Hier ben ik!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef Belsezar het volgende:
Maar, jij bent Vruchtje niet. Wat heb je met haar gedaan?
Je bent weer in zo'n buiquote:
Uhh, zeg jij het eens.quote:
Ja, schuldig. Toch niet zo slim als ik dacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent weer in zo'n bui
Je weet best dat ik het tegen Nectarientje had natuurlijk.Gaan we nu slimme dawg spelen?
Lose the pony, when am i moving in?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hier ben ik!Veilig en wel! In mijn eigen huis met room for a swimmingpool and a pony! (mits dat beest kan traplopen)
Dier krijgt niet eens een eigen kamertje en het zwembad wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hier ben ik!Veilig en wel! In mijn eigen huis met room for a swimmingpool and a pony! (mits dat beest kan traplopen)
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dier mag in mijn slaapkamer natuurlijk! Dan kan hij via het raam gras eten op het balkon! ofzo..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
Dier krijgt niet eens een eigen kamertje en het zwembad wel?
Ik zou het niet weten. Lijkt me niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dier mag in mijn slaapkamer natuurlijk! Dan kan hij via het raam gras eten op het balkon! ofzo..
Maar volgens mij kunnen paarden geen trap lopen toch?
Nee, jij voldoet dan niet aan mijn planning van rijke man met veel grond en een groot huis natuurlijk. Duhquote:
Geen idee. Volgens mij niet nee. Hooi is beter. Gewoon een baal hooi op je balkon neerlegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dier mag in mijn slaapkamer natuurlijk! Dan kan hij via het raam gras eten op het balkon! ofzo..
Maar volgens mij kunnen paarden geen trap lopen toch?
Zo kom je nooit aan de man.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, jij voldoet dan niet aan mijn planning van rijke man met veel grond en een groot huis natuurlijk. Duh
Dat is een fijn liedjequote:
Hij heeft anders wel een stoere bak, met van die goudkleur velgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, jij voldoet dan niet aan mijn planning van rijke man met veel grond en een groot huis natuurlijk. Duh
Tssss, je hebt nooit foto's gezien van mijn landhuis in Brazilie met 20 hectarequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die het snapt naast de mannen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een stoere bak, met van die goudgekleurde velgen.
Groot grondbezitter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tssss, je hebt nooit foto's gezien van mijn landhuis in Brazilie met 20 hectare
Ja, en een kast van een huis in een tropisch oord. De patser.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een stoere bak, met van die goudkleur velgen.
Neuh dat zijn mijn ouders en tantes en ooms. Opa en Oma hadden vroeger een redelijke boerderijquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef dawg het volgende:
Fruitmeisje, op fok zul je geen rijke man tegenkomen. Enkel mannen die de rekening willen splitten.
Goed nummer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en een kast van een huis in een tropisch oord. De patser.![]()
En nu gooi je je eigen ruiten inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:14 schreef Belsezar het volgende:
Neuh dat zijn mijn ouders en tantes en ooms. Opa en Oma hadden vroeger een redelijke boerderijNu pachten anderen het land.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en een kast van een huis in een tropisch oord. De patser.![]()
Rijkdom is ook niet alles. Geluk is veel belangrijker.quote:
Nee jij zou dan moeten bedenken dat je nog genoeg tijd hebt om me te bewerken zodat ik geen huwelijkscontract wilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En nu gooi je je eigen ruiten in
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef dawg het volgende:
Zo. Even wat snellers.
[..]
Ja, de mietjes. Snappen ze dan niet dat vrouwen een echte man willen?
Zie je nou Ddawg dat ik heul niet heel vrouwelijk ben?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:18 schreef Belsezar het volgende:
Nee jij zou dan moeten bedenken dat je nog genoeg tijd hebt om me te bewerken zodat ik geen huwelijkscontract wil
Je moet nog wel een hoop leren als golddigger![]()
Zeuren over geld. Tja dat is best wel kansloos.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zie je nou Dawg dat ik heul niet heel vrouwelijk ben?Hoeveel meer bewijs wil je hebben
![]()
En Tijn, ik zei net tegen Dawg dat ik altijd wat moeite heb met mensen die moeilijk doen over geld (en dus bijvoorbeeld iets tot de cent toe splitsen)
Nee. Geld boeit me niet zoveel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
Dus jij zegt dat een man voor alles moet betalen tijdens een date.
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zie je nou Dawg dat ik heul niet heel vrouwelijk ben?Hoeveel meer bewijs wil je hebben
![]()
En Tijn, ik zei net tegen Dawg dat ik altijd wat moeite heb met mensen die moeilijk doen over geld (en dus bijvoorbeeld iets tot de cent toe splitsen)
Metalquote:
Geld moet rollen. Als ik er maar leuke herinneringen aan over hou denk ik altijd.quote:
Ik snap je antwoord niet helemaal. Moet je als man nu wel of niet betalen?quote:
Mij zou dat geen reet uitmaken. Maar lees anders ook even de post van nectarientje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap je antwoord niet helemaal. Moet je als man nu wel of niet betalen?
Nee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
Maar verwacht jij van een man dat hij alles betaalt tijdens een date?
Dan is het mij nu duidelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Mij zou dat geen reet uitmaken. Maar lees anders ook even de post van nectarientje.
aangepastquote:
Oke, ik dacht even dat je van een man verwacht dat hij alles betaalt.quote:
Nee, als hij erop staat (ja, ze bestaan nog) dan ga ik niet in discussie. Maar ik vind het niet tof om uitgebreid de bon te bestuderen 'jij hebt twee wijn gehad en dat is duurder dan twee bier' Dat soort geneuzel ben ik heel snel klaar mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
Oke, ik dacht even dat je van een man verwacht dat hij alles betaalt.
Ligt aan het stel. Ik zou het niet fijn vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I know.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het mij nu duidelijk.
Goede smaak heb je trouwens.
Dat is ook onzin als je dat doet. Gewoon het eindbedrag door twee delen. Klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, als hij erop staat (ja, ze bestaan nog) dan ga ik niet in discussie. Maar ik vind het niet tof om uitgebreid de bon te bestuderen 'jij hebt twee wijn gehad en dat is duurder dan twee bier' Dat soort geneuzel ben ik heel snel klaar mee.
Zodra een vrouw dat verwacht is het een sport om haar alles te laten betalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, ik dacht even dat je van een man verwacht dat hij alles betaalt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook onzin als je dat doet. Gewoon het eindbedrag door twee delen. Klaar.
Dat hangt van de vrouw af. Altijd betalen gaat me vervelen, alles tot op de cent uitsplitsen ook. Ik tref de laatste paar jaar vrouwen waar het überhaupt lastig bij is om ook maar één keer alles te betalenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het iemand met wie ik zo weinig blijk te hebben dat ik met liefde alles betaal om van haar af te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Zodra een vrouw dat verwacht is het een sport om haar alles te laten betalen.
Een muziekje erbij maakt het toch veel gezelliger.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef dawg het volgende:
Again and again, he's posting YouTube-shit.
tijnbrein, tof dat jij tenminste nog zegt dat ik goede muziek post!
oh damn, wil je nog een lang verhaal ook! Wat is er mis met het fijne korte verhaaltje in je fobo!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
Goed bezig. Nu nog een lang verhaaltje in PM en dan heb je het helemaal gemaakt!
Hoer, hoer, hoer!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is het iemand met wie ik zo weinig blijk te hebben dat ik met liefde alles betaal om van haar af te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |