Je bonsai onder stroom zetten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef dawg het volgende:
Maar goed, ik denk dus dat mijn bonsai een dankbaar klimobject zal zijn voor een jonge kat. Hoe pak je dat aan? Iemand?
A) Bonsai in een kamer zetten waar poes niet mag komen als je er zelf niet bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef dawg het volgende:
Maar goed, ik denk dus dat mijn bonsai een dankbaar klimobject zal zijn voor een jonge kat. Hoe pak je dat aan? Iemand?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
A) Bonsai in een kamer zetten waar poes niet mag komen als je er zelf niet bent.
B) Geen kat nemen
C) Bonsai de deur uit
D) Plantenspuit
E) Kattengras neerzetten
F) Een combinatie van bovenstaande opties
Optie G)quote:
Of accepteren dat je bonsai het doelwit kan worden van een evil kittten..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef MissMSX het volgende:
A) Bonsai in een kamer zetten waar poes niet mag komen als je er zelf niet bent.
B) Geen kat nemen
C) Bonsai de deur uit
D) Plantenspuit
E) Kattengras neerzetten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef MissMSX het volgende:
B) Geen kat nemen
C) Bonsai de deur uit
D) Plantenspuit
E) Kattengras neerzetten
Een plant waarvan een kat wel mag eten en dat hopelijk dient als alternatief voor je andere planten.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:29 schreef dawg het volgende:
Ik zal eens kijken of ik er iets op kan verzinnen. Andere kamer gaat niet, heb maar 1 kamer. Bonsai de deur uit ook niet, plantenspuit kan, maar ik ben alleen 's middag en 's avonds thuis eigenlijk. Wat is kattengras precies?
En Plato, het is de bedoeling dat de kat dan blijft leven.
Een licht schokje kan genoeg zijn, ik zei niet dat je het beestje direct moest elektrocuteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:29 schreef dawg het volgende:
Ik zal eens kijken of ik er iets op kan verzinnen. Andere kamer gaat niet, heb maar 1 kamer. Bonsai de deur uit ook niet, plantenspuit kan, maar ik ben alleen 's middag en 's avonds thuis eigenlijk. Wat is kattengras precies?
En Plato, het is de bedoeling dat de kat dan blijft leven.
De Tales serie is een cartoony RPG. Nou ja, een beetje RPG, niet echt super ingewikkeld. Maar om de een of andere reden speel ik toch alrtijd wel een nieuwe episode.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patapon vond ik niet heel geweldig. Wat is dat 'Tales ...' voor iets?
Ik heb nog geen kat meegemaakt die er niet dol op is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
Oh zo, thanks.
Trappen ze daar makkelijk in, dat gras?
Hier wel. Ik denk dat ze het gewoon het lekkerst vinden. het zal wel niet voor niets kattengras hetenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
Oh zo, thanks.
Trappen ze daar makkelijk in, dat gras?
briljant! Net Langhorst uit Plukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is misschien iets, kunnen niet zo goed klimmen om de een of andere reden.
O, en hoog springen gaat ook niet lukken
Ow, es ff zoeken dan. RPG blijft mijn favoriete soort spel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef Pheno het volgende:
De Tales serie is een cartoony RPG. Nou ja, een beetje RPG, niet echt super ingewikkeld. Maar om de een of andere reden speel ik toch alrtijd wel een nieuwe episode.
Handelt de MP in raskatten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
MP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |