abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:14:56 #21
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_65111043
Dat er een koppel ontstaat dat zó dodelijk geschift is, is al onbegrijpelijk.

Maar wat ik ook niet snap en verschrikkelijk vind, is dat de oma, die goede kennis en de buurvrouw ook geen enkel signaal hebben opgepikt om hier hulp bij te halen voor die jongen.

Minstens 5 mensen hebben hem laten stikken, en dan heb ik het nog niets eens over de zusjes.
pi_65111264
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef Pool het volgende:

Minstens 5 mensen hebben hem laten stikken, en dan heb ik het nog niets eens over de zusjes.
Dat is waar ja. Als ze het allemaal gehoord hebben, waarom dan niets doen? Lijkt mij flink medeplichtig.
pi_65111270
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Semisane het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar er is geen enkel beest of dier die zo vreselijk om gaat met haar soort genoten, dit is echt puur menselijk gedrag, heeft niks met beestelijk te maken. Enkel een mens martelt moetwillig een ander mens.
Wij zijn zeker verschillend van al die andere diersoorten, met name in hersenopbouw. Terecht dat je dat zegt.
Ik bedoel meer dat we onze beschaafde houding kunnen permiteren omdat we een veilige context om ons heen hebben gecreëerd. Het begon met huizen tegen slecht weer en boze beesten. Medicijnen tegen ziektes. Vaste aanstellingen tegen inkomstenverlies. Verzekeringen tegen onvoorziene rampspoed. En staten en legers en organisaties zodat we niet aangevallen worden door de buren zoals vroeger. Enz. enz.

Zodra er een aantal van die veiligheden verdwijnen, zijn we snel een stuk minder geïnteresseerd in iemand anders zijn mensenrechten.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:22:14 #24
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_65111308
..vreselijk dit...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
pi_65111343
Jezus wat een monsters.. ik.. pff wat moet je nou met zoiets?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:23:16 #26
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65111348
Bizar zeg.

Levenslang mag ik hopen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:25:33 #27
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65111428
Ik heb het stuk geen eens af kunnen lezen. Gadverdamme, dat die stiefvader en moeder maar mogen alle mogelijke ziektes krijgen. GADVERDAMME
pi_65111562
................
pi_65111634
Ook medelijden met de rechter. Probeer dit eens objectief te bekijken.
pi_65111696
Ben er stil van
pi_65111770
Wat een gezin zeg, zoiets als People Under The Stairs ofzo.

pi_65112426
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef LaTiNo het volgende:
Dit soort 'mensen' mag van mij voor de rest van hun miezerige leven gefolterd worden. Liefst met een arts erbij om ze zo lang mogelijk in leven te houden. En flikker op met je 'barbaarse samenleving'. Oog om oog, tand om tand. Niets mis mee.
Precies dat.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_65112803
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef Pool het volgende:
Dat er een koppel ontstaat dat zó dodelijk geschift is, is al onbegrijpelijk.

Maar wat ik ook niet snap en verschrikkelijk vind, is dat de oma, die goede kennis en de buurvrouw ook geen enkel signaal hebben opgepikt om hier hulp bij te halen voor die jongen.

In de tekst staat wel dat de buurvrouw de politie had gewaarschuwd, maar dat het echtpaar die vrij makkelijk de deur had gewezen. Je weet het niet, misschien zijn ze daarna voorzichtiger te werk gegaan dat de buitenwereld het allemaal niet teveel opviel. Misschien heeft de politie het verder allemaal niet al te serieus genomen.

Maar die stiefvader, moeder en oma kunnen wat mij betrefd nu zelf de rest van hun leventje in een cel wegrotten. En de zusjes? Geen idee hoe oud die waren, misschien nog jonge kinderen?
pi_65113676
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Inderdaad ja, wat Mengele-experimenten in het belang van de wetenschap.
Of 'Mechele'- experimenten...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:01:49 #35
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65114956
Jeetje... je leest wel eens dingen die erg zijn, maar dit....

Klootzakken...
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:27:20 #36
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_65115779
quote:
De jongen is er zo erg aan toe dat de wetsdokter niet eens kan zeggen wat nu eigenlijk de oorzaak van zijn overlijden is.
Ongelofelijk, echt weerzinwekkend.
pi_65115920
Och jezus, arm joch.
Go hard or go home
pi_65116074
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Semisane het volgende:
Het is echt niet alsof die moeder een haar beter is/was dan die vent van haar, als ik die laatste alinea lees, dan is zij gewoon 1 of ander narcistische secreet, die enkel bezorgd was om haar eigen hachie...en ze deed er idd niks tegen, ze deed verdomme gewoon mee....dus laten we aub niet die moeder als een soort slachtoffer zien, alle twee zijn gewoon door en door zieke mensen.

Ik vraag me echt af hoe het is vergaan met die andere kinderen, die zullen nu ook wel een redelijk doorgeflipte kijk op de wereld hebben.

Ik ben over het algemeen niet snel onder de indruk, maar dit is toch wel 1 van de meest bizarre dingen die ik ooit hebt gehoord....echt te gruwelijk voor woorden, wat heeft die gozer een walgelijke laatste paar jaar gehad zeg.
Ben het helemaal met je eens.
Tering, wat een enorm achterlijke mensen zeg, heb er eigenlijk geen woorden voor dat iemand zo ziek in z'n hoofd kan zijn
Op zulke momenten ben ik echt voor de doodstraf, maar gevoelsmatig vind ik dat niet genoeg. Deze zieke mensen mogen wat mij betreft ook doodgemarteld worden.
pi_65116253
Wat treurig..
pi_65116304
Holy fuck.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')