Neih. Dat is voor mensen die geen mening durven te hebben.quote:
Nee hoor het is friet, patat bestaat alleen in de hoofden van mensen in het Noordenquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Neih. Dat is voor mensen die geen mening durven te hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn mening luidt: het kan beide.
patat = aardappel no-brain. Zeg jij ook worst tegen een frikandel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn mening luidt: het kan beide.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Spacefreek het volgende:
[..]
patat = aardappel no-brain. Zeg jij ook worst tegen een frikandel?
Ja een aardappelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
Lekker boeiend dat patat misschien iets anders betekent. Iedereen weet wat je bedoelt als je het zegt!
en waar je vandaan komtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
Lekker boeiend dat patat misschien iets anders betekent. Iedereen weet wat je bedoelt als je het zegt!
Friet is toch ook aardappel. Dus is friet ook patat. Logica? Ik weet niet uit welke sekte jij komt, maar het kan gewoon allebei. Dat is een feit. Kan je nou wel nerdig gaan zeggen dat ik geen mening heb, maar het is gewoon logisch dat het allebei kan. Nutteloze discussie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Spacefreek het volgende:
[..]
patat = aardappel no-brain. Zeg jij ook worst tegen een frikandel?
Nee, friet is gefrituurde aardappel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef CbassNL het volgende:
[..]
Friet is toch ook aardappel. Dus is friet ook patat. Logica?
Da's echt een geniaal tegen antwoord.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, friet is gefrituurde aardappel.
Frieten zijn gemaakt van aardappel. Aardappel is dus slechts het beginproduct. Je noemt brood toch ook niet graan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef CbassNL het volgende:
[..]
Friet is toch ook aardappel. Dus is friet ook patat. Logica? Ik weet niet uit welke sekte jij komt, maar het kan gewoon allebei. Dat is een feit. Kan je nou wel nerdig gaan zeggen dat ik geen mening heb, maar het is gewoon logisch dat het allebei kan. Nutteloze discussie.
PERIOD.
sorry sjaak trekhaak kan je dat ff quoten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef CbassNL het volgende:
[..]
Kan je nou wel nerdig gaan zeggen dat ik geen mening heb, maar het is gewoon logisch dat het allebei kan. Nutteloze discussie.
PERIOD.
nerderiger?quote:Friet is toch ook aardappel. Dus is friet ook patat. Logica?
Gooi jezelf lekker wegquote:geregistreerd op: dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:22
laatste bezoek: 37 seconden geleden.
aantal posts: 21 (gemiddeld 1 per dag)
Ja, discussie is door jou tot een hoger niveau gekomen. Doe je goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:15 schreef Spacefreek het volgende:
[..]
sorry sjaak trekhaak kan je dat ff quoten?
[..]
nerderiger?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:17 schreef CbassNL het volgende: Het is friet, verder ben ik noob
Jawel, de mensen die friet zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:17 schreef CbassNL het volgende:
Er is verder niemand die gelijk heeft..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik zeg altijd FRIET.
STERF PATATMOTHERFUCKERS.![]()
Serieus door deze uitspraak ben ik helemaal om. Zo sterk niets tegenin te brengen.quote:
Ja patat voor homo's is echt erg slim bedacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:40 schreef Spacefreek het volgende:
[..]
Goh, en je kan ook al niet beargumenteren
Is toch ook geen argument nitwit. Enige wat jij doet is afkraken met sterke argumenten komen ho maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef CbassNL het volgende:
[..]
Ja patat voor homo's is echt erg slim bedacht.
Ik heb er nog geen een gezien...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef Rosbief het volgende:
Voor het verdedigen van friet zijn genoeg sterke argumenten te vinden, voor patat moet ik de eerste nog tegenkomen.
Precies. Beste argument van de patat kant is: Het is patat, friet is voor Belgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef Rosbief het volgende:
Voor het verdedigen van friet zijn genoeg sterke argumenten te vinden, voor patat moet ik de eerste nog tegenkomen.
Kijk deel 1quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef error32 het volgende:
Als ik even snel reken kom ik op ongeveer 14,5 miljoen mensen in de friet zone (zuidelijke provincies + belgie) tegen een 12,5 miljoen mensen in de patat zone. Daarom is het dus logischer dat friet de correcte benaming is omdat er meer mensen zijn die dat gebruiken. Dus patat huilies, wen er maar vast aan het is friet als het gefrituurde langwerpige stukken aardappel zijn, en patat zijn de dingen die in het land groeien (Solanum tuberosum).
Reservebelgen wonen in Zeeuws Vlaanderen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:02 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
PATAT!!!!! Friet is voor Belgen en reselvebelgen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:02 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Aardappelen!!!!! Friet is voor coole mensen.
Friet is voor faalhazen. Patat is voor winnaars!quote:
Moet ik weer de Van Dale erbij halen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:06 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
En solanum tuberosum is een aardappel. Patat is gefrituurde aardappel. Dat er van die falers zijn die het niet uit elkaar kunnen halen is irrelevant.
En zelfs Frieda Kroket uit Samson en Gert noemt het patat, dus Belgen kunnen het best. Het is een mentaliteitsprobleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |