Punt 1: je scheurt niet per definitie helemaal van voor naar achteren uit. Wel is het zo dan men standaard een knip zet om extra ruimte te maken voor de baby. En jawel, Tinuviel leest regelmatig meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
Echt no way dat ik een stuitbevalling zou willen. Uitscheuren van voor tot achter.![]()
(Ze leest toch niet mee, hè?)
Mja, eigenlijk had ik inderdaad best een groter formaatje scherm kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
Realiseer je je dat een fietswiel ook 26" is?
Op mn werk hebben we vanaf volgende week 22" schermen voor 125 euro volgens mij. En dan is het niet eens echt troep.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag in de Mediamarkt de 22-inces bekeken, die kosten ook niet zo gek veel meer. Maar ik heb besloten dat een volgende monitor pas bij een volgende computer komt
Ik weet het, ik heb gynaecologie al gehad. En zo'n knip is ook geen zekerheid om niet uit te scheuren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:23 schreef iamredleader het volgende:
Punt 1: je scheurt niet per definitie helemaal van voor naar achteren uit. Wel is het zo dan men standaard een knip zet om extra ruimte te maken voor de baby. En jawel, Tinuviel leest regelmatig mee
Neuh maar ik vermoed dat als ik een nieuwe pc koop (over ongeveer een half jaar denk ik) dat ze dan in elk geval niet duurder zullen zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op mn werk hebben we vanaf volgende week 22" schermen voor 125 euro volgens mij. En dan is het niet eens echt troep.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:32 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het, ik heb gynaecologie al gehad. En zo'n knip is ook geen zekerheid om niet uit te scheuren.
Ik bedoelde het ook meer bij mezelf. Ik kan me niet voorstellen dat ik heelhuids een baby zou kunnen baren. Brrrr.
Goede reden om dat nooit te gaan doen danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb gynaecologie al gehad. En zo'n knip is ook geen zekerheid om niet uit te scheuren.
Ik bedoelde het ook meer bij mezelf. Ik kan me niet voorstellen dat ik heelhuids een baby zou kunnen baren. Brrrr.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef Whiteguy het volgende:
Goede reden om dat nooit te gaan doen dan
Elke donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook de feestjes in Den Bosch schijnen legendarisch te zijn
Scheelt dat Den Bosch tegenwoordig op het nachtnet zit.
Hmz, nee zelden eigenlijk. Ik schijt wel eens rubikskubussen, telt dat ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Pissen jullie wel eens een pingpongbal? Zo zou dat moeten voelen.
Ik zag het inderdaad, maar dit vind ik niet zijn sterkste show en heb net een volledige voorstelling van Youp van 't Hek gekekenquote:
Al jaren niet meer op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Voor de rest is er geen klap op tv zeker vanavond?
En wat is er op zondagavond op belgie de moeite om te kijken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Al jaren niet meer op de zaterdagavond.
Zondagavond wel, maar dan is het op België 1.
Welke zijn het?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 bottom theatershows op dvd liggen, misschien moet ik daar zo maar aan beginnen
Als 1 uur en drie kwartier Bottom je leuk lijkt dan wel. Lijkt dat je niets dan zijn er betere dingen die je kan kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb ze nog niet gezien, maar ik ga er idd vanuit dat het leuk is
De Pappenheimers natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is er op zondagavond op belgie de moeite om te kijken?
Dat zegt me helemaal niksquote:
Is een Belgische quiz, gepresenteerd door Tom Lenaerts. Elke week nemen drie koppels het tegen elkaar op en worden versterkt door een Bekende Vlaming.quote:
Als ik morgen niks te doen heb zal ik eens kijken, half 9?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is een Belgische quiz, gepresenteerd door Tom Lenaerts. Elke week nemen drie koppels het tegen elkaar op en worden versterkt door een Bekende Vlaming.
Mooie quiz met vaak merkwaardige thema's als 'Pijpen voor het hele gezin' of 'Beffen voor het hele gezin'.
Gewoon prime-time!
Goed idee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik morgen niks te doen heb zal ik eens kijken, half 9?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz, nee zelden eigenlijk. Ik schijt wel eens rubikskubussen, telt dat ook?
Zou hij dan ook 6 kleuren bagger schijten?quote:
dit ziet er echt een stuk beter uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
Realiseer je je dat een fietswiel ook 26" is?
ik vind mijn 22inch al groot genoeg heb hier twee nu twee pagina's naast elkaarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit ziet er echt een stuk beter uit
ken jet het concept kroeg ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:46 schreef wyccie het volgende:
Ik ga nooit stappen. Zaterdagavond slaap ik bij.
nee, net vrienden te eten gehad. ik vind het wel bestquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Jojo, ga jij nog de kroeg in trouwens?
Ik snap eigenlijk niet waarom het zo belangrijk is om te gaan drinken in een kroeg. Je kunt elkaar vaak niet eens verstaan. Gelukkig is het rookprobleem nu opgelost.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeker. ik hoor het alleen niet zo vaak. Is het de drukte of wat anders dat je het niets vindt?
Heerlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
Gewoon lekker picknicken in het park als het weer zomer is. Daar heb ik zin in.
Zo, die man weet ook niet wat hij wil! Hij lijkt mij wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:02 schreef B.ertha het volgende:
Over baby's gesproken: Een collega van me is ook zwanger. Zo van:
1. Ik weet niet of ik wel eeuwig bij hem wil blijven, hij wil geen kinderen
2. Hij wil eventueel toch kinderen.
3. Alleen als het geregeld kan worden (opa's en oma's om op te passen enzo)
4. Hij wil (redelijk graag) kinderen
5. Laten we het proberen
6. Zwanger
Jij wilde eerst ook geen kind?, toen misschien en nu ben je zwangerquote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, die man weet ook niet wat hij wil! Hij lijkt mij wel.
Behalve daarin.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Jij wilde eerst ook geen kind?, toen misschien en nu ben je zwanger
Gaat hard daarquote:Zimbabwe: Biljet van 100 biljoen dollar
16-01-2009 | Gepubliceerd 08:38
16-01-2009 | Laatst bijgewerkt 10:23
Zimbabwe introduceert een bankbiljet van 100 biljoen Zimbabwaanse dollar.
De gesel die hyperinflatie heet
Dat hebben staatsmedia in het Afrikaanse land vrijdag gemeld. Het land heeft de hoogste inflatie ter wereld. Het bankbiljet van 100.000.000.000.000 dollar heeft volgens de koers op de zwarte markt van donderdag een waarde van amper 230 euro.
Soemp voor wereldheerschappij !quote:Op zondag 18 januari 2009 01:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zojuist twee potjes Risk gewonnen van Nem en Wiebel.
Nem en Wiebel probeerden elkaar de vernieling in te helpen waar jij handig gebruik van hebt gemaakt?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:49 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zojuist twee potjes Risk gewonnen van Nem en Wiebel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |