Ze had Gaeta al een klap op zijn muil moeten geven toen hij zo in de mess hall beetje stoer aan het doen was.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoop wel dat starbuck snel ene kogel door gaeta's hoofd jaagt.
Echt vrouwelijk is ze niet idd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:02 schreef Asgard het volgende:
Ik vind Starbuck veel irritanter dan Gaeta hoor.
Vies manwijf
Ja, hoi, ik zou de earth-verhaallijn niet als afgesloten beschouwen. Er zijn her en der aanwijzingen dat de 13th tribe zich misschien niet op 'onze' aarde bevond.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef delapoko het volgende:
Jammer dat het anders is gelopen dan ik verwachtte. Ik dacht dat ze op aarde terecht zouden komen van voor de bronze tijd. Zij zouden dan de goden zijn zeg maar die we nu kennen uit de mythes. Het zou leuk zijn geweest dat zij bijvoorbeeld degenen zouden zijn die de taal van de mensen op aarde zouden verwarren zodat ze neer konden dalen.
same here, vind ze ook erg mooiquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:11 schreef MaxiTitan het volgende:
Op een of andere manier fascineren mij de Botanical Cruiser en de Zephyr (dat ronddraaiende schip) heel erg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schepen hebben iets speciaals imo.
Ik vind het mooi om die boompjes enzo door de glazen koepels te zien, een stukje van thuis in een vijandige omgeving. Het verbaast mij ook dat hij het zolang heeft uitgehouden, je zou verwachten dat die koepels uitermate kwetsbaar zijn.
Ronddraaiende ruimteschepen hebben altijd mijn andacht boven de andere ruimteschepen, ik weet niet waarom...
Misschien omdat onze eerste echte ruimteschip ook een dergelijke roterende sectie gaat krijgen voor lange ruimtereizen om zwaartekracht te simuleren dmv de centrifugale krachten. Heel erg sci-fi en menselijk.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
Het is voor de mensen in de vloot jammer dat ze Cloud 9 niet meer hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |