Naja plus 2 examens die kosten ook nog eens 150 euri ofzo. Koste me een kleine 900 euro volgens mij. Maar ben blij dat ik hem heb zeker met dit natte koude weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:44 schreef styliste het volgende:
ik moet alles zelf betalen. Maar jij hebt er 35 gehad dus dat valt nog wel mee toch?
Ojeetje... Dat is ook knap!quote:
WTF is een gemiddelde?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef styliste het volgende:
[..]
dan zit je dus nog onder het gemiddelde
* Nint Hapt hoofd eraf, steekt hand uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zouden jullie dit opeten:
[ link | afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:15 schreef Nint het volgende:
[..]
* Nint Hapt hoofd eraf, steekt hand uit
Jij ook een stukje?
En wat heeft mijn moeder gekocht?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh, even een Blokkerverhaaltje jongens.
Stinkende kutlui die om 10 over 5 nog uitgebreid in de opruiming staan te neuzen (mensen, we zijn de hele week tot 6 uur geopend en zaterdags ook van 's ochtends vroeg tot 5, KAP MET VLAK VOOR SLUITINGSTIJD NOG BINNEN TE LOPEN. Dan kan je niet meer uitgebreid winkelen, wij willen ook naar huis
.). Willen ze het ook nog eens ingepakt hebben
. Ga toch weg. Kutvolk.
Eer dat we afgesloten waren en weg konden was het kwart voor 6. En bedankt hè. Pfft.
Moet het even kwijt hoor. Dat lucht op
.
Je moederquote:
Marsepein, de foto is een linkje, Ik vraag me alleen af waar het haar van gemaakt is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je moeder.
Anyhow, Ophelia, waar is dat haar van die opeet-baby van gemaakt zeg.. Freaky. Ja ik zat hem nog even rustig te bestuderen na mijn klaagverhaal vandaar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |