Neih. Dat is voor mensen die geen mening durven te hebben.quote:
Nee hoor het is friet, patat bestaat alleen in de hoofden van mensen in het Noordenquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Neih. Dat is voor mensen die geen mening durven te hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn mening luidt: het kan beide.
patat = aardappel no-brain. Zeg jij ook worst tegen een frikandel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn mening luidt: het kan beide.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Spacefreek het volgende:
[..]
patat = aardappel no-brain. Zeg jij ook worst tegen een frikandel?
Ja een aardappelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
Lekker boeiend dat patat misschien iets anders betekent. Iedereen weet wat je bedoelt als je het zegt!
en waar je vandaan komtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
Lekker boeiend dat patat misschien iets anders betekent. Iedereen weet wat je bedoelt als je het zegt!
Friet is toch ook aardappel. Dus is friet ook patat. Logica? Ik weet niet uit welke sekte jij komt, maar het kan gewoon allebei. Dat is een feit. Kan je nou wel nerdig gaan zeggen dat ik geen mening heb, maar het is gewoon logisch dat het allebei kan. Nutteloze discussie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:05 schreef Spacefreek het volgende:
[..]
patat = aardappel no-brain. Zeg jij ook worst tegen een frikandel?
Nee, friet is gefrituurde aardappel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef CbassNL het volgende:
[..]
Friet is toch ook aardappel. Dus is friet ook patat. Logica?
Da's echt een geniaal tegen antwoord.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, friet is gefrituurde aardappel.
Frieten zijn gemaakt van aardappel. Aardappel is dus slechts het beginproduct. Je noemt brood toch ook niet graan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef CbassNL het volgende:
[..]
Friet is toch ook aardappel. Dus is friet ook patat. Logica? Ik weet niet uit welke sekte jij komt, maar het kan gewoon allebei. Dat is een feit. Kan je nou wel nerdig gaan zeggen dat ik geen mening heb, maar het is gewoon logisch dat het allebei kan. Nutteloze discussie.
PERIOD.
sorry sjaak trekhaak kan je dat ff quoten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef CbassNL het volgende:
[..]
Kan je nou wel nerdig gaan zeggen dat ik geen mening heb, maar het is gewoon logisch dat het allebei kan. Nutteloze discussie.
PERIOD.
nerderiger?quote:Friet is toch ook aardappel. Dus is friet ook patat. Logica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |