quote:Cancer Council Classic
Zondag 18 January 2009
Rymill Park, Adelaide
51km
Stage 1
Dinsdag 20 January 2009,
Norwood to Mawson Lakes
140km
Stage 2
Woensdag 21 January 2009,
Hahndorf to Stirling
145km
Stage 3
Donderdag 22 January 2009,
Unley to Victor Harbor
136km
Stage 4
Vrijdag 23 January 2009
Burnside Village to Angaston
143km
Stage 5
Zaterdag 24 January 2009
Snapper Point to Willunga
148km
Stage 6
Zondag 25 January 2009
Adelaide City Council Circuit
90km*
Weet iemand of hier live streams van zijn, ik wil ze graag plaatsen op mijn nieuwe website :quote:Website Tour Down Under : http://www.tourdownunder.com.au
Niet echt nee. Maar er is natuurlijk wel een mediahype nu.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:58 schreef Ambrosius het volgende:
Zo'n boeiende ronde is het ook niet natuurlijk, daarnaast middenin de nacht.
Want iedereen verwacht van Armstrong natuurlijk dat ie alle etappes in de TDU gaat winnenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar er is natuurlijk wel een mediahype nu.
Ik denk lek gereden. Leezer is ook lek gereden en heeft daarna meteen rechtsomkeerd gemaakt naar het hotel. Dit criterium telde toch niet mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:37 schreef wimderon het volgende:
Rogers gevallen? Of waarom is hij afgestapt? Is toch wel een van de kanshebbers voor de TDU lijkt me.
en hier kun je nog wat van dat dringen zien: http://player.sbs.com.au/(...)hlights-TDU-Classic/quote:Brown mal wieder unfair
Von Ronny Scholz
19.01.2009 - (rsn) - Wir haben uns gestern wirklich gefreut über den zweiten Platz von Wim Stroetinga. Am Abend konnten wir uns das Rennen noch mal im TV anschauen. Wim hatte im Finale sicher die höchste Endgeschwindigkeit, aber Graeme Brown von Rabobank, der ja bekannt ist für seine unfaire Fahrweise, hat ihn regelrecht weggeboxt. Dadurch hat Wim viel Schwung verloren, der ihm dann am Ende natürlich gefehlt hat.
hier wat betere beelden, althans in het geheel en de sprint vanaf een andere positiequote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Tommeke het volgende:
Moeilijk te zien, maar je ziet Stroetinga eerst wel naar de zijkant en later er weer tussendoor. Knappe sprint als je het zo bekijkt. Jammer dat er een paar mensen door het beeld lopen
Ik ook, hopen op een seizoen met weinig dopinggezeur en mooie koersenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
ik heb weer zin in het wielerseizoen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:19 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook, hopen op een seizoen met weinig dopinggezeur en mooie koersen.
Reed McEwen in de Tour ook al niet tegen zo'n PMU handje op? Die dingen kunnen best pijn doen aangezien ze daar met >60km/h voorbij knallenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:41 schreef Beregd het volgende:
mcEwen heeft een goed excuus voor zijn pas vierde stek:
McEwen spurt tegen een fototoestelRobbie McEwen (Katjoesja) eindigde vierde, maar de spurt verliep niet feilloos voor de Australiër. Hij reed tegen een fototoestel van een supporter aan. McEwen hield er een gezwollen arm aan over.
Hij trok na de finish naar het ziekenhuis. Daar zal blijken hoe ernstig de blessure is. "Ik denk niet er een breuk is, maar kijk hoe gezwollen mijn arm is", kreunde McEwen tegen een journalist.
Van Bon ook een keer in de Tour, volgens mij toen ze in Deutschland waren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef Sautor het volgende:
De geblokte Noor, hoe kon ik het vergeten
McEwen naar eigen zeggen ook:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef Gillingham het volgende:
Nee, dat was Thor Hushovd die er nog een lelijke blessure aan overhield.
Leuk dat het seizoen weer begonnen is!
Wel gewoon in het grote peloton gefinished vandaag...quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:45 schreef Beregd het volgende:
mcewens arm zag er alleszins niet mooi uit, zag ik gisteren in het nieuws, stond serieus dik.
Reus is volgens de Rabo site "gewoon" gelost en heeft dan opgegevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:23 schreef TheArt het volgende:
Kai Reus overigens o.a. met Greipel gevallen en moeten opgeven. Hopelijk is het niet te erg.
Brown wint de sprint van een groep van 47 man. De rest gelost op het heuvelachtige terrein. Heeft clown een cursus klimmen gehad ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |