Als het een lekkerwijf is, raak ik liever haar aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ken de ex van Gregje, wilt iemand mij aanraken?
Het is Wielaertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Wielaart morgen
Ik ben benieuwd of het team beter uit de winterstop is gekomen, of het positiespel beter is en of Sulejmani weer op zijn oude niveau is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Wielaart morgen
Precies, dat is gewoon zijn bouw niets mis meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, Maradona had dat koddige ook altijd..
Nee, dat meisje wil ik wel aanraken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ken de ex van Gregje, wilt iemand mij aanraken?
Nee hij gaat t doen met: van der Wiel, Wielaert, Vertonghen en Schilderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lindgren en Vermaelen dus niet tegen NEC.
Gabri en Enoh in de basis.
Toch benieuwd hoe Van Basten het gaat doen met Silva,Oleguer,Van der Wiel, Wielaert.
Dus we spelen:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij gaat t doen met: van der Wiel, Wielaert, Vertonghen en Schilder
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
AH filmpje met alternatieve einde met Gio ipv Perez
Welk wiel staat waar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus we spelen:
Steek
Wiel - Wiel - Vertonghen - Schilder
Gabri - Enoh
Sulejmani
Suarez - Dario - Urby
Lijkt me een prima opstelling
We moeten maar zien of hij dat nog steeds doet als Lindgren, Enoh en Gabri alle drie beschikbaar zijn.quote:
Gabri hoort ook Nederlands of Engels te spreken, hopelijk ziet hij dat zelf nu eens in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef bloodysunday het volgende:
Gabri hoort ALTIJD in de basis te spelen, hopelijk ziet van basten dat nu eens in
Sowieso niet zo leuk dat het voor ons onbetaalbaar isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, di regeling omtrent de kaartverkoop voor Fiorentina uit is niet zo leuk voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |