de toiletten, stond je ook altijd zoveel te roddelen en dingen te bekokstofen, rotwijf.

*zwaai naar Dries en Peter Beense, die komen altijd*

Ik weet nog hoe je me voor mijn 3de verjaardag een zonnebank gaf. Na 2 weken moest ik de lampen alweer vervangen omdat ze nonstop aan hadden staan, maar bruin waren we wel.
Nou dat was het dan. Bedankt mensen voor het komen, over een paar maanden is pa aan de beurt dus ik hou het nu maar kort, bovendien heeft shownieuws ook een deadline en ik heb niet veel tijd want picolo heeft zo een zakendeal in een verlaten loods bij de havens met wat Colombianen, wasmiddel ofzo haha.
Nou dalijk krijg je je ultieme sonnebank, laat me effe weten of het wat is.

Nou ma sullen we nog 1 keer poseren? dan haal je eindelijk de voorkant van de telegraaf die je so graag wilde.

*loop naar dat wijf toe*
*trek jurkje bij tieten wat omlaag*
*trek die heks omhoog*
*glimlach en poseer*
*niet vergeten mee te delen in de winst van de verkoop van de foto;s*
*bandje instarten zodat Rox en Dre hun nieuwe single "in rook opgegaan"kunnen zingen
*kist eigenhandig in de oven flikkeren*
*in de gaten houden of Peter Beense het bij 1 plak cake houdt*
sorry, ik kom niet meer bij

bril-jant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')