Mkejquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
gesprek met mn baas nog niet gehad.. ik wacht wel mooi af..
die arbodude was afgelopen maandag.. die was het toch niet helemaal eens met wat ik wou.. dus ben ik alsnog de l*l..
daarom ook dat overleg met mn baas..nu ja.. euh.. als dat er van komt..
* Moozzie geeft gekke-p een stophoest snoepjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Crazy-p het volgende:
en mn ribben doen zeer..
verdorie.. dat hoesten schiet ook niet op zo :S
jaja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Runx het volgende:
ben er weerff ''peuke'' gerookt met me collega
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij moet echt ongelovelijk veel spyware op je pc hebben staan
Mee rokerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Runx het volgende:
ben er weerff ''peuke'' gerookt met me collega
haha heb ik nog in me ijskast liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning pakt even de fles voor crazy-p
[ afbeelding ]
oja ook jaquote:
nuja.. net gesprek gehad met mn baas.. en toch het aanvraag formulier voor een 2nd opinion bij het UWV mee gekregen.. mjah.. blegh.. geen zin in.. maar ja.. moet dit weekend ff kijken en over na denken.quote:
ik geef het weinig kansquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie geeft gekke-p een stophoest snoepje
Misschien helpt het
Je hebt niets te verliezenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nuja.. net gesprek gehad met mn baas.. en toch het aanvraag formulier voor een 2nd opinion bij het UWV mee gekregen.. mjah.. blegh.. geen zin in.. maar ja.. moet dit weekend ff kijken en over na denken.
hahha jij bent niet stoer want jij rookt nietquote:
Stoer zijn is voor homo'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:52 schreef Runx het volgende:
[..]
hahha jij bent niet stoer want jij rookt niet
!FAILquote:
en, hij moet zeker gelijk met een rolstoel naar huis ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
oja ook ja, me collega had nooit een besneden lul gezien dus ik dacht laat het maar even zien hé
soms ben ik echt te aardig zeg
vriezer en ijskast is toch het zelfde ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
!FAIL
die moet juist in de vriezer.
ik heb er ook altijd eentje liggen. lekker voor als ik thuis kom, even een glaasje
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
oja ook ja, me collega had nooit een besneden lul gezien dus ik dacht laat het maar even zien hé
soms ben ik echt te aardig zeg
nee joh heb hem niet gepakt, hij is geen schaap of lijkt er niet op, liet hem alleen maar zienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en, hij moet zeker gelijk met een rolstoel naar huis ?
lmao.. dat gaat echt niet lukkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw kut
Dan had je vandaag 170 mailtjes moeten doen
Ohw maar dan genoeg voor vandaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao.. dat gaat echt niet lukken![]()
zit nu op iets van 72 ofzo
huh? ik dacht dat het hartstikke normaal was, had ik geleerd tijdens me integratie cursusquote:
heb nog 1.5 uur tijd voor 8 emailsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw maar dan genoeg voor vandaar
Je moet je niet overwerken he
ik heb geeneens pagina 4quote:
ik ook niet komt omdat wij silver layout hebbenquote:
bij 25 posts zit je al op page 6quote:
ja wij maken de blitz runx , wij zijn cool!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet komt omdat wij silver layout hebben
klopt en hip niet te vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wij maken de blitz runx , wij zijn cool!
wij hebben ook di tboek gelezenquote:
klopt jij hebt het voor mij voorgelezen omdat ik het niet zagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben ook di tboek gelezen
[ afbeelding ]
prettig weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten.
prettig weekend allemaal!!*@*$)(@$
prettig weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten.
prettig weekend allemaal!!*@*$)(@$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |