Volgens mij is Stacey echt zoon typ die dat niks interesseert.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou slim zijn voor haar eigen carriere.
Nou dat viel mij inderdaad ook al op. De manier waarop Laurens haar vastpakte om haar te bedanken dat hij door was leek meer op een eindscene van een datingprogramma dan op Xfactorquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:17 schreef Woelli het volgende:
Zal me niets verbazen of Stacey gaat er met hem vandoor.
Nou, als je begin 20 bent en je hebt al je eigen platenmaatschappij dan ben je eerder een type waar alles wijkt voor de carrière.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij is Stacey echt zoon typ die dat niks interesseert.
Dat wel...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:11 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, als je begin 20 bent en je hebt al je eigen platenmaatschappij dan ben je eerder een type waar alles wijkt voor de carrière.
Ik ook.quote:
Ik vind het een beetje genant worden dat Stacey constant hem een adonis noemt...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef Ccake het volgende:
Stacey gleed zowat van haar stoel afIk vind hem echt helemaal niets bijzonders, knap is ie zeker en hij had wel kans gehad bij andere X-factorshows maar bij deze zit er toevallig ook echt kwaliteit tussen dat niet meer constant gecompenseerd met uiterlijk hoeft te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |