Yeah, you and me against the world!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
Geen idee. I am electrified by the prospect of world wide chaos
Al zouden ze het willen MNR. Het is niet tegen te houden. Toen de tsunami kwam was er ook niemand die er een hand voor wilde steken. Had ook niet gelukt. Dit is net zo.
Dus we gaan voor een complete dictatuur!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Yeah, you and me against the world!!!!![]()
[ afbeelding ]
Maar nee, ik vind de wereld en de mensen erop veel te leuk. En soms zou ik willen dat ze snappen wat ik snap
Zo moeilijk ben jij toch niet???quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Yeah, you and me against the world!!!!![]()
[ afbeelding ]
Maar nee, ik vind de wereld en de mensen erop veel te leuk. En soms zou ik willen dat ze snappen wat ik snap
Dat ziet er puik uit!! Die kan ik wel hebben denk ik. Hoe groot moet de pot zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kheb nog een plant voor je. Moet alleen nog in een potje gedaan worden. Echt een nectarientje-plant: kannie stukis overigens nu alleen nog maar 1 spriet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige pagina was wel grappigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo moeilijk ben jij toch niet???
Volgens mij moet ik teruglezen.
Hehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus we gaan voor een complete dictatuur!
Je snapt gvd maar wat ik snap! Niet? Deporteren!
Jaja, het automaatje is er ook weerquote:
Ja! Nee!quote:
Bengelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
Zo moeilijk ben jij toch niet???
Volgens mij moet ik teruglezen.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Trouwens Singles... ik denk dat dat ook einde verhaal is. Waardeer wat je doet, maar dat blijft zichzelf ook keer op keer herhalen. Altijd maar weer die waarschuwing en dan een stelling om vervoglens weer in hetzelfde patroon terug te vallen..
Mag ik dan concluderen dat men er eigenlijk niet zoveel om geeft of meer op zoek is naar een SC als naar een Singles reeks?
MNR, kijk ze snapt het! Zo snel was nog nooit iemand!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja! Nee!
of toch wel maar misschien ook niet
Ik heb 50 posts per pagina hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vorige pagina??? Dit topic is nieuw man.![]()
Moet ik ook nog in een oud topic gaan neuzen.
Mooiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
Jaja, het automaatje is er ook weerHaha.
Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Erbij?
Hehe, als ik 's avonds thuis kom van mijn werk ben ik allang blij dat ik rustig op de bank kan zitten en hangen.
En het is niet zo dat ik het niet wil realiseren... maar als ik alle keuzes over kon doen had ik SPH en daarna Sociologie gedaan. Maar omdat ik last heb van faalangst, heb ik het niet gedaan.
En als het mijn routes zijn, kom ik er vanzelf wel terecht, in een cursus onder werktijd
Meisje toch, wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan echt niet meer samen werken met die mensen op stage
Ik zat net gewoon te janken op de fiets naar huis
Ahhquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
MNR, kijk ze snapt het! Zo snel was nog nooit iemand!
Lieverd....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ahh, dat is zo kut!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Heb HRM en Informatica gedaan, maar daar ga ik later een keertje op in, als je het goed vindt. Wil nu eten weten wat er met Rhu isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:12 schreef automatic_ het volgende:
Wat doe je nu dan?
Ik heb MWD gedaan (al heb ik ook genoeg SPH vakken gehad) en wilde eerste een master Sociologie, maar dat zou dan puur zijn omdat het korter is. Uiteindelijk toch maar voor Psychologie gegaan, ook al is dat gewoon Bachelor.
MNRquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Weet je wat het ook een beetje is MNR de lol is een beetje van het topic af. Weinig echt datende mensen of iig mensen die de ervaring delen enzo, dat maakte het "vroeger" wel apart. Nu is het zo meer een SC.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Trouwens Singles... ik denk dat dat ook einde verhaal is. Waardeer wat je doet, maar dat blijft zichzelf ook keer op keer herhalen. Altijd maar weer die waarschuwing en dan een stelling om vervoglens weer in hetzelfde patroon terug te vallen..
Mag ik dan concluderen dat men er eigenlijk niet zoveel om geeft of meer op zoek is naar een SC als naar een Singles reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |