Ynske!quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 10:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Beetje bijgekomen van de verjaardag?
Das best langquote:Op zondag 18 januari 2009 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker op tijd naar bed gegaan, lag er geloof ik om 8 uur al in, en net een half uurtje wakker
Waar zijn de stats van december?quote:
Ik ging om 3 uur ongeveer naar huis.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das best lang![]()
Ik lag er om 3 uur in geloof ik
Neem de Bus!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
pfff, k ben aan t zoeken naar een betaalbare vakantie voor van de zomer, maar heb echt geen idee waar of wat of hoe
quote:
Ehm....quote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]en dan... waar naar toe? in mn eentje in een bus
nou... vertel?quote:
Er gaan meestal wel weer mensen mee met de busquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er gaan meestal wel weer mensen mee met de bus
En het ligt er aan wat je wil. Wi lje een actieve vakantie, een rondit, lekker luieren?
dat kan ookquote:
in mn eentje bedoel je?quote:Gewoon een week Londen ofzo?
Of Barcelona, Parijs, etc.
quote:
Nopequote:Op zondag 18 januari 2009 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ookheb je linkjes voor georganiseerde reizen daarvoor?
Of geoorganiseerdquote:in mn eentje bedoel je?
urban zijn leegstaande panden hequote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope
Was gewoon iets wat in me opkwam. In de stad (en zeker in grote steden) valt er genoeg te fotograveren, daar hoef je niet per se voor naar Afrika of waar dan ook te gaan
quote:[..]
Of geoorganiseerd
Oh, met urban bedoel ik gewoon stedelijk. Er zijn genoeg mooie gebouwen en parkjes (Hyde Parkquote:Op zondag 18 januari 2009 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
urban zijn leegstaande panden he
steden etc, lijkt me moeilijk te doen met een groepsreis die niet voor fotografie gaan
[..]
Urban fotografie, locatiesquote:Op zondag 18 januari 2009 20:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh, met urban bedoel ik gewoon stedelijk. Er zijn genoeg mooie gebouwen en parkjes (Hyde Park) in Londen. En ook genoeg mensen om stiekem te fotograveren
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:57 schreef qu63 het volgende:
Ik kende het al wel, had er al wel van gehoord
Maar eigenlijk moet je dus naar de Ardennen gaan, en dan gaan raften e.d. dan moet je wel sociaal doen
Geen idee, meestal als je als groep boekt huur je de hele bus dus kan je zelf bepalen waar je gaat zitten. Soms kan er ook een 'blok' gehuurd worden. Dat is dus gewoon een deel van de bus. Je kan dus net de pech hebben dat je achterin moet zitten..quote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef Ynske het volgende:
kun je eigenlijk bij zo'n busreis ook aangeven dat je niet achterin wilt zitten ivm kotsen enzo?![]()
word daar dan ook rekening mee gehouden?
iig goed om aan te denken, OV word ik al snel misselijk in, maar als ik bv met zo'n ns-bus moet en ik zit voorin, en kan alles zien, dan gaat t wel goedquote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee, meestal als je als groep boekt huur je de hele bus dus kan je zelf bepalen waar je gaat zitten. Soms kan er ook een 'blok' gehuurd worden. Dat is dus gewoon een deel van de bus. Je kan dus net de pech hebben dat je achterin moet zitten..
En contact opnemen met het reisbureau kan geen kwaad
De rit is natuurlijk heel anders door de stad dan op de snelweg hequote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
iig goed om aan te denken, OV word ik al snel misselijk in, maar als ik bv met zo'n ns-bus moet en ik zit voorin, en kan alles zien, dan gaat t wel goed
ja ok, maar liever zekerheid dan kotsenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
De rit is natuurlijk heel anders door de stad dan op de snelweg he
truequote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ok, maar liever zekerheid dan kotsen
Dat komt omdat je te lang in Limboland bent geweest, Utrecht e.o. is nou eenmaal vlakkerquote:overigens lijkt het me ergens ook eng zo met een groep die je niet kent, in je eentje
* Ynske ziet overal bergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |