Ik vond het nogal onwaarschijnlijk; hij is verdomme een cylon en dan kan ie niet eens zoiets basaals als persoonlijke voornaamwoorden uit elkaar houden? Niet erg logisch. Ik vond Chief al niks, maar wat de schrijvers nu doen met Tyrol slaat echt alles. Ik vond deze aflevering trouwens 3 keer niks, het was weer terug naar de ergste filler episodes van voorheen met oninteressant intern politiek gedoe.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik vond dat wij/zij gedoe van Tyrol wel sneu
Dacht toch dat zijn loyaliteit nog wel bij de Colonials zou liggen.
Deze aflevering was een duidelijk opzet voor wat komen gaat. Volgende week barst de hel los vrees ik. Volgende week gaan we zien hoever Adama zich aan the Oath gaat houden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vond het nogal onwaarschijnlijk; hij is verdomme een cylon en dan kan ie niet eens zoiets basaals als persoonlijke voornaamwoorden uit elkaar houden? Niet erg logisch. Ik vond Chief al niks, maar wat de schrijvers nu doen met Tyrol slaat echt alles. Ik vond deze aflevering trouwens 3 keer niks, het was weer terug naar de ergste filler episodes van voorheen met oninteressant intern politiek gedoe.
jaaaaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Die scene was echt tekenend, qua muziek ook:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het allemaal klopt tenminste het zal niet de eerste keer zijn dat een serie/aflevering helemaal over-geanalyseerd wordt.Maar goed, dat maakt voor mij niet uit, ik blijf uitkijken naar de volgende aflevering.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |