geen idee, ik ga iig zo een bakkie patatjes scorenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:03 schreef Registratiedienst het volgende:
Het_Hupt is moderator. Moet een moderator niet neutraal zijn in deze heftige & emotionele discussie?
Ja maar volgens jou is het patatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat heb ik je gister uitgelegd in mijn topic
Ga je ze kokken, bakken, pureren of maak je er friet van?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen idee, ik ga iig zo een bakkie patatjes scoren
Ik accepteer Van Dale niet als taalauthoriteit!.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef retuow82 het volgende:
Moet ik mijn foto's van het woordenboek er weer bijpakken? In de Van Dale staat helder dat het friet is. Ook op hun site kun je dit vinden.
Het is friet!
Ik weet zeker als het er anders had gestaan dat je mij ermee zou confronterenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik accepteer Van Dale niet als taalauthoriteit!..
dat dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik accepteer Van Dale niet als taalauthoriteit!..
Menseigen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik weet zeker als het er anders had gestaan dat je mij ermee zou confronteren
Omdat je zo ingeburgerd bent op fok ondanks je lage postaantal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Waarom? Omdat ik strijd voor onze patatrechten?
Wilders zal trots op mij zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat je zo ingeburgerd bent op fok ondanks je lage postaantal.
Met friet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Het_hupt het volgende:
Net ff lekker een patatje oorlog verslonden
Dus je noemt het alleen maar patat omdat je opstandig wilt zijn naar je ouders toe? Ah ja, de pubertijd. Gaat wel over. Daarna zul je het weer gewoon friet noemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef Registratiedienst het volgende:
. Maar vroeger noemden mijn ouders vrijdag wel frietdag. Horror! Jeugdtrauma.
Rebelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef Registratiedienst het volgende:. Maar vroeger noemden mijn ouders vrijdag wel frietdag. Horror! Jeugdtrauma.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dus je noemt het alleen maar patat omdat je opstandig wilt zijn naar je ouder toe? Ah ja, de pubertijd. Gaat wel over. Daarna zul je het weer gewoon friet noemen.
ik eet het liever met friet, aardappelen zijn zo droogquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Het_hupt het volgende:
Net ff lekker een patatje oorlog verslonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |