Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Deceit het volgende:
neh zondag vrij, maandag weer werken, t/m vrijdag 13.00 uur en dannnn weekend tot dinsdag 13.00.. dan weer tot 9 aja.. kutweekend nu =]
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben weg... fijn weekend!
Had je debbie moeten bellenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben gewoon kippensoep aan't maken
Doe mij een kom soepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben gewoon kippensoep aan't maken
Nah ik kreeg de instructies via MSNquote:
Als ie klaar is zal ik je een kop doenquote:
Heyquote:
oeps hoi p00pquote:
Jah thuis mag ik weerquote:
Oh nicequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef tripack het volgende:
zit ik lekker op de bank met mijn meisje talladega nights te kijken, wordt ik op eens gebeld.
ineens nog een bedrijf dat misschien in mij geïnteresseerd is
jah al had ik er niet meer echt op gerekent en was al helemaal warm gelopen om ja te zeggen tegen de andere... waar ik weet dat het goed te doen is qua werkquote:
Sm0kez!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 6 dagen en 6 uur, dan heb ik 2 dagen weekend
Natuurlijk, nog 2 uurtjes dan kom ik zaagmans alweer tegen, dan zit ik op de helft van m'n week twee wekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sm0kez!![]()
![]()
Hebben we er nog een beetje zin in??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriendinnetje ja?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk, nog 2 uurtjes dan kom ik zaagmans alweer tegen, dan zit ik op de helft van m'n week twee weken
Toch stiekem ook wel lekker hoor... Nu hoef ik me niet 2 dagen helemaal kapot te zuipen
Gister lag ik voor 12en al redelijk nuchter op bed, vanavond hoef ik wéér niet naar de kroeg (hoewel ik er vast wel weer zal belanden). Maarja, eerst maar ff naar m'n lieftallige vriendinnetje na het werk, dan zien we wel weer verder
En? Sgele?
Heb jij er nog een beetje zin in vandaag?![]()
Nouja... Soort van, gaat iig de goede kant opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vriendinnetje ja?Dat wist ik heul niet
Het is weekend he! Dan heeft Sgele er altijd zin in
Leuk man!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja... Soort van, gaat iig de goede kant op
Je bent zeker weer niet aan het werk he, luie flikker?
Zoals bij jou het geval was..?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuk man!Bij de een vliegt de relatie na 8 jaar de vuilnisbak in, waar de ander gewoon een leuk vrouwtje opduikt
![]()
En nee, ik ben niet aan het werk.. sterker nog, ik kom net m'n nest uit rotten
Ja, helaas welquote:
Auw, pijnlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, helaas welErgens deze week nog even een goed gesprek, maar ik denk niet dat er nog wat te fixen valt.
Ja het is even goed kut, maar het is helaas niet anders.quote:
Ja, al een jaar of 6. Vorig jaar nog het halve huis verbouwd (geen koop gelukkig). Ik heb m'n kleren, gitaar en laptop meegenomen en de rest mag ze houden. Ze zal het harder nodig hebben dan mij... Ik begin wel opnieuw.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, dan ben je wel blij dat je altijd nog even terug kan naar je ouders. Woonden jullie ook samen dan?
Lijkt me ook niet helemaal redelijk hoor... Dan mag jij weer terug naar je ouders en druk opnieuw gaan sparen zodat je uiteindelijk weer opnieuw je spullen kan gaan kopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, al een jaar of 6. Vorig jaar nog het halve huis verbouwd (geen koop gelukkig). Ik heb m'n kleren, gitaar en laptop meegenomen en de rest mag ze houden. Ze zal het harder nodig hebben dan mij... Ik begin wel opnieuw.
Het is mijn eigen keusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet helemaal redelijk hoor... Dan mag jij weer terug naar je ouders en druk opnieuw gaan sparen zodat je uiteindelijk weer opnieuw je spullen kan gaan kopen.
Kan je het niet gewoon beter wat eerlijker verdelen?
Ik kan heul soms best redelijk zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |