Niemand want mijn vaste nummer doet het al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar euh, wie jou belde zullen we dus nooit weten, want je nam niet op.![]()
![]()
![]()
Sommigen lezen niet alles na.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach laat hetDie is lekker in spanje gebleven. Daar hebben ze geen internet
quote:
lekker belangrijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommigen lezen niet alles na.
Manu zit nu volgens mij ergens in Manchaster.
Dat schreef hij al vóór hij naar Barcelona ging.
Maar ik kan me erin vergissen.
Overquote:
Jeuj! Kom je helpen?quote:
Oeh, die is wel heel blij!quote:
Blije herrie dan..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh, die is wel heel blij!![]()
Doe maar herrie!
Jou pestenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]Je zit me te pesten .. En ik heul gevoelig
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel zonder jou hoor!![]()
Bart niet lezen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel zonder jou hoor!![]()
Opgelost slotjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jou pesten![]()
Ben ook heel gevoelig. Wil graag met jou altijd door hetzelfde deurtje kunnen!
Offspring die zijn soms wel leukquote:
Goed genoeg!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stuk minder blij, iets minder herrie![]()
Niks was een vallende sterquote:
Waarschijnlijk een software updaten die je niet in de gaten heb. En dan reboot dat kreng zich zelf. Ik haat dat. Ik maak dat zelf wel uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Al twee keer binnen een uur schakelde mijn computer zichzelf zo maar uit. Geen idee waarom. Baal er wel van.
Jij ziet gewoon even een vallende ster voor je raam langsschieten ofzo?quote:
Weet niet wat er aan de hand is met mijn computer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok meer van dat depri spul dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok meer van dat depri spul dan![]()
![]()
Ja ik wel, maar ik heb dat zelf ook wel 's gek genoeg bij youtube-linkjes van anderen, serieus.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet niet wat er aan de hand is met mijn computer.Ik heb er geen geluid bij. Jij wel
Bon nuit Soury.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
Ik wens jullie een aangename nacht. bagger ze
Het gaat zwaar worden denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
nu al?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar ik heb dat zelf ook wel 's gek genoeg bij youtube-linkjes van anderen, serieus.
Ja hè?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op zich wel lekker, maar beetje een kuttekst.
Ja dat YT gepost is niks voor me ... Verhuis dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
nu al?![]()
Nou ja trusten dan maar![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat YT gepost is niks voor me ... Verhuis dus
Ow sorry, doe ik anders nooit hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebeurt hier anders nooit hoor, liedjes posten!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ow sorry, doe ik anders nooit hoor![]()
Liesje vroeg liedjes![]()
Ik stop nu onmiddellijk..
iets leuksquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gebeurt hier anders nooit hoor, liedjes posten!![]()
Maar vertel eens iets leuks?
Valt me tegen van Frits, had op zijn minst toch een leuk plaatje van een leuke kerel verwacht voor de meisjes hier.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Good Job!![]()
Soury slaap al denk ik, dus doe nog maar wat herrie!
Ze heeft wel een punt. Ik vind die YT ook niet echt bijdragen aan de voortgang van een topic.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |