Ik had gehoopt dat we samen konden shoppen voor een-parige schoenen en mono-leggingsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb genoeg realiteitszin dat mensen die er niet direct emotioneel bij betrokken zijn niet voortdurend zitten te wachten op mijn depri verhalen over (wannabe-) tumoren.
Maar dat is helaas iets wat momenteel erg in mijn leven speelt en dat kan ik niet voortdurend ontkennen, al zou ik dat graag willen, believe me.
Ik wil het liefst gewoon gezellige, grappige ,en af en toe bitchy Vivi zijn natuurlijk, ipv kankergirl.
Ik was nog niet bijgelezenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef Vivi het volgende:
Ja en ik heb al wat meiden verveeld per PM idd. Sorry hoor, het zit me gewoon enorm hoog.
Precies, een irritante ergerlijke betweterige dramkont zijn heeft ook voordelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt zelf al ervaren dat niet elk verhaal een happy ending heeft. Dat maakt het lastig om jezelf vast te klampen aan een 'het komt allemaal vast wel goed'. Het is kut. Maar er is nog geen reden om het ergste aan te nemen. Afwachten en duimen. (Goed dat je om een second opinion hebt gevraagd!)
En ik maar wachten in die WC (links naast de KLM-balie)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:44 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik heb nog even aan jou gedacht vanmiddag, op schiphol.
Zeg, we hadden dinsdag afgesproken, toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik maar wachten in die WC (links naast de KLM-balie)
Ja, ik zei al tegen mijn moeder dat ze zich straks vanuit de hemel schuldig voelt dat ze altijd heeft lopen klagen over haar kromme teenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we samen konden shoppen voor een-parige schoenen en mono-leggings![]()
die betrokkenheid is er wel degelijk, ik denk dat je je daar nog in vergist![]()
Ik geloof niet dat het bij de dames hier al ophoudt hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
Ja, ik zei al tegen mijn moeder dat ze zich straks vanuit de hemel schuldig voelt dat ze altijd heeft lopen klagen over haar kromme teen.
En dat weet ik wel, maar het houdt ergens op, en dat is logisch![]()
Ja, ik wilde perse niet te laat zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:50 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, we hadden dinsdag afgesproken, toch?
Proestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Viev, als je nog een keer het woord 'verveeld' gebruikt, trek ik je op de volgende Puppelavond keihard aan je haar!
So there!
*hug*
Wat liefquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Viev, als je nog een keer het woord 'verveeld' gebruikt, trek ik je op de volgende Puppelavond keihard aan je haar!
So there!
*hug*
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
So there!
*hug*
Het is ook niet de bedoeling dat je minder eet, maar juist meer en vakerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kan het zijn dat ik kou-aanvallen krijg vanwege de dieetwissel/minder eten? Mijn GOD, wat heb ik het koud.
En eenvoor Vivi. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je op zit te vreten. Niets anders te doen dan wachten.. Bah.
Calvin &Hobbesquote:
ja, ik heb een afwijking...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik val alleen maar op oudere mannen.
Pica's??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe jas gespotHij was voor de halve prijs en ik wil m
nog steeds boel centjes maar ik ga m toch ff halen denk ik
Dat jongetje van net was best leuk! Alleen jammer van die moederquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, ik heb een afwijking...
toen ik 16 was viel ik op jongens van 20, maar nu ik 26 ben nog steeds
neuh, kan toeval zijn, of je bent wat grieperig aan het worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jamaar, jamaar. Ik kom er gewoon niet aan toe!.
Maar is het wel waarschijnlijk daardoor? Want anders is 'r iets mis met me. Normaal loop ik met 'n t-shirtje door de uni, nu zit ik met een trui aan te bibberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |