Misschien moet je aan belsezar vragen of hij ook voor jouw een mooie Braziliaanse mee terug neemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat je van ver haalt is vaak lekkerder ja
Hell no.. dan ben je niet een hoer... kijk als ik iemand leuk vind en ze blijkt cash te hebben en ze vind mij ook leuk heb ik er geen problemen als ze me verwent..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Zou je een rijke dame expres versieren voor haar cash?
Ik val niet op braziliaanse... sjorry vind er niets sexy aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je aan belsezar vragen of hij ook voor jouw een mooie Braziliaanse mee terug neemt.
Nee, als ik een dame versier is het omdat ik haar leuk vind en niet om haar geld of status.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Ik begin: Nee, ik zou dan totaal geen eigenwaarde meer hebben.
Dus geen Latina's voor jouw. Wat dan wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik val niet op braziliaanse... sjorry vind er niets sexy aan
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz gewoon hollandse of halfbloedjes
Over het algemeen niet... uitzonderingen hier en daar gelatenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Val jij ook op mensen met een andere huidskleur?
Kut... ik woon om de hoek van jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat je van ver haalt is vaak lekkerder ja
Dan ga je toch verhuizen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kut... ik woon om de hoek van je
goed voor jou, dat ze dan weer niet op mannen valtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kut... ik woon om de hoek van je
Hallooooow... ben nog steeds geen pot... zijn nog steeds mannen die ik leuk vind...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed voor jou, dat ze dan weer niet op mannen valt
klopt, maar ik denk dat die 30% in the real life rondlooptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hallooooow... ben nog steeds geen pot... zijn nog steeds mannen die ik leuk vind...
Latina's en Aziatische damesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.
Misschien als stelling:
+quote:
Nice, pics please.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Latina's en Aziatische dames
en me meidje is 1/2 Mexicaans 1/2 Chinees![]()
Nee, ik wil een vrouw die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Ik begin: Nee, ik zou dan totaal geen eigenwaarde meer hebben.
Dat is nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.
Misschien als stelling:
Hoi RZ, niet dat ik weet. Maar ik ben nu ook niet de juiste persoon omdat te vragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik wil een vrouw die ik leuk vind.
[..]
Dat is nog nooit gebeurd.
Heb ik nog wat gemist?
Heeft ze nog een zus(je)?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://www.foto-uploaden.(...)8782c9b345088001.jpg
Zie foboquote:
nja der zusje is toch oninteressant. Zo dom als wat alleen dan niet blondquote:
Oke laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
nja der zusje is toch oninteressant. Zo dom als wat alleen dan niet blond
Hebben ze nu eindelijk internet in Enschede?quote:
Nee m'n laptop heeft weer een werkende adapterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben ze nu eindelijk internet in Enschede?![]()
Hoi Cue.
Dat is mooi. Ga je nog iets leuks doen die weekend?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee m'n laptop heeft weer een werkende adapter
Nop.. bar weinig.. en jij?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ga je nog iets leuks doen die weekend?
Niks wat ik voel mij ziek.quote:
Ja gezellig he.quote:
Ik hoop voor je dat je dat meisje nog een keer tegen komt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef xFriendx het volgende:
Ben nogal moe op het moment. Met de baan is het weer ff wennen om het ritme op te pakken, opstaan is zo lastig niet, wel het op tijd naar bed gaan. Maak het nog steeds te laat.
Voor de rest was ik vanmiddag vrij (ambtenaar) dus meteen maar ff naar de sportschool om ff te bikkelen. Was wel een dame die m'n aandacht trok (gewoon puur op uiterlijk in dit geval), maar ja, sporten gaat voor. Zie wel of ik haar wat vaker voorbij zie lopen komende tijd en of ik denk dat ik eens een praatje moet maken.
Vanavond lekker luieren en morgen uitslapen tot uurtje of 10 en dan weer sporten![]()
En om ontopic te blijven dan nog maar even een stelling/vraag:
Als je single bent, laat jij jezelf dan minder 'verslonzen' aangezien de buit nog niet binnen is of maakt dat nooit uit, zowel in single als bezette status wil je het uiterlijk/verschijning op orde houden?
Zelf wil ik het hoe dan ook bijhouden, bezet of niet. Ik kan er zelf gewoon slecht tegen als ik niets doe en zo een buikje krijg en moet hijgen na een trap oplopen.
Nou ja, met die tig topics is de kans vrij groot dat de vraag al eens is geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat meisje nog een keer tegen komt.
Deze vraag is al vaker voorbij gekomen.
Ik doe gewoon hetzelfde of ik nu wel of geen relatie heb.
Ach soms komt de topictitel zelfs terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, met die tig topics is de kans vrij groot dat de vraag al eens is geweest
Als single train je meer. kijk maar naar single dames, die zijn beter in figuur dan de gebonden dames. zeker als ze boven de 30 komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef xFriendx het volgende:
En om ontopic te blijven dan nog maar even een stelling/vraag:
Als je single bent, laat jij jezelf dan minder 'verslonzen' aangezien de buit nog niet binnen is of maakt dat nooit uit, zowel in single als bezette status wil je het uiterlijk/verschijning op orde houden?
Zelf wil ik het hoe dan ook bijhouden, bezet of niet. Ik kan er zelf gewoon slecht tegen als ik niets doe en zo een buikje krijg en moet hijgen na een trap oplopen.
Nee. Golddiggers zijn overigens best zielig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Ja, mijn laatste ex bijvoorbeeld, was een Indo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
Een pinda dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Golddiggers zijn overigens best zielig.
[..]
Ja, mijn laatste ex bijvoorbeeld, was een Indo.
Nee, maar ik ben sowieso nooit zo opgedirkt. Beetje gel in m'n haar en klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef xFriendx het volgende:
Pindakaas is nog lekkerder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker hoor, en het eten ook overigens.
Peperkoekquote:
Een heel lange vrouw vind ik niet aantrekkelijk. Maar als ze iets groter dan mij is dan vind ik dat niet erg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Deze vraag zal ook zeker eerder gesteld zijn maar :
Vinden jullie vrouwen langer als jezelf aantrekkelijk ?
Ikzelf dus totaal niet ....
Nee, op de één of andere manier niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Jaaa soms wel, als ze niet te veel langer zijn (< 2 meter of zo). Kan best leuk zijn, maar het geeft verder geen pluspunten. Uiteindelijk gaat het toch om andere dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Ja mja als ze langer als mij is en toch superleuk dan wordt het nog niks. Langer is wel de allergrootste afknapper voor mij dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaaa soms wel, als ze niet te veel langer zijn (< 2 meter of zo). Kan best leuk zijn, maar het geeft verder geen pluspunten. Uiteindelijk gaat het toch om andere dingen
Lange vrouwen zijn opzicht wel aantrekkelijk, lange benenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Dat mag wel uit de OP denk ikquote:Wel even een grande note: het is geen Slowchat.
Mee eensch, weet niet waar het vandaan komt... geeft zo'n mannelijk gevoel als je er langs loopt of zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:50 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn opzicht wel aantrekkelijk, lange benen![]()
Maar kleine vrouwen zijn wel aantrekkelijker
Klopt, het geeft juist geen mannelijk gevoel als je met een vrouw praat die net 1 kop groter isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mee eensch, weet niet waar het vandaan komt... geeft zo'n mannelijk gevoel als je er langs loopt of zo
Hmm, kom er bitter weinig tegen, zeg maar gerust geen, die langer zijn dan ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Je bent zeker 2 m+?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, kom er bitter weinig tegen, zeg maar gerust geen, die langer zijn dan ik.
Lijkt me ook heel raar als ik langer dan de man ben. Heb het wel eens meegemaakt bij een gewone vriend en dat is al vaagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mee eensch, weet niet waar het vandaan komt... geeft zo'n mannelijk gevoel als je er langs loopt of zo
Dat bedoel ik dus, om 1 kop groter te zijn moet de dame in kwestie al snel 15cm langer zijn dan ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:06 schreef Kuwaro het volgende:
Klopt, het geeft juist geen mannelijk gevoel als je met een vrouw praat die net 1 kop groter is![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel raar als ik langer dan de man ben. Heb het wel eens meegemaakt bij een gewone vriend en dat is al vaag
15 cm hakken moet ze dan dragenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, om 1 kop groter te zijn moet de dame in kwestie al snel 15cm langer zijn dan ik.
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:53 schreef Kluts het volgende:
Solliciterend, weer in Apeldoorn wonend, en het gaat wel ok eigenlijk sinds lange tijd.
Nog spannende weekendplannen?
Zutphen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed om te horen!(ook al gaat het er bij mij moeilijk in dat mensen met plezier in A'doorn wonen, maar ja... A'doorn - Zutphen gaat niet zo lekker met elkaar
)
Geen spannende weekendplannen... loon + stufi komt volgende week pas dus moet nog even op de centjes letten
Precies. Ik kan me dinsdag al verheugen op 47 euro zorgtoeslag om de laatste dagen van de maand door te komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zutphen.![]()
Bekend verschijnsel ja. Kredietcrisis! Maar het komt allemaal goed uiteindelijk.
je jaagt iedereen wegquote:
je had toch alweer iemand?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:53 schreef Q. het volgende:
Zo. Hoofdpijn. Stom bavaria. Wel weer met boel leuke vrouwen gepraat gisteren..
Na mn laatste scharrel? Nee. Nog niet. Heb er ook niet echt haast mee ofzo. Heb de komende tijd wel even genoeg aan mn hoofd, nieuwe baan enzo. Heb ik heul geen tijd voor een vrouw.quote:
zolang ze voor de koffie weer weg is 's morgens, niks aan de hand tochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Na mn laatste scharrel? Nee. Nog niet. Heb er ook niet echt haast mee ofzo. Heb de komende tijd wel even genoeg aan mn hoofd, nieuwe baan enzo. Heb ik heul geen tijd voor een vrouw.
Dat kost ook energie. Maar daar sta ik momenteel idd wel voor open.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zolang ze voor de koffie weer weg is 's morgens, niks aan de hand toch
Wanneer ga jij, je verjaardag vieren dan? Misschien kunnen wij er gelijk een Meet van makenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemiddag
Mijn vriendin zei gister heel leuk dat ik m'n verjaardag voor de verandering maar eens moest vieren. Dus als er mensen langs willen komen
Dat past niet in m'n kamer johquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:08 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer ga jij, je verjaardag vieren dan? Misschien kunnen wij er gelijk een Meet van maken
Ik vier mijn verjaardag ook nooit. Het is geen verplichting om je verjaardag te vieren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat past niet in m'n kamer joh
Maar denk dat ik het zoals gewoonlijk toch nie ga vieren
Op mijn laatste twee verjaardagen waren alleen maar mensen uit de R&P SC.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag ook nooit. Het is geen verplichting om je verjaardag te vieren.
Heb je dan geen vrienden buiten Fok!?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn laatste twee verjaardagen waren alleen maar mensen uit de R&P SC.
Ik heb helemaal geen vrienden!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan geen vrienden buiten Fok!?
Alleen vage kennisen zeker.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn laatste twee verjaardagen waren alleen maar mensen uit de R&P SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |