Nogal in van zichzelf en neerkijkend, zoals ik hem ken. Kan ook enorme aardige gast zijn soms.quote:
nou dan mag je wel wat meer inside info gevenquote:
Eigenlijk niet dus. Wat een kansloze rukker.quote:Er is al 34 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:01 schreef Thorin82 het volgende:
Tja, hoeveel minuten hebben we van hem gezien bij elkaar tijdens de juryvisit? We zien hem een keer op de Nintendo DS (?) spelen ipv de tekst leren, hij zegt dat hij zijn liedje dat hij moest doen niet leuk vond, we zien dat hij het gesprek met de hitkrant-interviewer irritant vond en we horen hem een paar keer zingen.
Het is allemaal vrij summier, maar toch denken we nu een beeld van iemand te hebben. Terwijl er vast sprake is van knip- en plakwerk om een leuke en in eerste plaats interessante uitzending te maken. En wellicht dat korte stukjes om iemand zwart-wit neer te zetten daarbij hoort. Het wordt anders toch wel weer ingewikkeld voor een deel van de kijkers
Eigenlijk moet je natuurlijk niet laten beïnvloeden door enkel door een paar minuten tv-materiaal om een oordeel over iemand te vellen hoe die in elkaar steekt. Neem bijvoorbeeld die hitkrant-interviewer. Lijkt mij een ontzettende arrogante kwal en een domme sukkel. Maar ja, ik heb hem alleen maar van die typische jonge-meisjes-vragen (wat is je lievenlingseten?, dat soort dingen) zien stellen om hierna met een psychologisch rapport naar voren te komen. Misschien is hij in het echte leven wel een leuke gast? Daarvoor zou je dus eigenlijk hem beter moeten leren kennen.
Probleem is natuurlijk dat Nederland dat uiteindelijk toch niet kan het het nooit zal weten. En ik geloof niet dat ze iemand op tv zo anders neerzetten dat het een compleet ander persoon is. Voor mij blijft het gewoon een verwende, niet-zo-heel-knappe, niet-zo'n-hele-mooie-glimlach, niet-erg-getalenteerde kakkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:50 schreef Thorin82 het volgende:
Nope, ik ken hem totaal niet. Alleen dus van tv
Mijn boodschap is enkel dat je pas een oordeel kan vormen als je iemand echt beter leert kennen, en je zeker niet moeten laten leiden door korte stukjes op tv, vooral als het natuurlijk een amusementsprogramma is
Niet mee eens. Qua tekst vind ik Sunday Morning een stuk makkelijker te leren dan bv In Love With A Girl wat die andere gast had.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:13 schreef UltraR het volgende:
Maar ik vond zijn optreden gewoon bijzonder matig (hij had overigens wel het moeilijkste nummer.)
Klopt natuurlijk hoor, maar dingen uitvergroten is wel lekker. Z'n gedrag dat gister te zien was verbaast denk ik wel de meesten van ons, dan krijg je gelijk wat meer ophef.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:50 schreef Thorin82 het volgende:
Nope, ik ken hem totaal niet. Alleen dus van tv
Mijn boodschap is enkel dat je pas een oordeel kan vormen als je iemand echt beter leert kennen, en je zeker niet moeten laten leiden door korte stukjes op tv, vooral als het natuurlijk een amusementsprogramma is
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:04 schreef sbientje het volgende:
hij is vrees ik de eerste die eruit vliegt...
jammer, want ik vind m wel een lekker ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |