Durf je dat? Ik vind dat altijd engquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
*twijfelt*
Zal ik nog even gaan hardlopen? Het is wel 'n beetje laat...
Doen we niet heurquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil niet dat jullie me negeren hoor!.
jóú negeren we niet hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil niet dat jullie me negeren hoor!.
Ik loop dan langs de Uni.. En gewoon door woonwijken. Dat is toch niet zo eng?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:58 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Durf je dat? Ik vind dat altijd eng
Ik welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doen we niet heur.
Ik niet iig. Weet niet wat de rest doet.
Zoals ik al zei, ik ben gewoon een watjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik loop dan langs de Uni.. En gewoon door woonwijken. Dat is toch niet zo eng?
de titel gaat denk ik van Viking naar jouquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:59 schreef cinnamongirl het volgende:
"When a problem comes along, you must ZIP IT".. ZIP IT good"
Ik begrijp ook niet wat het probleem is maar kennelijk zijn sommige erg onzeker over hun eigen buikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef kwakveense het volgende:
jamaarjamaar dr is helemaal niks aan de hand!
over mijn eigen buik ben ik vrij zeker van het formaat in verhouding tot sommigen hier hoordat behoef tgeen discussie, en over een kilo of 10 ben ik idd. vast klaar voor hipsters.
nu draag ik gewoon gheyle mooie beha's en nette onderbroekjes.
er is moenteel toch niemand die me uitpakt, en toen ik wel een mr had heeft ie volgens mij niet een keer langer dan een paar sconden die onderbroek gezienook niet als t expres een mooie was!
beha's konden de heren wel bekoren echter
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de titel gaat denk ik van Viking naar jou![]()
Op mijn nieuwe sokken zitten puppelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit topic hoort puppelig te zijn, niet rellerig. Ik hou het in de gaten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe sokken zitten puppels
ik ben heul nie puppeligquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit topic hoort puppelig te zijn, niet rellerig. Ik hou het in de gaten
whihihiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dé oefening gevonden voor je bovenarmen.
Stap 1: Bestel bij deleukstetaartenshop.nl een setje cookie cutters in een roze plastic bakje.
Stap 2: Even wachten tot de bestelling wordt geleverd.
Stap 3: Doe de hele dag pogingen om het desbetreffende bakje te openen.
Ik heb al kramp in m'n vingers en het lukt m'n vriend ook niet..
Ik doe niet aan puppelsokken. Die dingetjes raken los en dat is irritant.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe sokken zitten puppels
Ode aan de puppelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Mijn puppelsokken hebben me gered van een wisse dood. Als ik zonder die dingen van de trap af was gerend had ik mijn nek gebroken. Minstens.
Ja mijn borsten ook al zijn ze officieel AA oid vind ik eigenlijk wel subtiel en delicaat. Ik had er laatst een foto van gemaakt en die vond ik zo tof dat ik hem bijna zou postenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn voorgevel is niet bepaald delicaat.
PF: 'delicaat' klinkt idd als een eufemisme voor 'klein', maar ik bedoelde het vooral als tegenhanger van 'lomp'. Mijn borsten zijn lomp.
Even iets anders: we hebben zojuist een bod gekregen op het huis van m'n vader, 40.000 euro onder de vraagprijs.
ok! puik!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Dé triceps (=kipfilets) oefening is volgens mij dips van een stoel.
[ afbeelding ]
die's retroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er is vast wel íets puppeligs aan je. Je muts bijvoorbeeld!
"Met Puppels maak je nooit meer een uitglijder" <insert Colgate-smile>quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ode aan de puppels
Je voeten zijn warm
je voelt je veilig
Puppels, puppels,
puppels zijn heilig!
De anti-slip
verdeling is eerlijk
Puppels, puppels,
puppels zijn heerlijk!
Puppels
Ja maar ik heb een blauw onderbroekje aan, niets flamoezerigs!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:09 schreef kwakveense het volgende:
je bent toch boven de 18? anders zet je m in KPDin t flamoezen topic
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:09 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Greys,
Hoor ik niet thuis in de categorie 'charming cyborgs' ofzo?
* Muis006 laadt borsten
[ afbeelding ]
Tududututududuquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
"Met Puppels maak je nooit meer een uitglijder" <insert Colgate-smile>
minigames?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, dat is een champignonnetje van Mario, die minigames toch?
Toad heet 'ie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, dat is een champignonnetje van Mario, die minigames toch?
Ik ken 'haar' van Mario Party, dacht ik maar die heeft rode puppelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
minigames?
gewoon van het gemiddelde NES mario-spel!
1UP
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga nog even TV kijken en wachten tot de mister weer thuis is.
Doeg.
ik kan me een leukere datum herinneren...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:16 schreef Muis006 het volgende:
Het was zestien nul-een 2009, ik weet het nog zo goed
Greys postte echt niets
Ik vind ze op de foto juist leuker, al kwam ik er achter dat mijn stomme borst echt kleiner en stommer is dan mijn leuke borst!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef kwakveense het volgende:
ik dacht dat mn borsten wel mooi waren tot ik ze ooit op de foto probeerde te zetten... voor die realbreasts pagina... dat viel me toch tegen.
allicht: ik vind ze wel mooi, maar niet op de foto...
Ik ook. Die dag dat de rust weerkeerde in dit topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan me een leukere datum herinneren...
Ohh MoBloquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan me een leukere datum herinneren...
* motorbloempje rent erachteraanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh MoBlo
Het is zo sneu allemaal![]()
Wat had kunnen zijn!?
* Muis006 rent hysterisch in de rondte
* Viking84 ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje rent erachteraan
Een week?! Maar een paar dagen geleden was je toch zo hard aan het blokken nog?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:19 schreef zwahiel het volgende:
Ben ik d'r ff niet gaat 't weer over tieten hoor... Tjonge jonge dames.
* zwahiel heeft er een korte 'week' vakantie op zitten.
Lekker in Utrecht coutch gesurft. Veel teveel drank op (ex-werknemer van een kroeg is ZO handig af en toe!) maar wel even uit de stress van begrotingsgaten, examens, saaie mensen en school en uit 't niks doen.
Contrastvloeistofquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog wat leuks gedaan?
wat voor smaak had je bestraling dit keer Muis?aardbei? banaan?
Ja, kom maar hoorquote:
Gefeli. 10 ECTS tikt lekker aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb trouwens al met al een goede dag; tentamenuitslag binnen en gehaald, dus +10 ECTS. Het wordt nog wat met mij
Maar het is niet dat het opeens alleen over afvallen gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef Viking84 het volgende:
Hey Muis, het is wel heel stil zo zonder Greys ineens hè?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb trouwens al met al een goede dag; tentamenuitslag binnen en gehaald, dus +10 ECTS. Het wordt nog wat met mij
Jup. Ik heb echt geen tijd meer te verliezen. Maar vind het aan de ene kant ook wel weer leuk, studeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gefeli. 10 ECTS tikt lekker aan.
't Is weer voorbij wat een droom van een showquote:
Viev, kan ik die oogschaduw ook gebruiken zonder mascara?quote:
Bij sommige opticiens hebben ze speciale mascara voor gevoelige ogen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Viev, kan ik die oogschaduw ook gebruiken zonder mascara?
Van mascara raken mijn ogen altijd geirriteerd
Ja? Eens gaan kijken dan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bij sommige opticiens hebben ze speciale mascara voor gevoelige ogen?
Afgelopen maandag mijn een na laatste examen gehad, drie examens op 7 dagen tijd. Slecht daarvoor geslapen maar 't examen voor mijn gevoel wel goed gemaakt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een week?! Maar een paar dagen geleden was je toch zo hard aan het blokken nog?
Gaat de tijd dan zó hard?!
Neequote:
Thanks, en dat party-en heb jij ook wel verdiend dacht ik...jammer dat de meeste mensen het niet echt beseffen op het moment -ik deed dat destijds ook niet- maar...jij beleeft nu de beste tijd van je leven. Geniet er van!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:31 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Afgelopen maandag mijn een na laatste examen gehad, drie examens op 7 dagen tijd. Slecht daarvoor geslapen maar 't examen voor mijn gevoel wel goed gemaakt.
Echt deze week teveel gefeest! Maandag borrel en feest... Mensen schijnen me nog nooit zo dronken gezien te hebben. Wat vier uur slaap per nacht vanaf donderdag, een hele lading stress daarbij en nog een examen achter de rug in combinatie met een hoop alcohol niet allemaal kan doen
Volgende morgen op een nuchtere maag gaan squashen om 14 uur, toch maar ff een kopje koffie, veel water en een snickers gegeten want ik viel bijna dood neer op die baan. Toch nog anderhalf uur volgehouden. 's Avonds weer op een zuipen gezet, volgende dag ook op een zuipen gezet maar nu vergezeld door de waterpijp. En gisteren ben ik weer eens oldskool naar de Tivoli geweest en was ik ook weer lam als een toeter. Hele week heeft me denk ik een euro of 50 gekost, dus 't is wel allemaal binnen de perken gebleven gelukkig. Dat geld was ik ook normaal kwijt aan eten en drinken in Antwerpen dus. Nu even een weekendje bij mijn ouders en wellicht kan ik nog her en der een klusje doen of zo. Moet nog een websiteje afmaken en dan ook incasseren. Want dat begrotingsgat wordt alsmaar groter en groter en 't duurt en duurt voordat de IB-groep geld gaat storten (wat meteen ook weer weg door de rekeningen die liggen)
Goed die 10 ECTS weer in de pocket girl!
Het kán eventueel ook allebei op 1 dagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Ik moet morgen leren maar ik wil eigenlijk ondergoed kopen! Want dat doe ik maar 1 keer per jaar of zo
Donkerrood
Ja maar ik wil een gelbh! En die verkopen ze niet meer bij de H&M volgens mijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
ondergoed kopen neemt idd vast geen dag in beslag
ik heb een gelbh van de Hemaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een gelbh! En die verkopen ze niet meer bij de H&M volgens mij! En bij de livera oid wilden ze me 70AA aansmeren maar ik heb 70B
Ik vind de Hema altijd zo.. "Hema"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een gelbh van de Hema![]()
prima pasvorm, zit lekker en is goedkoop
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Thanks, en dat party-en heb jij ook wel verdiend dacht ik...jammer dat de meeste mensen het niet echt beseffen op het moment -ik deed dat destijds ook niet- maar...jij beleeft nu de beste tijd van je leven. Geniet er van!
ik heb ook niet gezegd dat 't sexy is, wel dat ze ze hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind de Hema altijd zo.. "Hema"
totaal sexloos
Nóóit stoppen met je studie, grote kans dat je er later spijt van krijgtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef zwahiel het volgende:
[..]Dankjewel! Nu nog wat geld in 't laatje en dan zou ik helemaal blij zijn.
Sprak een vriendin over evt. stoppen met de studie en aan het werk gaan, maar zij reageerde met ongeloof: "Je doet nu wat je graag deed, je wilde zo graag naar de uni toe". En dat zette me wel aan het denken. Ben nog wel erg benieuwd wat de examens uitbrengen. Maar 't jaar maak ik zowieso af!
Allemaal positieve!quote:
ik was nog steeds niet naar bed en zie het voor mequote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje rent erachteraan
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal positieve!
Dus wat is daar danen
aan? Leuk toch?
Ik ben ook blij!
Liefste user:Greys
De vriendelijkste/ aardigste user:Greys 9
Wat kunnen we nu worden met deze awards?
Stoer? Rijk? What?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |