Ik ook nietquote:
nou soppen ga ik er niet vanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoef hem ook niet, maar ik kan best begrijpen dat sommige meiden van hem gaan soppen
Hij liever dan ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:01 schreef Kidney_Bean het volgende:
Helemaal eens Thorin,maar ook met Ccake; Hij is zowel aantrekkelijk als een arrogante kwal. Maar inderdaad, Stacey ziet hem helemaal zitten. Wedden dat die twee nog wel een keer met elkaar in bed belanden....
Nou, als hij gaat lachen dan zie je die lelijke mond van zijn moeder in terug.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou soppen ga ik er niet vanmaar ik vind hem toch niet onaangenaam om naar te kijken
Wel echt zo'n prototype mooie jongen, hij mist net een beetje ... ja weet niet... hij is een beetje te perfect als je m bekijkt
Ja, ik kan ook niet veilig door school lopen, zonder hem, of zijn posters tegen te komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:56 schreef Elmostyle het volgende:
Heb af en toe bij 'm in de klas gezeten, vind 'm nogal erg arrogant en omhooggevallen..
Altijd de populaire jongen uithangen op school..
Heel de stad hangt vol met posters van 'm, je hoeft nog maar een winkel binnen te lopen of je ziet alweer zo'n poster of flyers -_- Laurens hype word hier wel erg overdreven
Afgelopen vrijdag zei je in frituur nog tegen me dat je 't wel een aardige gozer vondquote:Op maandag 16 maart 2009 08:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet veilig door school lopen, zonder hem, of zijn posters tegen te komen
Sorry maar heb Laurens niet met een bril zien zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:21 schreef eleusis het volgende:
Hot hot. Ga gewoon techniek studeren. Als je bij 300 van die generieke knulletjes in een zaal zit is de lol er snel vanaf.
Ah dat verklaart. Vrijdag ff je bril op doenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sorry maar heb Laurens niet met een bril zien zitten.
Tja het is maar hoe jij het opvat.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ah dat verklaart. Vrijdag ff je bril op doen
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ah dat verklaart. Vrijdag ff je bril op doen
Ja, wel aardigm, maar het is een overload atm!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag zei je in frituur nog tegen me dat je 't wel een aardige gozer vond?
Off: Hoe ging kreekrock?
oke dan snap ik 'mquote:Op maandag 16 maart 2009 17:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, wel aardigm, maar het is een overload atm!
Ging goed(check hyves uit sig voor foto's als je wilt)
(wie ben je eigenlijk?)
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Laurens een onsympathieke, onaantrekkelijke natte wind.
Maar hij is wel een corpsbal en dat vind ik dan wel weer verfrissend![]()
Een verfrissende natte wind, je weet het plaatje wel mooi te makenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Geweldig die uitdrukking van Martijn, posterboyquote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
"Denk je dat je door bent omdat je een posterboy bent of omdat je goed kunt zingen?"
Duh, wat denk je zelf posterboy
Deze posterboy wil ik wel boven me bed hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
"Denk je dat je door bent omdat je een posterboy bent of omdat je goed kunt zingen?"
Duh, wat denk je zelf posterboy
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef Zhenar het volgende:
Boven je bed?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Deze posterboy wil ik wel boven me bed hebben
Nu je het zegt.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:14 schreef creno het volgende:
vanaf de eerste auditie komt ie over als een Gay-in-spé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |