Misschien moet je aan belsezar vragen of hij ook voor jouw een mooie Braziliaanse mee terug neemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat je van ver haalt is vaak lekkerder ja
Hell no.. dan ben je niet een hoer... kijk als ik iemand leuk vind en ze blijkt cash te hebben en ze vind mij ook leuk heb ik er geen problemen als ze me verwent..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Zou je een rijke dame expres versieren voor haar cash?
Ik val niet op braziliaanse... sjorry vind er niets sexy aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je aan belsezar vragen of hij ook voor jouw een mooie Braziliaanse mee terug neemt.
Nee, als ik een dame versier is het omdat ik haar leuk vind en niet om haar geld of status.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Ik begin: Nee, ik zou dan totaal geen eigenwaarde meer hebben.
Dus geen Latina's voor jouw. Wat dan wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik val niet op braziliaanse... sjorry vind er niets sexy aan
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz gewoon hollandse of halfbloedjes
Over het algemeen niet... uitzonderingen hier en daar gelatenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Val jij ook op mensen met een andere huidskleur?
Kut... ik woon om de hoek van jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat je van ver haalt is vaak lekkerder ja
Dan ga je toch verhuizen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kut... ik woon om de hoek van je
goed voor jou, dat ze dan weer niet op mannen valtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kut... ik woon om de hoek van je
Hallooooow... ben nog steeds geen pot... zijn nog steeds mannen die ik leuk vind...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed voor jou, dat ze dan weer niet op mannen valt
klopt, maar ik denk dat die 30% in the real life rondlooptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hallooooow... ben nog steeds geen pot... zijn nog steeds mannen die ik leuk vind...
Latina's en Aziatische damesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.
Misschien als stelling:
+quote:
Nice, pics please.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Latina's en Aziatische dames
en me meidje is 1/2 Mexicaans 1/2 Chinees![]()
Nee, ik wil een vrouw die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Ik begin: Nee, ik zou dan totaal geen eigenwaarde meer hebben.
Dat is nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.
Misschien als stelling:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |