abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:19:40 #271
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65461754
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:

Hoop wel dat starbuck snel ene kogel door gaeta's hoofd jaagt.
Ze had Gaeta al een klap op zijn muil moeten geven toen hij zo in de mess hall beetje stoer aan het doen was.
Het verbaasde mij ook wel een beetje dat ze dit niet deed want Tigh had er zo eentje te pakken.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:28:53 #272
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65462099
Ach ja, van Tigh weet je dat 'ie niets terug doet. Gaeta begint waarschijnlijk te krabben Qua irritatieniveau had hij niet misstaan bij Will & Grace.
pi_65462899
Haha, wat een discussie. Ik ben het ook niet oneens met Adama om Zarek 's goed aan te pakken Het viel me alleen op
pi_65463142
Ik vind Starbuck veel irritanter dan Gaeta hoor.
Vies manwijf
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:02:33 #275
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65464926
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef Asgard het volgende:
Ik vind Starbuck veel irritanter dan Gaeta hoor.
Vies manwijf
Echt vrouwelijk is ze niet idd...
Zeker toen met dat korte door de ratten aangeknaagde haar en die dikke sigaar in haar mond aan het begin van BSG. Toen zag ik haar echt als één van de mannen onder de mannen met een bad attitude.

Nu valt het wel mee maar alleen omdat ze nu wat langer haar heeft, ze past wat dit betreft wel tussen al die marines en viper-pilots. Daar moet je niet een persoon tussen zetten die bang is om haar nagels te breken.

Ik zal het moeilijk vinden om Katee Sackhoff in een andere rol te zien, juist omdat ze zo mannelijk wordt neergezet in BSG.
MaxiTitan City
pi_65466532
Jammer dat het anders is gelopen dan ik verwachtte. Ik dacht dat ze op aarde terecht zouden komen van voor de bronze tijd. Zij zouden dan de goden zijn zeg maar die we nu kennen uit de mythes. Het zou leuk zijn geweest dat zij bijvoorbeeld degenen zouden zijn die de taal van de mensen op aarde zouden verwarren zodat ze neer konden dalen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:20:35 #277
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_65470493
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef delapoko het volgende:
Jammer dat het anders is gelopen dan ik verwachtte. Ik dacht dat ze op aarde terecht zouden komen van voor de bronze tijd. Zij zouden dan de goden zijn zeg maar die we nu kennen uit de mythes. Het zou leuk zijn geweest dat zij bijvoorbeeld degenen zouden zijn die de taal van de mensen op aarde zouden verwarren zodat ze neer konden dalen.
Ja, hoi, ik zou de earth-verhaallijn niet als afgesloten beschouwen. Er zijn her en der aanwijzingen dat de 13th tribe zich misschien niet op 'onze' aarde bevond.

Bovendien: deze serie moet op één of andere manier gaan eindigen en dat zal vast op een planeet zijn.
Dus daar zit vast nog iets aan te komen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:39:35 #278
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65471301
Starbuck was op een enge manier best seksie in New Caprica toen ze Leoben neerstak en verder ging met eten. Lekker badass.
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:11:55 #279
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65513784
Op een of andere manier fascineren mij de Botanical Cruiser en de Zephyr (dat ronddraaiende schip) heel erg.

Die schepen hebben iets speciaals imo.
Ik vind het mooi om die boompjes enzo door de glazen koepels te zien, een stukje van thuis in een vijandige omgeving. Het verbaast mij ook dat hij het zolang heeft uitgehouden, je zou verwachten dat die koepels uitermate kwetsbaar zijn.

Ronddraaiende ruimteschepen hebben altijd mijn andacht boven de andere ruimteschepen, ik weet niet waarom...
Misschien omdat onze eerste echte ruimteschip ook een dergelijke roterende sectie gaat krijgen voor lange ruimtereizen om zwaartekracht te simuleren dmv de centrifugale krachten. Heel erg sci-fi en menselijk.
MaxiTitan City
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:43:13 #280
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65514443
Het is voor de mensen in de vloot jammer dat ze Cloud 9 niet meer hebben.

pi_65514450
Dat was toch Cloud 9 ? Waren we die niet al kwijt in de miniserie ?
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:48:23 #282
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65514546
Cloud 9 ging kapot aan het einde van seizoen twee door een nuke van Gina.

Één Botanical Cruiser hebben ze nog, de andere werd tijdens de miniseries inderdaad door de Cylons neergehaald.
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:07:08 #283
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_65521322
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:11 schreef MaxiTitan het volgende:
Op een of andere manier fascineren mij de Botanical Cruiser en de Zephyr (dat ronddraaiende schip) heel erg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die schepen hebben iets speciaals imo.
Ik vind het mooi om die boompjes enzo door de glazen koepels te zien, een stukje van thuis in een vijandige omgeving. Het verbaast mij ook dat hij het zolang heeft uitgehouden, je zou verwachten dat die koepels uitermate kwetsbaar zijn.

Ronddraaiende ruimteschepen hebben altijd mijn andacht boven de andere ruimteschepen, ik weet niet waarom...
Misschien omdat onze eerste echte ruimteschip ook een dergelijke roterende sectie gaat krijgen voor lange ruimtereizen om zwaartekracht te simuleren dmv de centrifugale krachten. Heel erg sci-fi en menselijk.
same here, vind ze ook erg mooi
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_65522426
dat landschap van Cloud 9 hebben ze maar 1x laten zien, met die stemming toen Baltar vice-president werd. Daarna waren het slechts luxe hotelkamers die ze lieten zien
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:00:59 #285
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65525595
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Het is voor de mensen in de vloot jammer dat ze Cloud 9 niet meer hebben.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb dat schip altijd maar een raar schip gevonden, het zag er wel mooi uit enzo (vooral van binnen)...
Maar de constructie vind ik maar vaag, de koepel zit aan de zijkant vast met een loopbrug aan twee/drie andere structuren (hotel/theater en de brug/docking-hangar enzo). Het moet denk ik wel een heel traag schip zijn geweest omdat anders die koepel zal losbreken. Het is volgens mij dan ook meer een mobiel ruimtestation dan een schip.

Ik heb altijd al een profile afbeelding van dit schip willen zien want misschien ziet het er dan logischer uit.
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')