quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'em ff vervangen door Tim Cook
Daar zijn ze dus grijs, niet te selecteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef Tijn het volgende:
Het moet via File > Import. Wat raar dat ze grijs zijn.
Dat draggen is voor later, als je ze eenmaal geïmporteerd hebt.
Final Cut.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iemand een alternatief op iMovie dan?
Wel als je ze even vanuit iWork exporteert naar een Office-formaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:29 schreef Edwinuss het volgende:
Kan ik met iWork de opgeslagen documenten ook openen met Office ?
Perian is geïnstalleerd. De filmpjes zijn doormiddel van Fraps (onder Windows) opgenomen, ik wil graag een leuke compilatie maken voor op YouTube.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Final Cut.
[edit] Dikke onzin trouwen dat je geen MPEG en AVI kan importeren met iMovie '08. Ik heb volop AVI's aan elkaar ge-edit met iMovie 08. Ik moest dan wel Perian geïnstalleerd hebben, maar dat heb je neem ik aan al?
Je kunt het eventueel ook als PDF opslaan, en op school uitprinten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:29 schreef Edwinuss het volgende:
Kan ik met iWork de opgeslagen documenten ook openen met Office ?
Op school hebben ze namelijk office, en ik moet daar eerst maar even gebruik van maken om daar te printen, aangezien mijn printer het heeft begeven...
Letterlijk wat je nu wil doen, heb ik ook gedaan. Met Perian. En iMovie '08. Geen probleem. Ik weet niet waarom ze bij jou grijs zijn, ik kon alles gewoon zo importeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Perian is geïnstalleerd. De filmpjes zijn doormiddel van Fraps (onder Windows) opgenomen, ik wil graag een leuke compilatie maken voor op YouTube.
Heb je wel iMovie '08, of heb je '06?
geniaalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kunt het eventueel ook als PDF opslaan, en op school uitprinten.
Je de filmpjes wel afspelen in QT? En QT gebruikt daar dus Perian voor?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:39 schreef Geqxon het volgende:
Perian is geïnstalleerd. De filmpjes zijn doormiddel van Fraps (onder Windows) opgenomen, ik wil graag een leuke compilatie maken voor op YouTube.
Heb je wel iMovie '08, of heb je '06?
Google's cachequote:Steve Jobs purported HIV medical status results, 2008
January 15, 2009
File
steve-jobs-hiv.zip
Download from: Sweden, US, Sweden2, Latvia, Slovakia, UK, Finland, Netherlands, Poland, Tonga, Europe, SSL, TOR
Contents
* steve-jobs-hiv-1.jpg
* steve-jobs-hiv-2.jpg
Summary
Two photos, purporting to be part of Apple CEO Steven P. Jobs medical file, show a HIV positive status. The images are probably, but not certainly, fabricated. The two photos have been spreading around the Internet as email forwards the last few hours.
The results by HIV testing company SxCheck are dated 1 Sep 2004. However, SxCheck[1] appears not to have launched until 2006. While it is theoretically possible that the results are a re-issue of earlier tests associated with an affiliated company, this does seem unlikely. The social security number, on the other hand, is of a valid structure and was issued in California.
Because Apple, Inc's stock price depends in part on the health of Mr. Jobs, stock speculators are motivated to introduce information critical of Mr. Jobs health (whether true or false).
Because of contradictory dates, strong motivations for fabrication, and relative lack of other motivations to reveal the material, the images should not be taken at face value.
1. ↑ http://www.wired.com/cult(...)/72012?currentPage=2
Context
United States
Company
California Pacific Medical Center
Primary language
English
File size in bytes
331019
File type information
Zip archive data, at least v1.0 to extract
Cryptographic identity
SHA256 3d701dd970c775c3724f3dca822f3bbff0fb8fc595d28d452836f6640b181387
Hardware stoppen ze er niet zelf in maar het merendeel van de machines die MM verkoopt zijn wel refurbished. En ze komen inderdaad niet direct van Apple maar worden via Duitsland ingekocht, MM is ook duits.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik was vandaag in de apple store in Zoetermeer en daar hoorde ik iets ongeloofwaardigs. De verkoper beweerde dat de imacs die de MediaMarkt verkoopt gereferbished imacs zijn uit Duitsland die niet van Apple zelf komen en waar MediaMarkt zelf hardware instopt![]()
Dat ze misschien opgekocht zijn als partij in Duitsland kan ik me nog wel voorstellen maar de rest in toch complete bullshit?
je weet waar SC voor staat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met dit topic te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |