Oh, dar heb ik geen verstand van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:59 schreef Ole het volgende:
maar je kunt wel een toetsenbord op je usb poort aansluiten
Dat weet ik niet eens meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik dacht dat rachel en andre gescheiden waren? ook nog toen hij dood ging bedoel ik.
of waren ze dat nog niet toen ze apart woonden?
ik kan ook niet alles meer bijhouden nu ik werk
ze hadden toch een dipje (getuige 'zij gelooft in mij') maar volgens mij waren ze nog samen toen hij dood ging. Waarschijnlijk voor haar precies op tijd, vraag me af hoe lang ze het anders nog vol hadden gehouden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meerVolgens mij woonden ze toch bij elkaar of niet
quote:In 1999 kende de carrière van Hazes de zoveelste opleving door zijn rol als altijd-gewoon-gebleven artiest in een reclamespotje voor knakworstjes en door een daar sterk op gelijkende documentaire van John Appel, getiteld Zij gelooft in mij. De film liet Hazes zien als een constant door onzekerheid geplaagde artiest die in tijden van spanning een grote belasting voor zijn omgeving vormde. De huwelijksperikelen die hiervan het gevolg waren, doken regelmatig op in de roddelpers, waarin Hazes nu behalve als drankorgel ook als slechte echtgenoot werd afgeschilderd.
Oke, thx, en ontopic maar weer i ndeed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:18 schreef Ole het volgende:
gewoon toetsenbord kopen en in je usb poort pluggen (dat is een plat stekkertje!) . Niets moeilijks aan!
En nu weer On topic!
jezus zeg, neem nog een breezer, misschien dat je dan in één lettertype gaat werken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:50 schreef Suko het volgende:
[..]
Oke, thx, en ontopic maar weer i ndeed.Zou ook zomaar kunnen dat zijn moeder RAGGEL niet als SHOONDOHTER WIL HEBBEN, GEZIEN haar verleden. hIJ WOONT tenslotte nog steeds bij haar.
OK, ermoedelijk LliGt 't aan de bril en Verrot toetsenbord, ik zaL NIET MEER POSTEN TOTdat EEN En Ander is vervangen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jezus zeg, neem nog een breezer, misschien dat je dan in één lettertype gaat werken.
dit leest voor een niet-puber voor geen meter
start - uitvoeren - 'osk' - <enter>quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef Suko het volgende:
[..]
OK, ermoedelijk LliGt 't aan de bril en Verrot toetsenbord, ik zaL NIET MEER POSTEN TOTdat EEN En Ander is vervangen.
quote:RACHEL BEVESTIGT HAAR LIEFDE VOOR EEUWIG MET NICCOLO
Gepost op 28 OKT 2009 (10:57)Reageer nuStuur door
Onlangs onthulde STORY dat Rachel Hazes het huwelijksaanzoek van haar vriend Niccolò afwees; ze ziet wijlen André nog steeds als haar man. Maar haar Italiaanse minnaar nam op romantische wijze revanche: hij maakte Rachel tijdens een familiediner in Florence alsnog de zijne!
"Iedereen vond het ook zo jammer dat ik niet met Niccolò wil trouwen. Dus wat heeft die lieverd gedaan? Hij is samen met zijn moeder een diamanten ring gaan uitzoeken. Op een feest waar we officieel in de familie werden opgenomen, heeft hij mij die ring gegeven. Als ik de ring zou aannemen, bevestigde ik daarmee aan hem dat onze liefde voor eeuwig is, en we in zijn ogen tóch man en vrouw worden."
Rachel was erg geëmotioneerd en schoot meteen vol. "Dat Niccolò dit allemaal voor mij voelt terwijl ik op veel momenten nog met André in mijn hoofd en hart leef. Ik voelde mij optimaal gelukkig die avond!"
Op hun eigen manier zijn Rachel en Niccolò nu dus toch verloofd. Wellicht krijgt de Italiaanse doorzetter haar ooit zo ver om ook officieel voor het altaar te staan...
quote:wo 28 okt 2009, 10:40 Rachel Hazes NIET verloofd van onze redactie
AMSTERDAM - UPDATE - Rachel Hazes is niet verloofd met haar Italiaanse vriend Niccolò.
Volgens het weekblad Story is Niccolò in de herfstvakantie op zijn knieën gegaan voor Rachel. De Italiaan zou samen met zijn moeder een diamanten ring hebben uitgezocht.
De 39-jarige weduwe van André Hazes heeft woensdagochtend echter aan De Telegraaf laten weten dat hier niks van waar is. "We zijn niet verloofd, er is geen bruiloft op komst en ik ben ook niet zwanger", aldus Rachel. Eerder liet ze al weten dat ze nooit meer wil trouwen. "Het jawoord geef ik maar eens in mijn leven. En dat moment heb ik met Dré beleefd. Mensen vragen me voortdurend of er nog stappen gaan worden genomen in mijn relatie met Niccolò, maar nee, daarin moet ik ze teleurstellen. Een liefdesbaby zit er bijvoorbeeld ook niet in. Ik heb twee kinderen, Roxeanne en Dré jr., en zo is het voor mij goed.”
quote:
juist ja!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:06 schreef DarkElf het volgende:
brrr wat een rimpelkop zeg
ze lijkt wel zo een sharpei:
[ afbeelding ]
En ze wordt ook steeds maar donkerderquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef JaneDoe het volgende:
yikes!
bij dit artikel, de 5de foto![]()
wat zal raggel piccolo dankbaar zijn voor t exposen van dr rimpels
Eeks! Dat hij haar aan durft te raken met zijn blote handenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef JaneDoe het volgende:
yikes!
bij dit artikel, de 5de foto![]()
wat zal raggel piccolo dankbaar zijn voor t exposen van dr rimpels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |