Ik kom speciaal me bed kroeg uit om te zeggen: word!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:59 schreef Johnny-V het volgende:
Godverdomme wat is zij ongelooflijk mooi.
LOL!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:59 schreef Johnny-V het volgende:
Godverdomme wat is zij ongelooflijk mooi.
Zo kennen we er nog eentje. Gelukkig ligt die er ook uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Boehoehoeh, waarom overkomt dit mij alleen altijd boehoeh. Heb dat kind alleen nog maar zien huilen
Beauty is in the eyes en nog iets..quote:Op zondag 8 maart 2009 10:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat is hier zo lekker aan ? Vind haar niet echt knap
Nee, echtquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
euh, ze ligt er al uit
en terecht, overigens
Ze moet niet meer gaan zingen. Het is niet voor haar weggelegd.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, echtPfffff l-e-z-e-n!
Bij een volgende editie van Idols of X-Factor geef ik haar wel een kans mits ze sterker wordt
dat kan je ook op een normale manier zeggenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, echtPfffff l-e-z-e-n!
Bij een volgende editie van Idols of X-Factor geef ik haar wel een kans mits ze sterker wordt
Sorry, was op dat moment in een niet al te best humeurquote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan je ook op een normale manier zeggen![]()
excuses voor het niet lezen van twee woordjes.
Maar dan nog: nee, ze is niets bijzonders, gewoon lekker een nuttige opleiding gaan doen en niet meer blijven dromen over een muziekcarrière vind ik
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Als ze XFactor al niet aan kan gaat ze het modellen leven echt niet trekken
Of had je 't over de Otto of zo
Nee, ze moet volgend jaar gewoon opnieuw meedoen met een stel andere meiden, net als deze keer. Zij is geen solo artieste. Maar dan moet ze wel meiden uitzoeken die ook kunnen zingen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik gelóóf ooit ergens gelezen te hebben dat ze VWO deed..![]()
maargoed.. alles leuk lief en aardig, maar ook als ze volgend jaar weer een poging komt wagen.. als ze dán nog één traan laat en 'boehoehoehoehoe' doet kan ze wat mij betreft gewoon éérder weg
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
ze moet?
ik hoop dat ze hier meeleest zodat ze je gebod kan lezen
Ik had eerder gedacht aan de WIBRA......quote:Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Als ze XFactor al niet aan kan gaat ze het modellen leven echt niet trekken
Of had je 't over de Otto of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |