Het zit diep he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal van Basten tegen nec beginnen, met die schijnheilige rattenkop van Suarez.. ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
"bakzeil? wat heeft zeilen hier nou mee te maken?"
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal van Basten tegen nec beginnen, met die schijnheilige rattenkop van Suarez.. ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom die komma daar? Nu legde ik een volledig, nutteloze pauze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga je nou serieus in op alle taalfouten van Jorien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:01 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Waarom die komma daar? Nu legde ik een volledig, nutteloze pauze.
Dat je dit nog uit je mond durft te krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Absoluut.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Toch zie ik Pranjic nog steeds graag komen
Mag op de plek van Urby dan. Sulejmani op 10.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Toch zie ik Pranjic nog steeds graag komen
Gabrich, Juan en Marcio Santos?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:
Morgen naar de toekomst met m'n neefjes, we krijgen een voetbaltraining van oud-ajacieden.
Blijft een held jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Afscheid van Galasek op Ajax TV, eredivisie live.
Blijft een goede gozer
en degene die dat onderwerp over die biljarter heeft verzonnen mag ook een nekschot krijgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Blijft een goede gozer
Zeker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Blijft een goede gozer
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en degene die dat onderwerp over die biljarter heeft verzonnen mag ook een nekschot krijgen
Hoezo? Die jongen verteld gewoon hoe hij het meegemaakt heeft, ik vind het wel okéquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en degene die dat onderwerp over die biljarter heeft verzonnen mag ook een nekschot krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |