I know.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is het mij nu duidelijk.
Goede smaak heb je trouwens.
Dat is ook onzin als je dat doet. Gewoon het eindbedrag door twee delen. Klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, als hij erop staat (ja, ze bestaan nog) dan ga ik niet in discussie. Maar ik vind het niet tof om uitgebreid de bon te bestuderen 'jij hebt twee wijn gehad en dat is duurder dan twee bier' Dat soort geneuzel ben ik heel snel klaar mee.
Zodra een vrouw dat verwacht is het een sport om haar alles te laten betalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, ik dacht even dat je van een man verwacht dat hij alles betaalt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook onzin als je dat doet. Gewoon het eindbedrag door twee delen. Klaar.
Dat hangt van de vrouw af. Altijd betalen gaat me vervelen, alles tot op de cent uitsplitsen ook. Ik tref de laatste paar jaar vrouwen waar het überhaupt lastig bij is om ook maar één keer alles te betalenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap je antwoord niet helemaal. Moet je als man nu wel of niet betalen?
Dan is het iemand met wie ik zo weinig blijk te hebben dat ik met liefde alles betaal om van haar af te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Zodra een vrouw dat verwacht is het een sport om haar alles te laten betalen.
Een muziekje erbij maakt het toch veel gezelliger.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef dawg het volgende:
Again and again, he's posting YouTube-shit.
tijnbrein, tof dat jij tenminste nog zegt dat ik goede muziek post!
oh damn, wil je nog een lang verhaal ook! Wat is er mis met het fijne korte verhaaltje in je fobo!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef dawg het volgende:
Goed bezig. Nu nog een lang verhaaltje in PM en dan heb je het helemaal gemaakt!
Hoer, hoer, hoer!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is het iemand met wie ik zo weinig blijk te hebben dat ik met liefde alles betaal om van haar af te zijn.
Zolang ik je met enige regelmaat een "Ow L" kan ontlokken...quote:
Die is geschikt voor het fobo, dat zegt al genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh damn, wil je nog een lang verhaal ook! Wat is er mis met het fijne korte verhaaltje in je fobo!
Hahahaha!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang ik je met enige regelmaat een "Ow L" kan ontlokken...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:41 schreef dawg het volgende:
Die is geschikt voor het fobo, dat zegt al genoeg toch?
Ik kan me wel iets bedenken, wil je mij ook wat sturen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat voor verhalen wil jij horen dan!
Vraag Bengeltje maar, die weet het, zegt ze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat voor verhalen wil jij horen dan!
Mijn PM staat ook open natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets bedenken, wil je mij ook wat sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |