Ze studeert bedrijfskunde las ik op haar hyves. Ze heeft haar hersens dus zeker wel bij zich. Al ben ik met je eens dat je dat van buiten niet echt aan haar kunt zien. Alles lijkt haar iig mee te zitten, slim, mooi, mooie stem. Maar ze is zo onzeker als ik weet niet wat. Interessant voer voor psychologen lijkt me.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry, was op dat moment in een niet al te best humeur![]()
Mja goede opleiding... ze kwam eerlijk gezegd niet zo heel slim over. Ze zou best wel model kunnen worden mits ze niet altijd zo triest kijkt...
Ik weet niet hoe vaak het je nog gezegd moet worden. Maar je bent niet grappig Kbenhetzat. Je hebt een totaal gebrek aan enige vorm van humor. En telkens afsluiten met dat smiley dat aangeeft dat je helemaal in een deuk ligt om jezelf veranderd daar niets aan. Maakt het zelfs alleen maar zieliger. Vanaf nu zal ik je, zoals iedereen hier verder al zo verstandig doet, verder maar negeren.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:04 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
.. Zoveelste poging tot grappig zijn...
SHE IS ALREADY AT HOME BOIquote:Op zondag 8 maart 2009 23:55 schreef Risce het volgende:
Ze gaat het gewoon niet redden joh. Ik weet niet wat ze allemaal al meegemaakt heeft in haar leven, maar ze kan het niet aan. Ik stel voor dat de jury haar lekker naar huis stuurt, helaas, maar als ze ook maar een beetje minder een lekker wijf zou zijn was dat al lang gebeurt.
mwa de ene 18jarige gaat er beter mee om dan de andere.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ze studeert bedrijfskunde las ik op haar hyves. Ze heeft haar hersens dus zeker wel bij zich. Al ben ik met je eens dat je dat van buiten niet echt aan haar kunt zien. Alles lijkt haar iig mee te zitten, slim, mooi, mooie stem. Maar ze is zo onzeker als ik weet niet wat. Interessant voer voor psychologen lijkt me.
Ik heb grote voeten.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik vond stem ook wel goed, looks ook goed, maar djeez, hoe onzeker kan je zijnDat ze ook bij het eten nog ff een lijstje oprateld over wat ze aan d'r lijf wil verbouwen.. Vraag me echt af wat daar vroeger bij mis is gegaan.
Doe even een keer normaal man. Nu weten we wel dat je d'r niet moet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:58 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Ik heb grote voeten.
Mijn heupen zijn te breed en ik wil grotere tieten![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:11 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ze studeert bedrijfskunde las ik op haar hyves. Ze heeft haar hersens dus zeker wel bij zich. Al ben ik met je eens dat je dat van buiten niet echt aan haar kunt zien. Alles lijkt haar iig mee te zitten, slim, mooi, mooie stem. Maar ze is zo onzeker als ik weet niet wat. Interessant voer voor psychologen lijkt me.
quote:
Oh!?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok dat het geïmpliceerde 'wat is het hyves-adres dan?????' was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |