abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65112727
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh noes ik voel me niet zo lekker maar ik begin verkouden te worden merk ik nu. Dalijk word ik ziek . Iedereen is al ziek geweest hier behalve ik .

Beter word ik morgen ziek, hoef ik zaterdagaaf niet mee naar feest-van-collega-van-mn-vriend-waar-ik-niemand-ken . Might I add: waar iedereen waarschijnlijk ook nog 's 40+ i .
Vandaag is beter, dan hoef je morgen nog niet mee maar is er een kans dat je nog van je zondag kunt genieten
pi_65112739
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
naar silvester
Van Arie?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:01:11 #53
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_65112754
Zo, dat was het voetballen weer Gaat er iemand vanavond nog wat doen?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_65112767
De kroeg in
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:02:14 #55
239294 PierreTT
pi_65112790
Hier ook Welke kroeg?
pi_65112805
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Van Arie?
pi_65112859
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Vandaag is beter, dan hoef je morgen nog niet mee maar is er een kans dat je nog van je zondag kunt genieten
Idd . Pfft ik haat zulke feestjes.. Maarja niks aan te doen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:04:44 #58
239294 PierreTT
pi_65112892
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Idd . Pfft ik haat zulke feestjes.. Maarja niks aan te doen.
Waarom ga je dan
pi_65112922
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:02 schreef PierreTT het volgende:
Hier ook Welke kroeg?
de buuf
altijd wel gezellig
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_65113011
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:02 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Leuk! Ik heb vorig haar hun allerlaatste show samen gezien in Den Haag, was best bijzonder
Over twee weken ga ik naar Theo Maassen .
pi_65113051
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Waarom ga je dan
Moet mee .

En Tommy: zo duur zijn die prijzen nou eenmaal tegenwoordig, helaas.. . Maar lijkt me wel een leuke show! .
pi_65113071
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Moet mee .

En Tommy: zo duur zijn die prijzen nou eenmaal tegenwoordig, helaas.. . Maar lijkt me wel een leuke show! .
ja dat is ook wel zo maar goed het is niet anders
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:10:34 #63
239294 PierreTT
pi_65113096
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

de buuf
altijd wel gezellig

Ik zit denk ik in de Boekanier
pi_65113116
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Leuk! Ik heb vorig haar hun allerlaatste show samen gezien in Den Haag, was best bijzonder
Over twee weken ga ik naar Theo Maassen.
das wel leuk was vorig jaar nog bij ze en dat was echt wel goede show, maar wel goed dat ze gestopt zijn want het werd wel veel van het zelfde

ga nog ergens in mei naar Javier Guzman, ook wel zin in
pi_65113131
Ik moet werken vanavond .
pi_65113180
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

das wel leuk was vorig jaar nog bij ze en dat was echt wel goede show, maar wel goed dat ze gestopt zijn want het werd wel veel van het zelfde

ga nog ergens in mei naar Javier Guzman, ook wel zin in
Ook leuk! Ik heb dit jaar niet zoveel kaarten liggen, ik had geen geld voor de voorverkoop misschien dat er nog wat last-minute kaartjes komen.
pi_65113188
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Moet mee .

ben blij dat ik nooit moet
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:13:35 #68
239294 PierreTT
pi_65113208
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Jij nodigt jezelf uit
pi_65113301
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Ja, vriendje vind het stom om alleen te gaan terwijl ie een vriendin heeft, is wel logisch dat die meekomt ergens. Snap ik ergens ook wel maarja aan de andere kant: wtf moet ik daar de hele avond doen? :/.

Ik zal het er vanavond maar 's met 'm over hebben..
pi_65113315
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Jij nodigt jezelf uit
nah, maar familie feesjes heb ik nooit zin in
dus jah ga ik ook bijna nooit heen
Ik luister NL-Talig
pi_65113352
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ja, vriendje vind het stom om alleen te gaan terwijl ie een vriendin heeft, is wel logisch dat die meekomt ergens. Snap ik ergens ook wel maarja aan de andere kant: wtf moet ik daar de hele avond doen? :/.

jah inderdaad. als ik een vriendin zal hebben hoeft die van mij echt niet mee als ze niet wil ofzo, mag ze zelf bepalen dan
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:18:28 #72
239294 PierreTT
pi_65113405
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ik ga bijna nooit mee met de feestjes van mn vriendin, omdat ik dan vaak ook zoiets heb van wat doe ik hier Het is haar feestje met haar vrienden/vriendinnen toch?
pi_65113416
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah inderdaad. als ik een vriendin zal hebben hoeft die van mij echt niet mee als ze niet wil ofzo, mag ze zelf bepalen dan
Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe lang je al bij mekaar bent hoor. In het begin is dat inderdaad zo maar hoe langer je bij elkaar bent hoe vreemder het is als je wederhelft niet mee gaat
pi_65113424
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:17 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Zeg je nu.. Maar als je vriendin nooit ergens mee naar toe gaat dan krijg je elke keer van: "hey, is je vriendin er niet bij?" Kijk je moet je ergens een beetje aanpassen hè.. Je bent toch samen (al drie en half jaar intussen), dus 't hoort er soms gewoon bij.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:19:50 #75
239294 PierreTT
pi_65113477
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

nah, maar familie feesjes heb ik nooit zin in
dus jah ga ik ook bijna nooit heen
Het enige waar ik altijd mee naar toe gesleurd wordt is het familiefeest van mn vriendin...maar dat is dan na 15 bier wel gezellig
pi_65113485
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef styliste het volgende:

[..]

Dat ligt er ook wel een beetje aan hoe lang je al bij mekaar bent hoor. In het begin is dat inderdaad zo maar hoe langer je bij elkaar bent hoe vreemder het is als je wederhelft niet mee gaat
denk dat dat gewoon een persoonlijke kwestie is.
Ik zal er geen moeite hebben dat als ik 5 jaar met iemand heb dat die gene niet mee gaat.

Denk ook dat het er aan ligt hoe je zelf tegen een relatie kijkt
Ik luister NL-Talig
pi_65113489
Styliste begrijpt me . Kijk naar avondjes met mijn vriendinnetjes hoeft ie niet mee en als ik verjaardagen heb van een vriendin waar alleen mijn vriendinnen komen dan hoeft ie ook niet mee, maar als ik straks een baan heb en ik heb iets van collega's en iedereen komt met z'n wederhelft, tsja, dan zal ie toch ook met mij mee moeten .
pi_65113543
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:18 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Zeg je nu.. Maar als je vriendin nooit ergens mee naar toe gaat dan krijg je elke keer van: "hey, is je vriendin er niet bij?" Kijk je moet je ergens een beetje aanpassen hè.. Je bent toch samen (al drie en half jaar intussen), dus 't hoort er soms gewoon bij.
mja, zoals ik zeg: persoonlijke mening denk ik
en het laatste wat ik wil is verplichtingen vast stellen.
Dus wel vragen maar als ze nee zegt dan vind ik het ook goed hoor
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:22:27 #79
239294 PierreTT
pi_65113590
Ja, op die manier zit er inderdaad wel wat in Als van iedereen de wederhelft meekomt is het natuurlijk wel zo leuk als die van jou ook meegaat..maar voor de rest hoef ik (en zij trouwens ook) niet overal mee naartoe gesleept te worden
pi_65113638
quote:
Hoteldode om het leven gekomen door geweerschoten
Uitgegeven: 16 januari 2009 15:21
Laatst gewijzigd: 16 januari 2009 15:21

TILBURG - De 22-jarige vrouw uit Made die woensdag in een hotel in Tilburg dood werd aangetroffen, is door geweerschoten om het gebracht. Dat maakte de politie vrijdag bekend nadat sectie op het lichaam was verricht.

Hotelpersoneel trof woensdagmiddag de dode vrouw aan in een hotelkamer aan de Heuvelpoort. De vrouw is woensdag door haar familie als vermist opgegeven, nadat ze de dinsdagavond niet thuis was gekomen.

De politie zet 25 rechercheurs in en is nog altijd bezig met het sporenonderzoek in het hotel. Het onderzoek richt zich ook op de ruzie die op dinsdagavond in de hotelkamer plaatsvond. Hotelpersoneel hoorde kabaal op de kamer en is toen poolshoogte gaan nemen.
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-geweerschoten.html
Ik luister NL-Talig
pi_65113671
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Ja, op die manier zit er inderdaad wel wat in Als van iedereen de wederhelft meekomt is het natuurlijk wel zo leuk als die van jou ook meegaat..maar voor de rest hoef ik (en zij trouwens ook) niet overal mee naartoe gesleept te worden
Hoef ik ook niet, of het is vaak: ah toe, blijven we maar even gaan we daarna weer naar huis. Maar ik snap zijn punt ook wel.
pi_65113686
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Styliste begrijpt me . Kijk naar avondjes met mijn vriendinnetjes hoeft ie niet mee en als ik verjaardagen heb van een vriendin waar alleen mijn vriendinnen komen dan hoeft ie ook niet mee, maar als ik straks een baan heb en ik heb iets van collega's en iedereen komt met z'n wederhelft, tsja, dan zal ie toch ook met mij mee moeten .
Precies wat ik bedoel.
Feestjes van vrienden onder elkaar hang je als wederhelft toch vaak maar een beetje bij. Maar familiefeesten of feesten van het werk waar je je partner mee naar toe kan nemen zijn toch net ff wat anders. Kijk een keertje niet mee gaan kan altijd (mijn vriend heeft ieder jaar 2 nieuwjaarsborrels van de familie van zn pa en van zn ma, dan ga ik ook echt maar 1 keer mee hoor!) maar als je wederhelft keer op keer niet meekomt krijg je allemaal van die vragen en zo... gruwelijk irritant
pi_65113940
pffft, krijg het koud hier op werk
Ik luister NL-Talig
pi_65114765
Hier niet
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_65114833
mja, denk dat mn bier uitwerkt
dus dadelijk maar ff verwarming vol open in de auto
Ik luister NL-Talig
pi_65114884
ik ook
Ik luister NL-Talig
pi_65114906
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:56 schreef existenz het volgende:
Hier niet
o en misschien scheelt het ook als ik de volgende keer niet met mn slaperige kop een dun truitje aan doe
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:06:02 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_65115082
Haha, ik bedacht mij net; Kut! Waar zijn mijn kaartjes voor vanavond!

Maar ik heb ze
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65115752
TVP
quote:
Als je een topic wilt blijven volgen in je My Active topics-lijst, dan kun je dit doen door het plaatsen van een TerugVindPost, een TVP. Je geeft hiermee aan dat je nog niet inhoudelijk op de discussie wilt reageren, maar wel geinteresseerd bent in vervolg posts. Sommige mensen plaatsen een TVP omdat ze de discussie willen volgen, en niet willen reageren.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_65116213
tvptje
pi_65117999
Zo, om 19:00 brabant party op omroep brabant
Misschien dat ik ook weer in beeld kom
Ik luister NL-Talig
pi_65119624
nogal laat dag, maar toch n vraagje. Weet iemand n cafe in tilburg waar ze vanavond live voetbal uitzenden? (dwz, heereveen - Feyenoord) De pub was vroeger altijd n logische keuze, maar volgens mij zenden die geen nederlands voetbal meer uit...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65119754
pfff, gaat goed in Tilburg gister was er dus weer criminaliteit en WEER een overval

1 Overval:
quote:
Cafetaria doelwit van overvallers
TILBURG: De politie onderzoekt de overval op een cafetaria aan de Jan Pietersz Coenstraat. De overval werd omstreeks 20.45 uur gemeld bij de gemeenschappelijke meldkamer. Vijf overvallers waren de zaak binnengekomen. Meerdere personen hadden een vuurwapen en bedreigden de aanwezigen in de zaak. In het cafetaria waren op het moment van de overval drie personen aanwezig, waarvan één klant en twee personeelsleden. Van een klant en het personeel werd geld geëist onder dreiging van vuurwapens. De daders zijn er vandoor gegaan in de richting van de Pelgrimsweg en de Armehoefstraat.

De politie zocht de omgeving af naar de daders en zette hierbij onder andere een politiehond in. Ook werd sporenonderzoek gedaan en werden verklaringen opgenomen van getuigen. Vandaag zal in de omgeving een buurtonderzoek worden opgestart. Van de eigenaar van de zaak en de klant zijn aangiften opgenomen. De politie verstuurde een SMS-Alert naar omwonenden met de volgende tekst: Politiebericht: Overval Snackbar JP Coenstraat. 5 personen vuurwapen en bivakmutsen. Donkeren kleding ongeveer 1.80 m. Vluchtrichting: Spoorlijn. Tips 0900-8844.
1 inbraak in een woning (dader is gepakt)

2 vechtpartijen inclusief messen
NIEUWS
Persberichten
Archief
quote:
9 aanhoudingen voor openlijke geweldpleging

TILBURG: De politie hield donderdagavond in totaal 9 personen aan, nadat twee groepen met elkaar in conflict waren gekomen. Het begon met woorden en vechten in de Heuvelstraat en ontaardde even later op de Broekhovenseweg in een steekpartij en mogelijke bedreiging met een vuurwapen.

Rond 20.00 uur meldde een getuige donderdag een vechtpartij in de Heuvelstraat. Een groep mannen zou hier met elkaar op de vuist gaan. Aan de hand van het signalement werd in de Telefoonstraat een 18-jarige man uit Tilburg aangehouden. Hij zou de tegenpartij meerdere malen hebben geslagen. De gedupeerde was op dat moment al verdwenen. De man werd aangehouden voor verstoring van de openbare orde. Hij is na aankomst op het politiebureau in vrijheid gesteld.

Op dat moment kwam er melding binnen dat er op een parkeerplaats bij een supermarkt aan de Broekhovenseweg iemand een pistool zou hebben getrokken. Bij aankomst bleken de daders te zijn vertrokken in een auto. Een 18-jarige Tilburger was met een mes in zijn hand gestoken, maar had geen directe medische zorg nodig. Hij liet zich behandelen bij de eerste hulp van het ziekenhuis en meldde zich later weer op het politiebureau.
Even later kwam de auto met de man die het vuurwapen zou hebben getrokken de parkeerplaats weer op gereden. De vier inzittenden van de auto, een 18-jarige Tilburgse, een 19-jarige Tilburger, Een 16-jarig meisje uit Goirle en een 24-jarige man uit Tilburg, zijn aangehouden direct aangehouden.
Van de andere partij werden een 16-jarige Tilburger, een 18-jarige Tilburger (de man die gewond raakte aan zijn hand), een 21-jarige Tilburger en een 17-jarige Tilburger aangehouden voor betrokkenheid bij de openlijke geweldpleging.

De parkeerplaats en de supermarkt zijn door de politie tijdelijk afgesloten in verband met onderzoek. Er is tijdens het onderzoek geen vuurwapen aangetroffen. Technisch rechercheurs hebben sporenonderzoek verricht en van getuigen zijn verklaringen opgenomen. Twee getuigen meldden een boksbeugel te hebben gezien, maar over een vuurwapen is niet gesproken.

De twee vrouwen zijn na verhoor in vrijheid gesteld. Ze verklaarden getuige te zijn geweest van de vechtpartij, maar er niet bij betrokken te zijn geweest. De rest van de verdachten is ingesloten voor verder onderzoek.
En:
quote:
Vier aanhoudingen na vechtpartij

TILBURG: De politie verrichtte donderdagmiddag vier aanhoudingen na een conflict in de Reitse Hoevenstraat. Om 13.30 uur meldde een getuige dat er werd gevochten bij de ingang van het winkelcentrum. Een van de betrokkenen zou een mes bij zich hebben.
Op de Alphonsusstraat zag de politie een jongen met een bebloed gezicht lopen. Hij werd aangesproken en bleek in bezit van een klapmes. De 15-jarige Tilburger verklaarde te zijn mishandeld door een leeftijdsgenoot en zijn vader na een conflict. Op aanwijzen van de verdachte hield de politie een 43-jarige man en zijn 15-jarige zoon aan. Ook een 17-jarige jongen uit Tilburg verklaarde door de vader te zijn mishandeld. Ook hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de mishandelingen en is aangehouden. De politie onderzoekt het aandeel van de vier verdachten bij de mishandelingen.
De 15-jarige jongen is naar het ziekenhuis vervoerd en hier werd geconstateerd dat hij een hersenschudding had. De jongen is in vrijheid gesteld.
Bron: http://www.politie.nl/mid(...)ndistricttilburg.asp

En die vrouw in het hotel was doodgeschoten
Ik luister NL-Talig
pi_65123870
klinkt weer gezellig...
pi_65124575
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
klinkt weer gezellig...
jah inderdaad
Ik luister NL-Talig
pi_65125786
HOLA.
pi_65125858
HELA

toch geen kroeg vanavond ...
als ik dat doe ben ik morgen geen fuck meer waard. ben echt kapot van gister. Dus maar ff thuis een juupke achterover slaan en dan naar bed. Begin ook al ziek te worden
Ik luister NL-Talig
pi_65125982
Ik ook . Dat ziek worden dan hè.. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')