Hmmm....quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef pdiscs het volgende:
Als we toch plaatjes aan het plaatsen zijn, doe ik even "gezellig" mee:
[ afbeelding ]
Volgens mij was het toch ook een knipoog naar de oude serie want ik meen me te herinneren dat daar ook zo een botanical cruiser aanwezig was. Evenals dat rare schip met dat "wiel" erom heen (ja, ik kan het ook niet anders omschrijven).quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Cloud 9 ging kapot aan het einde van seizoen twee door een nuke van Gina.
Één Botanical Cruiser hebben ze nog, de andere werd tijdens de miniseries inderdaad door de Cylons neergehaald.
Ik vind dat ze er zo wel heel aardig uit ziet. Ze is geen Racetrack, maar dat die vergelijking zouden wel meer dames verliezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Hmmm....
Hoe ik ook mijn 'best' doe, ik kan het geen lekker wijf vinden.
Zie teveel die bad-ass met die sigaar voor mij.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch ook een knipoog naar de oude serie want ik meen me te herinneren dat daar ook zo een botanical cruiser aanwezig was. .
Kben benieuwdquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zie ook altijd de Starbuck uit de mini-series voor me.. met die sigaar :S
edit: voor het nieuwe deel heb ik de OP op een aantal punten gewijzigd. Werd weer eens tijd na 2 jaar.
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef pdiscs het volgende:
Als we toch plaatjes aan het plaatsen zijn, doe ik even "gezellig" mee:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |