Misschien moet je aan belsezar vragen of hij ook voor jouw een mooie Braziliaanse mee terug neemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat je van ver haalt is vaak lekkerder ja
Hell no.. dan ben je niet een hoer... kijk als ik iemand leuk vind en ze blijkt cash te hebben en ze vind mij ook leuk heb ik er geen problemen als ze me verwent..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Zou je een rijke dame expres versieren voor haar cash?
Ik val niet op braziliaanse... sjorry vind er niets sexy aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je aan belsezar vragen of hij ook voor jouw een mooie Braziliaanse mee terug neemt.
Nee, als ik een dame versier is het omdat ik haar leuk vind en niet om haar geld of status.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Ik begin: Nee, ik zou dan totaal geen eigenwaarde meer hebben.
Dus geen Latina's voor jouw. Wat dan wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik val niet op braziliaanse... sjorry vind er niets sexy aan
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz gewoon hollandse of halfbloedjes
Over het algemeen niet... uitzonderingen hier en daar gelatenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Val jij ook op mensen met een andere huidskleur?
Kut... ik woon om de hoek van jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat je van ver haalt is vaak lekkerder ja
Dan ga je toch verhuizen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kut... ik woon om de hoek van je
goed voor jou, dat ze dan weer niet op mannen valtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kut... ik woon om de hoek van je
Hallooooow... ben nog steeds geen pot... zijn nog steeds mannen die ik leuk vind...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
goed voor jou, dat ze dan weer niet op mannen valt
klopt, maar ik denk dat die 30% in the real life rondlooptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hallooooow... ben nog steeds geen pot... zijn nog steeds mannen die ik leuk vind...
Latina's en Aziatische damesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.
Misschien als stelling:
+quote:
Nice, pics please.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Latina's en Aziatische dames
en me meidje is 1/2 Mexicaans 1/2 Chinees![]()
Nee, ik wil een vrouw die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt gelijk MNR:
Ik begin: Nee, ik zou dan totaal geen eigenwaarde meer hebben.
Dat is nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik mij deels in vinden. Tegen een lekkere Aziatische schonen zeg ik ook geen nee. Latina's ook niet.
Misschien als stelling:
Hoi RZ, niet dat ik weet. Maar ik ben nu ook niet de juiste persoon omdat te vragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik wil een vrouw die ik leuk vind.
[..]
Dat is nog nooit gebeurd.
Heb ik nog wat gemist?
Heeft ze nog een zus(je)?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://www.foto-uploaden.(...)8782c9b345088001.jpg
Zie foboquote:
nja der zusje is toch oninteressant. Zo dom als wat alleen dan niet blondquote:
Oke laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
nja der zusje is toch oninteressant. Zo dom als wat alleen dan niet blond
Hebben ze nu eindelijk internet in Enschede?quote:
Nee m'n laptop heeft weer een werkende adapterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben ze nu eindelijk internet in Enschede?![]()
Hoi Cue.
Dat is mooi. Ga je nog iets leuks doen die weekend?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee m'n laptop heeft weer een werkende adapter
Nop.. bar weinig.. en jij?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ga je nog iets leuks doen die weekend?
Niks wat ik voel mij ziek.quote:
Ja gezellig he.quote:
Ik hoop voor je dat je dat meisje nog een keer tegen komt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef xFriendx het volgende:
Ben nogal moe op het moment. Met de baan is het weer ff wennen om het ritme op te pakken, opstaan is zo lastig niet, wel het op tijd naar bed gaan. Maak het nog steeds te laat.
Voor de rest was ik vanmiddag vrij (ambtenaar) dus meteen maar ff naar de sportschool om ff te bikkelen. Was wel een dame die m'n aandacht trok (gewoon puur op uiterlijk in dit geval), maar ja, sporten gaat voor. Zie wel of ik haar wat vaker voorbij zie lopen komende tijd en of ik denk dat ik eens een praatje moet maken.
Vanavond lekker luieren en morgen uitslapen tot uurtje of 10 en dan weer sporten![]()
En om ontopic te blijven dan nog maar even een stelling/vraag:
Als je single bent, laat jij jezelf dan minder 'verslonzen' aangezien de buit nog niet binnen is of maakt dat nooit uit, zowel in single als bezette status wil je het uiterlijk/verschijning op orde houden?
Zelf wil ik het hoe dan ook bijhouden, bezet of niet. Ik kan er zelf gewoon slecht tegen als ik niets doe en zo een buikje krijg en moet hijgen na een trap oplopen.
Nou ja, met die tig topics is de kans vrij groot dat de vraag al eens is geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat meisje nog een keer tegen komt.
Deze vraag is al vaker voorbij gekomen.
Ik doe gewoon hetzelfde of ik nu wel of geen relatie heb.
Ach soms komt de topictitel zelfs terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, met die tig topics is de kans vrij groot dat de vraag al eens is geweest
Als single train je meer. kijk maar naar single dames, die zijn beter in figuur dan de gebonden dames. zeker als ze boven de 30 komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef xFriendx het volgende:
En om ontopic te blijven dan nog maar even een stelling/vraag:
Als je single bent, laat jij jezelf dan minder 'verslonzen' aangezien de buit nog niet binnen is of maakt dat nooit uit, zowel in single als bezette status wil je het uiterlijk/verschijning op orde houden?
Zelf wil ik het hoe dan ook bijhouden, bezet of niet. Ik kan er zelf gewoon slecht tegen als ik niets doe en zo een buikje krijg en moet hijgen na een trap oplopen.
Nee. Golddiggers zijn overigens best zielig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:03 schreef Belsezar het volgende:
Ja, mijn laatste ex bijvoorbeeld, was een Indo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
Een pinda dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Golddiggers zijn overigens best zielig.
[..]
Ja, mijn laatste ex bijvoorbeeld, was een Indo.
Nee, maar ik ben sowieso nooit zo opgedirkt. Beetje gel in m'n haar en klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef xFriendx het volgende:
Pindakaas is nog lekkerder.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker hoor, en het eten ook overigens.
Peperkoekquote:
Een heel lange vrouw vind ik niet aantrekkelijk. Maar als ze iets groter dan mij is dan vind ik dat niet erg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Deze vraag zal ook zeker eerder gesteld zijn maar :
Vinden jullie vrouwen langer als jezelf aantrekkelijk ?
Ikzelf dus totaal niet ....
Nee, op de één of andere manier niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Jaaa soms wel, als ze niet te veel langer zijn (< 2 meter of zo). Kan best leuk zijn, maar het geeft verder geen pluspunten. Uiteindelijk gaat het toch om andere dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Ja mja als ze langer als mij is en toch superleuk dan wordt het nog niks. Langer is wel de allergrootste afknapper voor mij dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaaa soms wel, als ze niet te veel langer zijn (< 2 meter of zo). Kan best leuk zijn, maar het geeft verder geen pluspunten. Uiteindelijk gaat het toch om andere dingen
Lange vrouwen zijn opzicht wel aantrekkelijk, lange benenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Dat mag wel uit de OP denk ikquote:Wel even een grande note: het is geen Slowchat.
Mee eensch, weet niet waar het vandaan komt... geeft zo'n mannelijk gevoel als je er langs loopt of zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:50 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn opzicht wel aantrekkelijk, lange benen![]()
Maar kleine vrouwen zijn wel aantrekkelijker
Klopt, het geeft juist geen mannelijk gevoel als je met een vrouw praat die net 1 kop groter isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mee eensch, weet niet waar het vandaan komt... geeft zo'n mannelijk gevoel als je er langs loopt of zo
Hmm, kom er bitter weinig tegen, zeg maar gerust geen, die langer zijn dan ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:44 schreef BlaZ het volgende:
Je bent zeker 2 m+?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, kom er bitter weinig tegen, zeg maar gerust geen, die langer zijn dan ik.
Lijkt me ook heel raar als ik langer dan de man ben. Heb het wel eens meegemaakt bij een gewone vriend en dat is al vaagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mee eensch, weet niet waar het vandaan komt... geeft zo'n mannelijk gevoel als je er langs loopt of zo
Dat bedoel ik dus, om 1 kop groter te zijn moet de dame in kwestie al snel 15cm langer zijn dan ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:06 schreef Kuwaro het volgende:
Klopt, het geeft juist geen mannelijk gevoel als je met een vrouw praat die net 1 kop groter is![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel raar als ik langer dan de man ben. Heb het wel eens meegemaakt bij een gewone vriend en dat is al vaag
15 cm hakken moet ze dan dragenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, om 1 kop groter te zijn moet de dame in kwestie al snel 15cm langer zijn dan ik.
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:53 schreef Kluts het volgende:
Solliciterend, weer in Apeldoorn wonend, en het gaat wel ok eigenlijk sinds lange tijd.
Nog spannende weekendplannen?
Zutphen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed om te horen!(ook al gaat het er bij mij moeilijk in dat mensen met plezier in A'doorn wonen, maar ja... A'doorn - Zutphen gaat niet zo lekker met elkaar
)
Geen spannende weekendplannen... loon + stufi komt volgende week pas dus moet nog even op de centjes letten
Precies. Ik kan me dinsdag al verheugen op 47 euro zorgtoeslag om de laatste dagen van de maand door te komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zutphen.![]()
Bekend verschijnsel ja. Kredietcrisis! Maar het komt allemaal goed uiteindelijk.
je jaagt iedereen wegquote:
je had toch alweer iemand?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:53 schreef Q. het volgende:
Zo. Hoofdpijn. Stom bavaria. Wel weer met boel leuke vrouwen gepraat gisteren..
Na mn laatste scharrel? Nee. Nog niet. Heb er ook niet echt haast mee ofzo. Heb de komende tijd wel even genoeg aan mn hoofd, nieuwe baan enzo. Heb ik heul geen tijd voor een vrouw.quote:
zolang ze voor de koffie weer weg is 's morgens, niks aan de hand tochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Na mn laatste scharrel? Nee. Nog niet. Heb er ook niet echt haast mee ofzo. Heb de komende tijd wel even genoeg aan mn hoofd, nieuwe baan enzo. Heb ik heul geen tijd voor een vrouw.
Dat kost ook energie. Maar daar sta ik momenteel idd wel voor open.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zolang ze voor de koffie weer weg is 's morgens, niks aan de hand toch
Wanneer ga jij, je verjaardag vieren dan? Misschien kunnen wij er gelijk een Meet van makenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemiddag
Mijn vriendin zei gister heel leuk dat ik m'n verjaardag voor de verandering maar eens moest vieren. Dus als er mensen langs willen komen
Dat past niet in m'n kamer johquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:08 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer ga jij, je verjaardag vieren dan? Misschien kunnen wij er gelijk een Meet van maken
Ik vier mijn verjaardag ook nooit. Het is geen verplichting om je verjaardag te vieren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat past niet in m'n kamer joh
Maar denk dat ik het zoals gewoonlijk toch nie ga vieren
Op mijn laatste twee verjaardagen waren alleen maar mensen uit de R&P SC.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag ook nooit. Het is geen verplichting om je verjaardag te vieren.
Heb je dan geen vrienden buiten Fok!?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn laatste twee verjaardagen waren alleen maar mensen uit de R&P SC.
Ik heb helemaal geen vrienden!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan geen vrienden buiten Fok!?
Alleen vage kennisen zeker.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mijn laatste twee verjaardagen waren alleen maar mensen uit de R&P SC.
En Zwolle en omgeving! Enzo. Maar die komen toch nooit naar verjaardagen van mij want te ver weg en geen oppas voor de kinderen of ze mogen van de vrouw niets anders doen dan op de bank zitten op zaterdagavond.quote:
mja dat krijg je op jouw leeftijd ja dat de mensen in je omgeving zo wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En Zwolle en omgeving! Enzo. Maar die komen toch nooit naar verjaardagen van mij want te ver weg en geen oppas voor de kinderen of ze mogen van de vrouw niets anders doen dan op de bank zitten op zaterdagavond..
Gelukkig heb ik de laatste tijd veel nieuwe single mensen leren kennen. Dat scheelt een heleboel!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja dat krijg je op jouw leeftijd ja dat de mensen in je omgeving zo worden
Ok dan. Moet wel lukken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het nu al gezellig. Zaterdag 2 mei.
Ik kan niet. Oppas voor de katten enzo...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Q. het volgende:
Ik vind het nu al gezellig. Zaterdag 2 mei.
Tof! Heb je weer voor niks zo zitten stressen een paar dagen geleden!quote:
Wat ga je in Marokko doen?quote:
Nu zit ik alleen nog te stressen of ikt kan betalen maar hey ik kan altijd mn lichaam nog verkopenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof! Heb je weer voor niks zo zitten stressen een paar dagen geleden!
Waar kan ik bieden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu zit ik alleen nog te stressen of ikt kan betalen maar hey ik kan altijd mn lichaam nog verkopen![]()
Waarom naar Marokko gaan voor een man? Hier in Nederland zijn er genoeg hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu zit ik alleen nog te stressen of ikt kan betalen maar hey ik kan altijd mn lichaam nog verkopen![]()
en tijnbrein een man zoeken nee studiereis
Ik wil ook wel bieden maar ik heb geen geld. Zou ik ook in natura mogen betalen?quote:
Als je beetje lekker eruit ziet kan je daar aardig mee verdienen jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jammerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
in natura heb ik toch niets aandaar kan ik de reis niet mee betalen
en ik studeer rechten dus het wordt een zeer interessante studiereis. het is voonamelijk gericht op strafrecht de studievereniging waarmee we gaan
ohquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je beetje lekker eruit ziet kan je daar aardig mee verdienen ja
Ja, dus? Weinig verschil met mijn buurt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
dan zit ik in Marokko!
Beetje zelfvertrouwen héquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ohdas dus ook geen optie voor mij
Je ziet er wel leuk uit en je bent nog intelligent ook. Wat wil een man nog meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ohdas dus ook geen optie voor mij
Oeh, marokkaanse straffen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
in natura heb ik toch niets aandaar kan ik de reis niet mee betalen
en ik studeer rechten dus het wordt een zeer interessante studiereis. het is voonamelijk gericht op strafrecht de studievereniging waarmee we gaan
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dus? Weinig verschil met mijn buurt.
Er is wel een verschil. Het weer in Marokko is over het algemeen beter dan in Nederland.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna hetzelfde idd
Waar ga je eigenlijk heen in marroko?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna hetzelfde idd
Wat verwacht je van de studiereis?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
verschillende steden marrakech, rabat en casablanca sowieso
Casablanca!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
verschillende steden marrakech, rabat en casablanca sowieso
Mja het lijkt me interessant allemaal,. ik ben bijna nergens geweest nog dus tis voor mij heel watquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de studiereis?
Waar ben je dan wel geweest in het verleden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja het lijkt me interessant allemaal,. ik ben bijna nergens geweest nog dus tis voor mij heel wat
Vind je reizen wel leuk? Of is Nederland goed genoeg voor jouw?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Rome. Barcelona en parijs that;s it allemaal met de bus met school
Als je werk hebt gevonden na je studie komt dat vanzelf wel. Dus nog even geduld. Hoe lang moet je nog studeren?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind reizen super. Ik heb alleen geen geldboom
Je kan ook met jongere reizen mee gaan. Dan zie je tenmiste nog iets van de wereld voor niet al te veel geld.quote:
Of het eerst nog even voor je zet en dan gauw weer weg is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zolang ze voor de koffie weer weg is 's morgens, niks aan de hand toch
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of het eerst nog even voor je zet en dan gauw weer weg is.
Altijd handig
Koffie, de zwarte motor!quote:
Hier nog een.quote:
Iedereen is welkom hier. Dus ook jij. Zelfs ik ben welkom hier.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet eens of ik hier wel thuis hoor of niet en als ik daar over twijfel dan hoor ik hier meer thuis dan me lief is. Ofzoiets, maar dan logisch!
De vorige TT was: ook niet singles zijn welkom oidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet eens of ik hier wel thuis hoor of niet en als ik daar over twijfel dan hoor ik hier meer thuis dan me lief is. Ofzoiets, maar dan logisch!
Yep. Het gaat niet zo goed. Binnenkort weer vaste stamgast hier ben ik bang!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De vorige TT was: ook niet singles zijn welkom oid
Maar t gaat niet zo goed?
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Het gaat niet zo goed. Binnenkort weer vaste stamgast hier ben ik bang!
Ooh!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Balen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan toch ook alleen uit gaan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen vrienden hebben is best wel kut als je veel zin hebt om uit te gaan
x2quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen vrienden hebben is best wel kut als je veel zin hebt om uit te gaan
Dat werkt niet voor mijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook alleen uit gaan?
Het is dat jullie zo ver uit elkaar wonen, anders zag ik een mogelijkheidquote:
Je moet het zo zien: je gaat niet uit zonder vrienden, maar je gaat uit om nieuwe vrienden te maken!quote:
Tja, misschien was het ook niet zo'n goed voorstel. Zo veel ga ik namelijk nu ook weer niet uit. Ik ga eigenlijk alleen maar naar concerten toe verder niks. En dan ga ik vaak alleen.quote:
Nee dat snap ik. Ben ook een tijdje alleen uitgegaan hier omdat ik gewoon wou dansen. Maar het was toch niet wat ik wou. En mensen stappen niet op mij af en ik ook niet op hen. Dus dat schiet niet opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:48 schreef Ludootje het volgende:
Je moet het zo zien: je gaat niet uit zonder vrienden, maar je gaat uit om nieuwe vrienden te maken!
alles is vlakbij voor mij tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is dat jullie zo ver uit elkaar wonen, anders zag ik een mogelijkheid
Of het moet geen probleem zijn, die afstand
Dus als jij uit gaat wil je plezier maken met vrienden en verder niets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ben ook een tijdje alleen uitgegaan hier omdat ik gewoon wou dansen. Maar het was toch niet wat ik wou. En mensen stappen niet op mij af en ik ook niet op hen. Dus dat schiet niet op
Uhu.. lekker dansen, lol hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
Dus als jij uit gaat wil je plezier maken met vrienden en verder niets.
Dansen kan heel goed zonder vrienden lol hebben ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhu.. lekker dansen, lol hebben
Dansen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhu.. lekker dansen, lol hebben
Ik heb verschillende vrienden, niet echt 1 vriendengroep. Dat is soms ook wel lastig omdat sommige mensen gewoon echt niet matchen bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:59 schreef mrbox het volgende:
Jah soms is dat wel beetje kloten als je zin hebt om wat te doen maar niet echt de mensen er bij kan vinden omdat mee te gaan doen
ik denk dat je wel begrijpt dat het toch anders is. De lol wordt dan een stuk minder voor mij. Vaak genoeg geprobeerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dansen kan heel goed zonder vrienden lol hebben ook.
Ik ken tquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:59 schreef mrbox het volgende:
Jah soms is dat wel beetje kloten als je zin hebt om wat te doen maar niet echt de mensen er bij kan vinden omdat mee te gaan doen
Hmm.. Dat is niets voor mij denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Ludootje het volgende:
Mag even dit topic onder de aandacht brengen voor de niemand-wil-met-me-stappen-singels? [20-2] De foute 80's en 90's FOK!meet!
Jewel joh! Da's harstikke lache!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Dat is niets voor mij denk ik.
Haha ik had het al gezien. Maarja dat duurt nog even hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Ludootje het volgende:
Mag even dit topic onder de aandacht brengen voor de niemand-wil-met-me-stappen-singels? [20-2] De foute 80's en 90's FOK!meet!
Ik denk het niet..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jewel joh! Da's harstikke lache!
Hoewel het moeilijk voor mij is omdat voor te stellen begrijp ik het wel. Jammer dat je vrienden geen zin hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik denk dat je wel begrijpt dat het toch anders is. De lol wordt dan een stuk minder voor mij. Vaak genoeg geprobeerd.
Ja lastig kan dat zijn ja....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb verschillende vrienden, niet echt 1 vriendengroep. Dat is soms ook wel lastig omdat sommige mensen gewoon echt niet matchen bij elkaar.
Ja dat was toch ook je doelstelling van dit weekendquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik ken t
maar heb van de week mn stoute schoenen aangedaan en een vrij onbekend iemand gevraagd of ze dit weekend wat leuks wilde gaan doen
en dat zag ze wel zitten, wij gaan vanavond dus niet thuis zitten joepie!
(net daarna vroegen vrienden wat ik dit weekend deed want ze hadden de kids niet... sja lekker zo heb je niets en zo moet je mensen nee verkopen)
Dat is toch niet helemaal mij ding zo party. Maar misschien moet ik het toch een keer proberen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Ludootje het volgende:
Klinkt tof! Ga er wel ff over nadenken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Ludootje het volgende:
Dat is idd ook lekker lastig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb verschillende vrienden, niet echt 1 vriendengroep. Dat is soms ook wel lastig omdat sommige mensen gewoon echt niet matchen bij elkaar.
Ik vier mijn verjaardag, om die reden, bijna nooit voor vrienden. Als ik dan een keer met een bepaalde groep ben, dan geef ik wel een (paar) rondje(s)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is idd ook lekker lastig.
Daarom twijfel ik ook of ik mijn verjaardag moet vieren. Dan komen er allerlei menen die elkaar totaal niet kennen en ik geen idee heb of ze met elkaar klikken
Je moet meer denken "vind ik het leuk om het te vieren?" Ja -> vier je het en zie je wel hoe het loopt en anders maar nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook of ik mijn verjaardag moet vieren. Dan komen er allerlei menen die elkaar totaal niet kennen en ik geen idee heb of ze met elkaar klikken
precies en dat is geluktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat was toch ook je doelstelling van dit weekend![]()
Ik vier het nooit..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je moet meer denken "vind ik het leuk om het te vieren?" Ja -> vier je het en zie je wel hoe het loopt en anders maar niet
Ik doe dat altijd wel, mensen die echt een andere keer willen komen, komen dan een andere keer. Maar over het algemeen is het niet zo dat ze een hekel aan elkaar hebben, ze kennen elkaar gewoon niet. Maar dat loopt altijd wel los.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga zo even heerlijk in badquote:
Ja oke, maar ik denk dat ik mezelf dan zo raar en opgelaten ga voelen. Zeker als het niet loopt. Weet net. had er al last van toen met m'n ex en een vriendin. Dat klikte ook niet. Maargoed heb nog even de tijd om het te bedenken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd wel, mensen die echt een andere keer willen komen, komen dan een andere keer. Maar over het algemeen is het niet zo dat ze een hekel aan elkaar hebben, ze kennen elkaar gewoon niet. Maar dat loopt altijd wel los.
Ik wou dat ik ook een bad had.quote:
Och, met voldoende drank in huis wordt het vanzelf gezellig. Beetje muziek komt vanzelf goed. Of je spreekt met sommigen gewoon een op een af.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik denk dat ik mezelf dan zo raar en opgelaten ga voelen. Zeker als het niet loopt. Weet net. had er al last van toen met m'n ex en een vriendin. Dat klikte ook niet. Maargoed heb nog even de tijd om het te bedenken.
En geen kringverjaardag van maken natuurlijk. Dat scheelt al ontzettend veel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:21 schreef Kluts het volgende:
Och, met voldoende drank in huis wordt het vanzelf gezellig. Beetje muziek komt vanzelf goed. Of je spreekt met sommigen gewoon een op een af.
Mijn spullen staan zowat in een kring (met extra stoelen erbij)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En geen kringverjaardag van maken natuurlijk. Dat scheelt al ontzettend veel.
Welke meet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Iedereen moet op die meet komen want dan ben ik jarig![]()
Oh diequote:
No can do... werkweekeind.. again...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Ludootje het volgende:
Ook goed. Misschien kom ik dan toch maar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet diede foute 80's en 90's meet
I know! Maar dat komt er bij mij dan echt niet uit op zo'n moment. Het enige wat ik dan denk is: "run!"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:00 schreef PrincePolly het volgende:
MNR, wat doe je? Het enige wat je hoeft te zeggen is: wat doe je als je afgewerkt bent?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[/quote
[quote]Op zaterdag 17 januari 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ooh!![]()
Als vrienden ging het prima, maar als geliefden?quote:
* Adolecens kijkt je even diep in je ogen aan!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
Godvergeten k*tzooi, wat ik vandaag heb meegemaakt.. ik zou mezelf bijna achterlijk noemen. Bijna dan
Ik ben dus aan het shoppen met een vriendin. Op een gegeven moment wil ik de Mexx inlopen, dus gaan we daar naar binnen. Dus we staan daar zo een beetje hardop te praten over wat we zien en wat we van dat en dat truitje vinden. Dus ik loop zo, kijk ernaar en zeg "schon". Op dat moment draait de verkoper voor mij zich om (hij was daar truitjes aan het opvouwen) en kijkt mij recht aan. Het was echt net een film
Het eerste wat ik dacht was "wauw! Wàt een lekker ding en die ogen *katzwijm valt. Dus wat doe ik?! Ik zeg zo: "ja, we waren over het truitje aan het praten" (lees: ik ben met haar over een truitje aan het praten, ik hoef geen verkoopadvies). En hij blijft me aankijken en ik draai zo naar mijn vriendin.
Zij zegt zo: "zo zo, het leek wel of daar vonken oversprongen"
Dus ik had zoiets van 'hij kijkt me in een keer aan man!". Natuurlijk heb ik nog een paar keer achterom gekeken en ik had echt een paar vibes tijdens het aankijken. Uiteraard was ik weer veel te verlegen en daarom heb ik heel stug vooruit gekeken toen we de winkel weer uitliepen, terwijl mijn vriendin zei dat hij me na zat te kijken.
Echt! Waarom!
Maar goed, het was een leuke ervaringMaar met zo'n vent wil ik later wel thuiskomen. Mmm-mm-mm!!
![]()
Ik kan er zo wild van worden, ogen - chemistry.. echt!! Ik gun het iedereen!
Echt waar... awwwwquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik dat wel gewoon kan en ook doe
Soms niet, toen ik aan het schoonmaken was in het kantoor waar ik toen werkte met mn schortje voor en er kwam een man in pak binnen die niet op kon houden naar me te kijken (en andersom) ben ik gauw de keuken ingegaan, ik voelde me niet goed genoeg voor hem
Maar dat is jaaaren geleden.
Sorry kerel, only face-2-facequote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:09 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens kijkt je even diep in je ogen aan!
quote:
Hahahaquote:
Jammer, volgende keer beter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Als vrienden ging het prima, maar als geliefden?
Dan zou er niemand meer overblijven die tegen mij wil praten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zou er gebeuren als je het lef hebt om elk leuk persoon die je tegen komt aan te spreken?
Krijg ik vaker een mep in mijn gezichtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zou er gebeuren als je het lef hebt om elk leuk persoon die je tegen komt aan te spreken?
Tuurlijk niet. Een beetje meer zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou er niemand meer overblijven die tegen mij wil praten?
ik-zeg-altijd-dat-ik-nooit-een-leuke-meid-tegen-kom-maar-stiekem-ben-ik-gewoon-bang-om-afgewezen-te-worden-syndroom?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou er niemand meer overblijven die tegen mij wil praten?
Gewoon terug meppen die zijn jouw aandacht niet waard.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Krijg ik vaker een mep in mijn gezicht
meer een ik krijg wel aandacht genoeg van vrouwen, maar ik val op de lastige types syndroom ben ik bang.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
ik-zeg-altijd-dat-ik-nooit-een-leuke-meid-tegen-kom-maar-stiekem-ben-ik-gewoon-bang-om-afgewezen-te-worden-syndroom?
Klinkt als iets wat ik ook kan hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
ik-zeg-altijd-dat-ik-nooit-een-leuke-meid-tegen-kom-maar-stiekem-ben-ik-gewoon-bang-om-afgewezen-te-worden-syndroom?
ik-zou-eigenlijk-mijn-verwachtingspatroon-naar-een-realistischer-niveau-moeten-bijstellen-en-mij-niet-langer-aan-een-ideaalbeeld-vastklampen-syndroom dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
meer een ik krijg wel aandacht genoeg van vrouwen, maar ik val op de lastige types syndroom ben ik bang.
Nee mijn verwachtingspatroon is niet echt dat je zegt hoog gegrepen, verre van een ideaalbeeld eigenlijk. Misschien val ik wel juist op degene die het minst bij me passen op het moment.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
ik-zou-eigenlijk-mijn-verwachtingspatroon-naar-een-realistischer-niveau-moeten-bijstellen-en-mij-niet-langer-aan-een-ideaalbeeld-vastklampen-syndroom dan?
Tja, de enige manier om er van af te komen is zelf beseffen dat het ook anders kan, dat het knopje om gaat in je hoofd en dat je ineens beseft dat dat het er niet toe doet hoe anderen over je oordelen, zolang jij maar tevreden bent met je keuzes.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik ook kan hebben
Hmm, dat herken ik ook wel gedeeltelijk. De vrouwen/meisjes waar ik me het meest tot aangetrokken voel, hebben altijd "iets". ADHD, prettig gestoord, slist een klein beetje (op een schattige manierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee mijn verwachtingspatroon is niet echt dat je zegt hoog gegrepen, verre van een ideaalbeeld eigenlijk. Misschien val ik wel juist op degene die het minst bij me passen op het moment.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt waar... awwww
Ja, dat gevoel had ik stiekem ook wel een beetjeDe volgende keer vraag ik het wel gewoon, wat ie doet als ie klaar is met werken.
Ow maar Duimelot, die ogen, die haren, dat gezicht en gewoon kijken he?Heerlijk!
Voordat ik dat knopje kan opzetten moet er nog heel wat gebeuren. Maar daar ben ik wel mee bezig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja, de enige manier om er van af te komen is zelf beseffen dat het ook anders kan, dat het knopje om gaat in je hoofd en dat je ineens beseft dat dat het er niet toe doet hoe anderen over je oordelen, zolang jij maar tevreden bent met je keuzes.
En vaak op je bek gaan, werkt ook. Fake it till you make it!
Om maar even in de R&P sfeer te blijven: Lees eens wat boeken van Anthony Robbins over NLP. Lekker over de top geschreven, maar super positief geschreven!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voordat ik dat knopje kan opzetten moet er nog heel wat gebeuren. Maar daar ben ik wel mee bezig.
Gebruik je geen pleisters, kauwgom of iets anders dat de behoefte naar nicotine wegneemt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:49 schreef Feitosa het volgende:
Sjezus, ben ik onrustig de laatste dagen zeg.![]()
Denk dat het afkickverschijnselen zijn van de nicotine ofzo. Maakt niet uit wat ik doe , ik kan er niet van genieten en me niet concentreren.
Hoop dat het snel voorbij is, want hier word ik even niet goed van.
Sorry, maar dat is niet aan mij besteed. Ik wil nu even niet op mijn problemen in gaan maar dat werkt niet voor mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Om maar even in de R&P sfeer te blijven: Lees eens wat boeken van Anthony Robbins over NLP. Lekker over de top geschreven, maar super positief geschreven!
Cold turkey neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:49 schreef Feitosa het volgende:
Denk dat het afkickverschijnselen zijn van de nicotine ofzo. Maakt niet uit wat ik doe , ik kan er niet van genieten en me niet concentreren.
Vind je kinderen niet gezellig danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, dat herken ik ook wel gedeeltelijk. De vrouwen/meisjes waar ik me het meest tot aangetrokken voel, hebben altijd "iets". ADHD, prettig gestoord, slist een klein beetje (op een schattige manier) of hebben kinderen of zo
Gebruik snusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:49 schreef Feitosa het volgende:
Nicotinekauwgom en pleisters vind ik zo,n onzin.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Cold turkey neem ik aan?
Imho de beste manier. Geen kauwgum/pleisters gebruiken, daarmee geef je voor jezelf toe dat je het nodig hebt en hou je je verslaving in stand. Veel afleiding zoeken werkt het beste
Denk dat het meer het feit is dat je "die er ook even bij krijgt" en daar zit je niet altijd op te wachten..quote:
Oh jawel hoor. Maar ik ben nog student, lijkt me toch raar te combineren met een vrouw met kinderenquote:
Wat moet ik gebruiken?quote:
Ik heb geen enkel idee waarom ik dat getypt heb.quote:
Waar het hart van vol is loopt de mond van overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel idee waarom ik dat getypt heb.
Scandinavisch nicotine pilletjes die je onder je lip plaktquote:
Dat is toen toch ooit bij 'Nu we er toch zijn op vakantie" geweest? Dat schijnt helemaal niet zo goed te zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Scandinavisch nicotine pilletjes die je onder je lip plakt
http://www.sweden.se/templates/cs/Article____13429.aspx
Vast niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toen toch ooit bij 'Nu we er toch zijn op vakantie" geweest? Dat schijnt helemaal niet zo goed te zijn
Het is in ieder geval beter als roken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toen toch ooit bij 'Nu we er toch zijn op vakantie" geweest? Dat schijnt helemaal niet zo goed te zijn
Goede avond Lixiquote:
Mondkanker... lijkt me inderdaad niet geweldig..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
WHOEHOE en weer een chickie voor een date... nu nog pas op 7mei, nu nog ff bewerken dat het eerder gebeurdchickie wil samen met me mee naar een concert van MILLOW
Voor leuke chickies maak ik tijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Straks moet je nee gaan verkopen.
Ik stop niet met roken om alsnog nicotine in pilvorm te nemen. En het is beter DAN of evengoed ALS....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter als roken.
Player.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Voor leuke chickies maak ik tijd
En KZ bedoelde Milow ipv Millowquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik stop niet met roken om alsnog nicotine in pilvorm te nemen. En het is beter DAN of evengoed ALS....
Idd beter dan..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter als roken.
Ja dat klopt maar in Brabant nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik stop niet met roken om alsnog nicotine in pilvorm te nemen. En het is beter DAN of evengoed ALS....
ik woon in brabant.quote:
En je ambieert een baan bij de lokale vuilstort? Want CEO word je niet met dat taalgebruik.quote:
Ja ik zie het, je woont zelfs vlakbij haha.quote:
1 die al soort van iemand heeft leren kennen,quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Player.![]()
Hoeveel chickies heb je dit jaar al gehosseld?
Maar CEO worden ambieer ik ook nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En je ambieert een baan bij de lokale vuilstort? Want CEO word je niet met dat taalgebruik.
Met wie sms jij nog meer!!?!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
1 waarmee ik sms en zeker wil tricken tot een date
hebben jullie nu al een date, of het bed ingedoken met elkaar, of blijf je eromheen draaien??!quote:
dit jaar alleen al?!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 die al soort van iemand heeft leren kennen,
1 belg
1 zeeland
2 nog mee aan het mailen maar daar zal het bij blijven
en 2 waar mee ik ga stappen de 30ste... misschien 3mja die willen liever een man
Ik denk het laatstequote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hebben jullie nu al een date, of het bed ingedoken met elkaar, of blijf je eromheen draaien??!
Met jou sms ik way meerquote:
de 30e.. heb geduldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef Adolecens het volgende:
hebben jullie nu al een date, of het bed ingedoken met elkaar, of blijf je eromheen draaien??!
Nee, jij kan nooit!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dit jaar alleen al?!![]()
jeetje... daar kan ik zelfs niet tegenop
Oehhh dat klinkt beschuldigendquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 die al soort van iemand heeft leren kennen,
1 belg
1 zeeland
2 nog mee aan het mailen maar daar zal het bij blijven
en 2 waar mee ik ga stappen de 30ste... misschien 3mja die willen liever een man
ja sorry hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Met jou sms ik way meer
en op ado
Ja het flirten is niet het probleem voor me... alles wat er na komt wel...quote:
Ik heb ook nog een sociaal leven ja, sorry!quote:
Ik wou zeggen, doe het wel veilig en denk aan de condooms, maar ja.. uuh.. laat maarquote:
Blijkbaar heb ik skillsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja sorry hoor!
Het jaar is nog maar 17 dagen bezig! Dat beloofd wat voor de rest van het jaar!
quote:
Ik heb dan weer meer succes volgens mij, met wat erna komtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja het flirten is niet het probleem voor me... alles wat er na komt wel...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een sociaal leven ja, sorry!
Maar zeg nooit nooit!
Wel lief hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:30 schreef Adolecens het volgende:
Ik wou zeggen, doe het wel veilig en denk aan de condooms, maar ja.. uuh.. laat maar
hmm iets specifieker?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja het flirten is niet het probleem voor me... alles wat er na komt wel...
Er is altijd wel een soort van klik vriendschappelijk.. vaak blijft het daar bij.. als ik iemand leuk leuk vind vind die mij niet op die manier leuk... en v.v.quote:
Hoezo? we zijn nu ontopic bezig.. hoe deze chick meer dates scoort met damens dan de heren hierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:33 schreef Ludootje het volgende:
Ik geef deze reeks nog 2 dagen voordat hij gesloten wordt ivm SC
Ligt eraan hoe je het bekijkt, jij spreid je winkansen, ik zet gerichter inquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Er is altijd wel een soort van klik vriendschappelijk.. vaak blijft het daar bij.. als ik iemand leuk leuk vind vind die mij niet op die manier leuk... en v.v.
enne ado... Ik ben niet het "duik gelijk de koffer in type"
Mischien ben je gewoon te veeleisend?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Er is altijd wel een soort van klik vriendschappelijk.. vaak blijft het daar bij.. als ik iemand leuk leuk vind vind die mij niet op die manier leuk... en v.v.
enne ado... Ik ben niet het "duik gelijk de koffer in type"
Niets mis met standaards...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mischien ben je gewoon te veeleisend?
Daar kan je heel goed je bladmuziek op zetten iddquote:
Dat bedoel ik! Hoe moet je anders je bladmuziek lezen?!?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar kan je heel goed je bladmuziek op zetten idd
Tja Ludootje, dat had ik ook al gezien. Positieve is wel dat al veel mensen hun weg naar de SC gevonden hebben ondertussen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:33 schreef Ludootje het volgende:
Ik geef deze reeks nog 2 dagen voordat hij gesloten wordt ivm SC
Ach ja , er zit bij de komende dates vast wel wat tussen dan.quote:
Ook al is dat niet zo, ik hou er een gezond sociallife aan overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach ja , er zit bij de komende dates vast wel wat tussen dan.
Hoe ronsel je die vrouwen allemaal?!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ook al is dat niet zo, ik hou er een gezond sociallife aan over
ohja was nog bijna 1tjickie vergeten uit heerhugowaarddaar gaat ook nog wel een date inzitten gok ik
Maar ze zegt juistquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe ronsel je die vrouwen allemaal?!
"Hoi, ik ben bi en heb zin in een leuke date, neuken?"
quote:enne ado... Ik ben niet het "duik gelijk de koffer in type"
Ik heb dan ook liever het bed dan de kofferquote:
Lexa, RP en Paiqquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe ronsel je die vrouwen allemaal?!
"Hoi, ik ben bi en heb zin in een leuke date, neuken?"
Tja jij en duim moeten maar uitvechten wie er naast mij ligt in bedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever het bed dan de koffer
Maar wel duidelijk dat je bi bent, overwegend bi zelfs en het leuk lijkt als er meer zou kunnen gebeuren?quote:
Meer als in seks? Dat is toch geen vereiste bij een date?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk dat je bi bent, overwegend bi zelfs en het leuk lijkt als er meer zou kunnen gebeuren?
Vrouwen zijn gewoon zoooo veel lekkerder dan mannen... en als ik mannen zou daten dit jaar zou ik geen tijd meer voor mijzelf over hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk dat je bi bent, overwegend bi zelfs en het leuk lijkt als er meer zou kunnen gebeuren?
ik heb het niet over sex CGquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meer als in seks? Dat is toch geen vereiste bij een date?
laat maar, dat was de vraag nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon zoooo veel lekkerder dan mannen... en als ik mannen zou daten dit jaar zou ik geen tijd meer voor mijzelf over hebben
Daardoor heet het toch een date? Anders is het gewoon afspreken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:49 schreef Adolecens het volgende:
ik heb het niet over sex CGgewoon meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |