Die heb ik nog! Maar echt schaatsen is toch anders dan zo snel en hard mogelijk op de pijltjestoetsen rammen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef Echo99 het volgende:
En speel Winter Games op je Pentium 1 PC. Ook handig als je wil leren langlaufen en schansspringen....
Als jij mij niet helpt, gebeurt dat ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef t-8one het volgende:
online leren schaatsen
Denk dat je vrienden je gewoon keihard uit gaan lachen. [ afbeelding ]
1 Pot nat joh!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die heb ik nog! Maar echt schaatsen is toch anders dan zo snel en hard mogelijk op de pijltjestoetsen rammen?
Same difference?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ga eens skeeleren. Leer je het vanzelf!
Ik denk dat ik dit weekend ijshockey neem. Makkelijker te leren toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:17 schreef Roellie80 het volgende:
wat voor schaatsen, ijshockey of noren?
Jah, schaatsen is niet zo moeilijk gewoon even proberen na 10 minuutjes blijf je vast wel staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit weekend ijshockey neem. Makkelijker te leren toch?
denk het wel ja, ik schaats op norenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit weekend ijshockey neem. Makkelijker te leren toch?
Je houdt de schaats waarop je gewicht steunt recht, met de andere zet je schuin naar achter af.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet bij je slagen toch per voet niet rechtdoor gaan, maar juist schuin naar links - schuin naar rechts - schuin naar links etc. maar je lichaam rechtuit stabiel houden?
Hahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ja op zich weet ik wel dat online leren geen optie is, maar alle tips zijn welkom.
Moet ik niet de schaats waarop mijn gewicht steunt diagonaal houden, in plaats van recht naar voren?
Dat is gaaf ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef Echo99 het volgende:
En speel Winter Games op je Pentium 1 PC. Ook handig als je wil leren langlaufen en schansspringen....
niet te warm aankleden, wanneer je flink bezig bent is het warm genoeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor kleren kan ik het best aantrekken? Een fleecetrui ofzo?
Staan ja, verder komt TS niet na een dag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:24 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Jah, schaatsen is niet zo moeilijk gewoon even proberen na 10 minuutjes blijf je vast wel staan.
Zal alleen allemaal niet zo soepel en snel gaan
God mensch, probeer eerst maar te blijven staanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ja op zich weet ik wel dat online leren geen optie is, maar alle tips zijn welkom.
Moet ik niet de schaats waarop mijn gewicht steunt diagonaal houden, in plaats van recht naar voren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |