ja maar gebruik je wel gps of gebruik je netwerk informatie? want dat is op basis van de masten van he netwerk, maar héél onnauwkeurig en kan tot duizend meter schelenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:54 schreef styliste het volgende:
waarom denk je dat ik lekker zit te interneppen in de trein? Dan maar na 1 dag weer aan de oplader. En ik heb ook google maps maar die is niet heel erg secuur. Als ik bij mijn schoonouders ben denkt google dat ik in het weiland naast de snelweg lig..
true,quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja gebruik het ook véél voor verkeersinformatie http://www.vid.nl/VI/overzicht
Je woont nu wel dicht bij mij in de buurtquote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef PrinceCharles het volgende:
Sinds dit schooljaar studente Lerarenopleiding Engels op Fontys Tilburg. Van plan om begin volgend schooljaar op kamers te gaan. Bevalt me zeer goed.
Over.
Ola, welkomquote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef PrinceCharles het volgende:
Sinds dit schooljaar studente Lerarenopleiding Engels op Fontys Tilburg. Van plan om begin volgend schooljaar op kamers te gaan. Bevalt me zeer goed.
Over.
Wat moet je doen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Gezellig...ben al de hele dag niks aan het doen eigenlijk terwijl ik toch best wat dingen zou moeten doenMaar ja, aan de andere kant is het daar zondag voor
je moet iets op je zondag middagquote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Whatever floats your boat. Ik zou er het geduld niet voor hebben iig
.
Ik ook frietjes.. En hier ook lambaldag... Ben nog steeds kwaad over die fietsquote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Lekker, uit eten. Ik eet frietjes..
En zondagen zijn gewoon lambaldagen haha..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |