Omdat jij nu eenmaal een feestbeest bent?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
goedemiddag waarom is even de stad in gaan om 1 drankje te doen toch altijd de aanleiding om een héél gezellige avond te hebben?
ben bang dat ik inderdaad niet met een kinder cola in de hoek ga staan...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat jij nu eenmaal een feestbeest bent?
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zondag 18 januari 2009 13:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ben bang dat ik inderdaad niet met een kinder cola in de hoek ga staan...
Ook als je zo brak bent als ik?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
haha wij gingen nog altijd naar brandpunt toe na snowmotion... gewoon weer door zuipen...
heb ik ook altijdquote:Op zondag 18 januari 2009 13:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
goedemiddag waarom is even de stad in gaan om 1 drankje te doen toch altijd de aanleiding om een héél gezellige avond te hebben?
denk dat ik brakker was... kampstaf slaapt nog iets minder... ik stond elke morgen om zes bij de bakker brood te halen... en 's avonds als laatste erin... overdag nog dingen regelen en ski les geven... trust me ik wist soms niet eens meer dat ik leefde...quote:
ja dat gelukkig wel... ook hele goede herinneringen aan... super tijd en super stagequote:Op zondag 18 januari 2009 14:08 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig is het allemaal goed gekomen met je
Jaok, maar als student is het anders héquote:Op zondag 18 januari 2009 14:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
denk dat ik brakker was... kampstaf slaapt nog iets minder... ik stond elke morgen om zes bij de bakker brood te halen... en 's avonds als laatste erin... overdag nog dingen regelen en ski les geven... trust me ik wist soms niet eens meer dat ik leefde...
jawel maar gaf wat bijles voor voor wie de reguliere les te snel ging... één dagje vloeken en tieren en het ging wel beterquote:Op zondag 18 januari 2009 14:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jaok, maar als student is het anders hé
Had je geen instructeurs?
nee dinsdagavond pasquote:Op zondag 18 januari 2009 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat bedoel ik.
Gaat ze morgen weer weg?
nou ja het plan was dus om mee te helpen klussen bij mijn vader in oss.. Inmiddels zit ik in de trein. Hoop dat ik nog wat klustijd over heb.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:30 schreef Crazy-M het volgende:NS is altijd slecht wat dat betreft.
iemand nog plannen voor vandaag ?
mobiel internet is goed!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef styliste het volgende:
[..]
nou ja het plan was dus om mee te helpen klussen bij mijn vader in oss.. Inmiddels zit ik in de trein. Hoop dat ik nog wat klustijd over heb.
ja dat is een punt wat zeker isquote:Op zondag 18 januari 2009 14:37 schreef styliste het volgende:
[..]
zeker weten! Wel jammer dat mijn batterij er zo snel van leeg gaat.
jah, maar is gewoon zo makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |